Η New York Media, η μητρική εταιρεία του περιοδικού New York, μόλις απέλυσε 16 στελέχη πλήρους απασχόλησης και 16 ακόμη free lancers ή επαγγελματίες μερικής απασχόλησης, καθώς το έντυπο προχωρά σε διαδικασίες αναδιάρθρωσης, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Pam Wasserstein σε εσωτερικό σημείωμα που απέστειλε στους υπαλλήλους του περιοδικού σήμερα.
Οι περικοπές αφορούν το 5% του προσωπικού πλήρους απασχόλησης της New York Media και φυσικά η Wasserstein έκανε λόγο στο σημείωμά της για μία πραγματικά δύσκολη μέρα για την εταιρεία.
Κατά την ίδια οι ομάδες που πλήττονται περισσότερο από τις απομακρύνσεις είναι το τμήμα βίντεο, η ομάδα ανάπτυξης του αναγνωστικού κοινού, και ο έλεγχος πληροφοριών και επικαιρότητας.
"Στο πλαίσιο της μακρόπνοης διαδικασίας του επανασχεδιασμού του εντύπου, εξετάσαμε σκληρά την υπάρχουσα δομή και τους ρόλους μας σε μια προσπάθεια να οργανώσουμε αποτελεσματικότερα τους πόρους μας γύρω από την επιχειρηματική μας στρατηγική", γράφει μεταξύ άλλων στο σημείωμά της. "Πιστεύω ότι αυτή η αναδιάρθρωση είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σταθερότητα ως ανεξάρτητη εταιρεία, αν και αυτό δεν καθιστά το σήμερα λιγότερο οδυνηρό".
Καθώς οι απολύσεις συνέβησαν Δευτέρα, ένας από αυτούς που βρέθηκε εκτός περιοδικού, χαρακτήρισε το κλίμα μέσα στο γραφείο χαοτικό, λέγοντας ότι η είδηση για τις περικοπές διαδόθηκε γρήγορα και ο κόσμος στην αίθουσα σύνταξης πανικοβλήθηκε. Κάποιοι άρχισαν να κλαίνε και άλλοι να προσπαθούν να διασταυρώσουν τι ακριβώς συμβαίνει.
Ας σημειωθεί ότι οι απολύσεις σημειώνονται λίγο μετά τις φήμες περί εξαγοράς του περιοδικού από επενδυτές στον χώρο του Τύπου, φήμες που είχαν ξεκινήσει στις αρχές Φεβρουαρίου και ενώ τον Δεκέμβριο είχε πραγματοποιηθεί συγχώνευση NewsGuild. Τον Ιανουάριο, υπενθυμίζεται, αποχώρησε από το περιοδικό ο επί χρόνια αρχισυντάκτης του, Adam Moss.
Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι δεν θα υπάρξουν άλλες απομακρύνσεις, είναι γεγονός ότι η βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης έχει πληγεί τους τελευταίους μήνες. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι περίπου 1.000 θέσεις απασχόλησης χάθηκαν τον Ιανουάριο μετά από περικοπές προσωπικού στα BuzzFeed, HuffPost και Gannett, τη μεγαλύτερη αλυσίδα εντύπων και ΜΜΕ των ΗΠΑ
Με στοιχεία από CNN.com
σχόλια