Το πανεπιστήμιο Μπέντλεϊ, το Χάρβαρντ, το ΜΙΤ και τα κεντρικά της Converse και της Digiland επισκέφτηκαν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος Digital Communication and Social Media στο εκπαιδευτικό ταξίδι που οργάνωσε το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.
Το ταξίδι αυτό, που προσφέρεται κάθε χρόνο στους τελειόφοιτους του μεταπτυχιακού Digital Communication and Social Media, δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να συνδυάσουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση με μία μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Φέτος προορισμός ήταν η Βοστόνη, η πόλη που αναγνωρίζεται διεθνώς ως κορυφαίο εκπαιδευτικό κέντρο, με τα σημαντικότερα πανεπιστήμια του κόσμου να εδρεύουν στην επικράτειά της, καθώς και ως κέντρο τεχνολογικής εξέλιξης και καινοτόμoυ επιχειρηματικότητας.
«Το ταξίδι μου στη Βοστόνη είναι μια από τις καλύτερες εμπειρίες που είχα ποτέ. Ήταν πραγματικά εκπληκτικό να δούμε πώς οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται και σκέφτονται σε μία από τις πιο σύγχρονες πόλεις του κόσμου. Ήταν πραγματική πηγή έμπνευσης και η σκέψη που με συνοδεύει έκτοτε είναι πως ό,τι ονειρευτείς μπορεί να γίνει πραγματικότητα» είπε η τελειόφοιτη Φωτεινή Νταλιάνη.
Πρώτος σταθμός του ταξιδιού για τους φοιτητές του Deree ήταν το Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του πανεπιστημίου Μπέντλεϊ, όπου παρακολούθησαν ένα ολοήμερο σεμινάριο με τίτλο «Digital to Direct Marketing in a Technology-driven World». Εισηγητές του σεμιναρίου ήταν οι καθηγητές του πανεπιστημίου Ian Cross και Pierre Berthon, όπου, αφού παρουσίασαν στους φοιτητές όλες τις τελευταίες εξελίξεις και δυνατότητες που προσφέρει το Digital Marketing, ανέθεσαν στις ομάδες των φοιτητών του Deree να φέρουν εις πέρας digital καμπάνιες για την τοπική εταιρεία Moody's Deli & Restaurant και να τις παρουσιάσουν μπροστά στον ίδιο τον πελάτη και την ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας.
Το σεμινάριο έδωσε την ευκαιρία στους σπουδαστές να γνωρίσουν τις τελευταίες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ και να αποκτήσουν ρεαλιστικές γνώσεις και εργαλεία, που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν όλες τις προκλήσεις στο σύγχρονο περιβάλλον της διαφήμισης.
«Το εκπαιδευτικό ταξίδι στη Βοστόνη ήταν μια εκπληκτική εμπειρία! Επισκεφτήκαμε Digital Agencies και διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια ενώ μας δόθηκε η ευκαιρία να συναντηθούμε με ανθρώπους που εργάζονται εκεί και να συζητήσουμε μαζί τους για το μέλλον της ψηφιακής κοινωνίας. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την παρουσίαση που κάναμε στο Πανεπιστήμιο Bentley, όπου η ομάδα μου και εγώ παρουσιάσαμε την ψηφιακή μας εκστρατεία για μια τοπική εταιρεία μπροστά στον ιδιοκτήτη της και την ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας. Μια πολύ εποικοδομητική εκπαιδευτική εμπειρία!» δήλωσε η Νεφέλη Μπατζωράκη, τελειόφοιτη του προγράμματος.
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού ταξιδιού η ομάδα επισκέφθηκε επίσης το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ όπου, μετά την 70λεπτη περιήγηση τους στις εγκαταστάσεις του διεθνώς αναγνωρισμένου εκπαιδευτικού ιδρύματος, παρακολούθησε ένα πρωτοπόρο μάθημα στο Harvard Business School.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Deree και τους καθηγητές μου για τη μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχουμε σε αυτό το ταξίδι. Η επίσκεψη στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου και η εμπειρία που αποκομίσαμε θα μας μείνει αξέχαστη! Το γεγονός ότι είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τη δική μας παρουσίαση στο Πανεπιστήμιο Bentley ήταν μια αληθινή τιμή και κάτι που θα κοσμεί περήφανα το βιογραφικό μου από εδώ και πέρα. Η επίσκεψή μας σε μερικές από τις πιο καινοτόμες εταιρείες τεχνολογίας διεύρυνε τους ορίζοντές μας και μας εμπλούτισε με γνώσεις όσον αφορά τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς. Το ταξίδι ήταν καλά οργανωμένο, περάσαμε υπέροχα και πήραμε πολλή τροφή για σκέψη που θα μας βοηθήσουν στη μελλοντική μας σταδιοδρομία!» αφηγείται η τελειόφοιτη Νίκη Κουταλιανού, τη δική της εμπειρία από το ταξίδι.
Επόμενος σταθμός τους ήταν το περίφημο MIT Media Lab, το διεπιστημονικό ερευνητικό εργαστήριο στο διάσημο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, εκεί όπου αξιοποιούνται στο έπακρο όλες οι τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες. Στο Μουσείο του ΜΙΤ οι φοιτητές του Deree θαύμασαν προσωρινές και μόνιμες εκθέσεις από εντυπωσιακά εκθέματα και συλλογές έργων τέχνης τεχνητής νοημοσύνης και ρομποτικής!
«Το ταξίδι στη Βοστόνη θα το περιγράψω ως μια μοναδική εμπειρία που μπορεί να συμβεί μόνο μία φορά στη ζωή κάποιου. Ήταν ένα πραγματικό προνόμιο να παρακολουθήσω μια τάξη του Harvard Business School και να μάθω για τα ερευνητικά έργα του MIT. Επιπλέον, είχα για πρώτη φορά την ευκαιρία να εφαρμόσω τις γνώσεις που απόκτησα από το μεταπτυχιακό μου δίπλωμα, στο project προώθησης μιας τοπικής εταιρείας που μας ανατέθηκε μέσα στα πλαίσια του workshop που συμμετείχαμε. Η Βοστόνη ήταν ένας νέος κόσμος για μένα, με τεράστια ιστορία στην εκπαίδευση και γεμάτη ευκαιρίες μάθησης. Αυτό το ταξίδι σίγουρα εμπλούτισε τις γνώσεις μας και διεύρυνε το μυαλό μας και γι' αυτό θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη μνήμη μου», δήλωσε η μεταπτυχιακή φοιτήτρια Κατερίνα Παπαδέλη.
Οι φοιτητές του Deree πραγματοποίησαν και μια διήμερη επίσκεψη στο νέο αρχηγείο της Converse στο κέντρο της Βοστόνης, όπου ο John Foti, Director of Quality της Converse, φιλοξένησε τους φοιτητές στο 19.900 τ.μ. κτίριο γραφείων και τους εξήγησε τη φιλοσοφία και τις πρακτικές των ψηφιακών στρατηγικών επικοινωνίας του παγκόσμιου κολοσσού.
Τέλος, η επίσκεψη στη Digilant, μία από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες παγκοσμίως στην δημιουργία θέσεων programmatic διαφήμισης, ήταν πραγματική αποκάλυψη για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Deree. Η ομάδα συναντήθηκε με τον διευθυντή της εταιρείας Mike Addonizio και συζήτησαν μαζί του τόσο για το έργο της εταιρείας, όσο και για τα τελευταία νέα και εξελίξεις στο χώρο της programmatic διαφήμισης.
«Αξέχαστη εμπειρία» χαρακτήρισε το ταξίδι η σπουδάστρια Ζαχαριουδάκη Ιωάννα του μεταπτυχιακού, και συμπλήρωσε εμφατικά ότι «σίγουρα θα συνιστούσε αυτό το ταξίδι στους μελλοντικούς σπουδαστές του Deree».
Περισσότερα για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Deree – The American College of Greece, MA in Digital Communication and Social Media μπορείτε να βρείτε εδώ, καθώς και για όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματά του εδώ.
σχόλια