3.3.2016 | 19:14
Για να ξυπνησουμε λιγο
είμαι μαθήτρια της Α λυκείου του 2ου ΓΕΛ. Ζακύνθου. Η ανάγκη για ουσιώδη παιδεία με κάνει να αναφέρω με αγανάκτηση κάποια μελανά σημεία του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Κατ' εμένα και πολλών άλλων παιδιών που θα ακολουθήσουν την θετική κατεύθυνση ο χρόνος που αφιερώνεται στα μαθήματα του θετικού πεδίου είναι ελάχιστος και καθόλου ουσιώδης. Το γεγονός ότι η φυσική και η χημεία είναι μαθήματα δίωρα στο πρόγραμμα της πρώτης τάξης είναι επονείδιστο για την χώρα στην οποία ζούμε. Τη χώρα των μεγαλύτερων φυσικων και αστρονόμων. Εξοπλισμός χιλιάδων ευρώ μένει αχρησιμοποίητος γιατί δεν υπάρχει χρόνος για να γίνουν εργαστήρια. Το μάθημα περιορίζεται στη θεωρία και την επίλυση ασκήσεων. Στην πραγματικότητα δεν μαθαίνουμε φυσική αλλά πως θα λύνουμε ασκήσεις. Άλλα μαθήματα όπως το Project διδάσκονται σε δύο συνεχόμενες ώρες. Αυτές θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να γίνονται ολοκληρωμένα μαθήματα στο εργαστήριο για τα πρακτικά μαθήματα. Βρίσκεται σωστό η Βιολογία για παράδειγμα να διδάσκεται μόνο με την παρουσίαση εικόνων; Η χημεία χωρίς πειράματα και η φυσική χωρίς επαφή με την φύση για την παρακολούθηση των φαινομένων;... Οσοι καθηγητές ενδιαφέρονται προσπαθουν. Αλλα και αυτών οι προσπαθειες βρίσκουν εμπόδια. Ζητούμε λοιπόν την αύξηση των διδακτικών ωρών της φυσικής και την αναδιοργάνωση του ωρολογίου προγράμματος. Οι νέοι ξυπνούν και παίρνουν το μέλλον στα χέρια τους. Η εκπαίδευση μπορεί να γίνει καλύτερη, αποτελεσματικότερη. ΥΓ. μην κραξετε λεγοντας με φυτο. Απλως θελω να κανω οτι μπορω για να σωσουμε το σαθρο συστημα που τοσα χρονια ανεχομαστε. Πρεπει να ειμαστε αισιοδοξοι. Σχολιαστε κατω αν συμφωνειτε. Ολοι οι μαθητες του σχολειου προσπαθουμε και σκεφτομαστε να μαζεψουμε υπογραφες. Δεν ξερουμε αν θα τα καταφερουμε. Αλλα δεν γινεται να μεινουμε αλλο με σταυρωμενα τα χερια