Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος και 13ο Ioannina Lake Run: Μια συνεργασία που έσπασε κάθε ρεκόρ!

Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος και 13ο Ioannina Lake Run: Μια συνεργασία που έσπασε κάθε ρεκόρ! Facebook Twitter
0

Για μια ακόμα χρονιά, το 13ο Ioannina Lake Run χάρισε μοναδικές στιγμές που έγιναν αγαπημένες αναμνήσεις! Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ήταν και φέτος αναπόσπαστο κομμάτι της ομορφότερης διαδρομής της Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε στις 21 – 22 Σεπτεμβρίου!


Για δύο ημέρες από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος βρέθηκε δίπλα στους 3.500 μικρούς και μεγάλους συμμετέχοντες. Η διοργάνωση πλαισιώθηκε με τους αγώνες των 30χλμ., των 10χλμ., των 5χλμ., ενώ η αρχή της πρώτης ημέρας έγινε με τον Παραλίμνιο Δρόμο 1χλμ. για ΑμεΑ, όπου συμμετείχαν άτομα με αναπηρία και οι συνοδοί τους, δίνοντας το ηχηρό μήνυμα πως ο αθλητισμός είναι για όλους. Γονείς και παιδιά έτρεξαν στο Family Run, διασκεδάζοντας, ενώ πέρασαν τη γραμμή του τερματισμού χέρι – χέρι. Ο πολύπλευρος χαρακτήρας της διοργάνωσης ολοκληρώθηκε με τον αγώνα «Μαμά – Καρότσι», όπου μαμάδες και μπαμπάδες έτρεξαν μαζί με τα παιδιά τους στο καρότσι. Στα μεγάλα χαμόγελα και στις μεγάλες στιγμές της φετινής διοργάνωσης που έγιναν αξέχαστες εμπειρίες, η ΒΙΚΟΣ Α.Ε. έδωσε το «παρών» όχι μόνο ως υπερήφανος χορηγός, αλλά και με τη μοναδική Vikos Running Team, στην οποία συμμετείχαν 80 εργαζόμενοι και φίλοι της εταιρείας.


Το Ioannina Lake Run κάθε χρόνο ανεβάζει τον πήχη όλο και ψηλότερα με περισσότερα ρεκόρ συμμετοχών. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος είναι φυσικά δίπλα του, ως μεγάλος χορηγός συνεχίζοντας να υποστηρίζει έμπρακτα κάθε μεγάλο αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός στην πόλη των Ιωαννίνων.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM