ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
30.1.2017 | 00:43

Προβληματισμός

Γεια σας..Ίσως είναι άσχετη η ανάρτησή μου αλλά όποιος έχει καλή διάθεση ή ακόμα καλύτερα γνώσεις ας με κατατοπίσει λίγο παρακαλώ. Ούσα άπειρη εκπαιδευτικός κάνω μάθημα σε ένα κοριτσάκι τετάρτης τάξης του δημοτικού. Δυσκολεύεται πολύ στην ανάγνωση, συλλαβίζει αρκετά και ενίοτε διαβάζει λέξεις που δεν υπάρχουν ή προσπερνάει τις υπάρχουσες!Δυσκολεύεται επίσης στα γραμματικά φαινόμενα, δεν μπορεί να διαχωρίσει τις συζυγίες, τις εγκλίσεις και τους χρόνους σχεδόν καθόλου. Στα μαθηματικά δε, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα διότι όχι μόνο δυσκολεύεται σε κάθε μορφής πράξη ή επίλυση προβλήματος, αλλά εμφανίζει και άρνηση να προσπαθήσει. Μου λέει πάντα "Δε θυμάμαι" ή βιάζεται να δώσει απάντηση χωρίς να σκεφτεί και δείχνει με κάθε πιθανό τρόπο άρνηση να συνεργαστεί. Εφαρμόζουμε τη θεωρία και στην πράξη με ασκησούλες, βάζω και βιντεάκια παιχνιδιάρικα αλλά χρειάζεται μεθοδικότητα και χρόνος για να φανεί σωστό αποτέλεσμα. Πιστεύω!Κι εδώ τίθεται το εξής ζήτημα.Ο κανονικός δάσκαλος σχεδόν αδιαφορεί και η μαμά με πιέζει να τελειώνω την προετοιμασία των μαθημάτων της επόμενης μέρας μέσα σε 1 ώρα (λόγω οικονομικού). Αμείβομαι με πολύ λίγα χρήματα και κάνω μεγάλη και προσεκτική προετοιμασία για να αντεπεξέλθει το παιδί στα βασικά έστω. Δέχομαι, βέβαια ότι ο καθένας δίνει ό,τι έχει και φυσικά όσο έχει προκανονίσει. Με πληρώνουν και στην ώρα τους και σωστά.Αντιλαμβάνεστε ότι δε γίνονται όλα, όμως (μάθημα μια στο τόσο και συνήθως τη μέρα πριν από το επαναληπτικό και μέσα σε μια ωρα και με ποιοτική μελέτη). Αυτή η νοοτροπία της τελευταίας στιγμής δε θα τη βοηθήσει ΠΟΤΕ ειδικά τώρα που χτίζει βάσεις. Οπότε κι εγώ στεναχωριέμαι γιατί η μικρή είναι μαθηματικά ακριβές ότι δε θα έχει τη σωστή πρόοδο. Έχω ενημερώσει απ' έξω απ' έξω για όλα αυτά, αλλά εφόσον μου ξεκαθάρισαν αυστηρά 1 ώρα τη φορά δε θέλω να ξαναμιλήσω φοβούμενη ότι θα γίνω παρεμβατική ή απαιτητική. Δεν ξέρω πως να το χειριστώ σωστά. Δε με ενδιαφέρουν πρωταρχικά τα χρήματα, αλλά κυρίως το αποτέλεσμα.Τι προτείνετε;Οτιδήποτε θα φανεί σωτήριο, ακόμα και μια εμπειρική συμβουλή.Να την αφήσω εντελώς δεν πρόκειται γιατί χρειάζεται κι εγώ να κάνω μια αρχή από κάπου. Επίσης, αν επρόκειτο για παιδί φτωχής οικογένειας θα έκανα αυτονόητα επιπλέον και δωρεάν μάθημα. Αλλά δεν είναι παιδί φτωχής οικογένειας. Ε9 δε ζήτησα αλλά από ότι έμαθα κάνει αρκετές δραστηριότητες και μάλιστα σε ιδιωτικά κέντρα. 5 ευρώ την ώρα στο σπίτι τους (είναι και μακρυά) είναι ήδη πολύ λίγα. Κι άλλη 1-1.5 ώρα προετοιμασίας στο σπίτι που κάνω, δεν είναι λίγα.Προφανώς δεν λαμβάνονται υπόψη αυτά, αλλά πρόκειται για μια δουλειά που την "κουβαλάς" και στο σπίτι σου.Κι όμως δέχτηκα τα χρήματα γιατί βλέπω τι κρίση υπάρχει..Εγώ με νυχια και με δόντια κρατιέμαι από φιλότιμο να ζητήσω να κάνω αυτό το μισάωρο ή έκτακτα μαθήματα χωρίς να τα χρεώνω, αλλά μου λένε όλοι να μην σκέφτομαι καν. Ότι έτσι θα υποβαθμίσω το πτυχίο μου, τους κόπους μου και το επάγγελμα το ίδιο.Ευχαριστω!
 
 
 
 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon