ΚΙΝΗΣΗ

O Ελληνικός ημιτελικός του BACARDÍ® Legacy 2020 ανέδειξε τους τρεις νικητές του

O Ελληνικός ημιτελικός του BACARDÍ® Legacy 2020 ανέδειξε τους τρεις νικητές του Facebook Twitter
0

Ο παγκόσμιος διαγωνισμός BACARDÍ® Legacy Cocktail Competition συγκεντρώνει ορισμένους από τους κορυφαίους bartenders στον κόσμο και τους καλεί να ανταποκριθούν στην απόλυτη πρόκληση, να δημιουργήσουν ένα κλασικό cocktail με διάρκεια στο χρόνο.

Φέτος, ο ελληνικός ημιτελικός έλαβε χώρα την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, στο Privilege Athens και ανέδειξε τους τρεις πιο υποσχόμενους bartenders από την Ελλάδα.

O Ελληνικός ημιτελικός του BACARDÍ® Legacy 2020 ανέδειξε τους τρεις νικητές του Facebook Twitter

Οι μεγάλοι νικητές της ημέρας ήταν οι Alexander Steptsenko ( Odori Vermuteria Di Atene, Αθήνα), Αναστάσιος Σούνδιας ( Mr. Peacock Athens, Χαλάνδρι), Γιώργος Χρόνης ( Spitaki Cocktail Bar, Ιωάννινα).

Οι κριτές που κατέληξαν στους τρεις φιναλίστ τους διαγωνισμού ήταν οι : My-hoa Nguyen (Trade Ambassador BACARDÍ, Netherlands), Matthew Wakeford (2019 Bacardi Legacy Global Top 3 / Food & Beverage Service Manager at Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront), Χρήστος Χουσέας (Corporate Beverage Consultant at Mitsis Hotels & Beverage Consultant at Belvedere Mykonos) , όπου βαθμολόγησαν όλα τα cocktails, βασισμένοι σε κριτήρια όπως η τεχνική, η πρωτοτυπία, το άρωμα, η εφευρετικότητα και φυσικά η γεύση και το τελείωμα, όσα απαιτούνται δηλαδή, για να γίνει ένα cocktail classic, σύμφωνα με τις αρχές του BACARDÍ®.

Market news
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM