Η&Μ Conscious: Πέντε γυναίκες ενώνουν τις δυνάμεις τους με όραμα ένα πιο βιώσιμο μέλλον στη μόδα

Η&Μ Conscious: Πέντε γυναίκες ενώνουν τις δυνάμεις τους με όραμα ένα πιο βιώσιμο μέλλον στη μόδα Facebook Twitter
0

Με αφορμή το ταυτόχρονο λανσάρισμα των δύο αειφόρων συλλογών της, Η&Μ Conscious και Conscious Exclusive στις 11 Απριλίου, η H&M παρουσιάζει τη νέα της digital καμπάνια με πρωταγωνίστριες πέντε μοναδικές γυναίκες – τη Μαρία Ναυπλιώτου, την Έσθερ Μαστρογιάννη, την Τζωρτζίνα Λιώση, τη Μαρίνα Σάττι και την Έφη Βράκα.


Τις μούσες της καμπάνιας, που ξεχωρίζουν για το δυναμισμό και τη δημιουργικότητά τους, ενώνει ένα κοινό όραμα – η δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος, όχι μόνο για τη μόδα, αλλά για ολόκληρο τον πλανήτη.


Μέσα από σύντομα digital videos, η κάθε μία εκφράζει με τον δικό της τρόπο για ποιο λόγο επιλέγει να ντύνεται με βιώσιμα, H&M Conscious υλικά, και μας παρακινούν να αναλάβουμε δράση και να κλείσουμε μαζί τον κύκλο ζωής της μόδας, συμμετέχοντας στην Ανακύκλωση Ρούχων.

Η&Μ Conscious: Πέντε γυναίκες ενώνουν τις δυνάμεις τους με όραμα ένα πιο βιώσιμο μέλλον στη μόδα Facebook Twitter


Η νέα καμπάνια της Η&Μ ενσαρκώνει την πρόθεση της εταιρείας να αναλάβει ευθύνη και να ηγηθεί της αλλαγής προς μια πιο βιώσιμη βιομηχανία μόδας. Όπως αναφέρει ο Isak Roth, Global Sustainability Manager στην H&M, «Αυτή η Conscious συλλογή είναι ένα θαυμάσιο βήμα προς την επίτευξη ενός από τους κύριους στόχους μας - να χρησιμοποιούμε μόνο 100% ανακυκλωμένα ή άλλα υλικά που προέρχονται από αειφόρες πηγές μέχρι το 2030. Η βιωσιμότητα είναι μία από τις βασικές αξίες μας και ενώ χρειάζεται ακόμη να γίνει πολλή δουλειά σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπουμε καμπάνιες που είναι διαθέσιμες σε όλα τα καταστήματα να προβάλουν πραγματικά το συνειδητό τρόπο σκέψης μας.»


Aπό την 1η έως τις 13 Απριλίου, η Η&Μ ενισχύει την Πρωτοβουλία Ανακύκλωσης Ρούχων που πραγματοποιεί σε όλα τα καταστήματά της, όλο το χρόνο, προσφέροντας για κάθε σακούλα με ρούχα και οικιακά υφάσματα που φέρνουν οι πελάτες, δύο εκπτωτικά κουπόνια 15% για δύο τεμάχια της επιλογής τους για την επόμενη αγορά τους.


Το 95% των ρούχων που πετιούνται θα μπορούσαν να ξαναφορεθούν, να επαναχρησιμοποιηθούν ή να ανακυκλωθούν. Ανακυκλώνοντας τα ανεπιθύμητα ρούχα στην Η&Μ, διασφαλίζετε ότι τίποτα δεν πηγαίνει χαμένο. Όλα τα υφάσματα είναι ευπρόσδεκτα, ανεξαρτήτως μάρκας ή κατάστασης. Ας κλείσουμε μαζί τον κύκλο ζωής του ρούχου!
Η συλλογή H&M Conscious για την Άνοιξη του 2019 θα είναι διαθέσιμη από τις 11 Απριλίου σε όλα τα καταστήματα παγκοσμίως και στο hm.com. Η συλλογή Η&Μ Conscious Exclusive θα πωλείται στην Ελλάδα αποκλειστικά στο κατάστημα Η&Μ Ερμού 54, στην Κύπρο στο κατάστημα της Λευκωσίας (Λήδρας 171-179) και online.

Eπισκεφθείτε τη Facebook σελίδα της H&M Hellas για περισσότερες πληροφορίες.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM