Πριν και μετά την βροχή: Οι φωτογραφίες από το καμένο αγρόκτημα του Ράσελ Κρόου στην Αυστραλία

Πριν και μετά την βροχή: Οι φωτογραφίες από το καμένο αγρόκτημα του Ράσελ Κρόου στην Αυστραλία Facebook Twitter
0

Το αγρόκτημα του Ράσελ Κρόου στη Νέα Νότια Ουαλία, που κάηκε από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αυστραλία, έχει σχεδόν μεταμορφωθεί μετά τις βροχοπτώσεις στην περιοχή.

Ο διάσημος ηθοποιός δημοσίευσε στο Twitter μια φωτογραφία από το κτήμα που τραβήχτηκε πριν από δέκα εβδομάδες, αμέσως μετά το πέρασμα της πύρινης λαίλαπας, και το ίδιο ακριβώς σκηνικό όπως είναι τώρα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

My place 10 weeks ago after the fire had gone through, and this morning after a big weekend of rain.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Russell Crowe (@russellcrowe) στις


Ο ίδιος είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις φωτιές στην Αυστραλία από τον Οκτώβριο, όταν αυτές άρχισαν να πρωτοεκδηλώνονται. Τον περασμένο Νοέμβριο είχε δηλώσει πως παρόλο που έχασε μερικά σπίτια, στάθηκε «αρκετά τυχερός».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Still burning... they say a wind change might crank things up again in the valley. I hope wherever you are in Australia, or California or anywhere else facing bushfires , that you and yours remain safe.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Russell Crowe (@russellcrowe) στις


Στην φετινή απονομή των Χρυσών Σφαιρών ο 55χρονος ηθοποιός, που έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην Αυστραλία, κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα του Καλύτερου Ηθοποιού για την τηλεοπτική σειρά «The Loudest Voice». Ωστόσο δεν παραβρέθηκε στην τελετή αλλά προτίμησε να παραμείνει στο σπίτι του και να βοηθήσει στη μάχη κατά των πυρκαγιών, στέλνοντας ένα μήνυμα αφύπνισης μέσα από τα social media.

Σε βίντεο που είχε κοινοποιήσει τότε, o Ράσελ Κρόου έδειχνε το φορτηγάκι του «όταν τα πράγματα γίνονται τρελά», στο οποίο φαίνονταν μια δεξαμενή νερού, κουβέρτες, εφεδρικές μάνικες και άλλος εξοπλισμός πυρόσβεσης, μαζί με τη λαμπερή Χρυσή Σφαίρα του στο κάθισμα.


Το βραβείο είχε παραλάβει εκ μέρους του η Τζένιφερ Άνιστον, η οποία διάβασε τον συγκινητικό λόγο που είχε γράψει ο ηθοποιός. Σε αυτόν εξηγούσε μεταξύ άλλων πως δεν κατάφερε να πάει στην τελετή απονομής επειδή «προστάτευε την οικογένειά του» από τις καταστροφικές πυρκαγιές.

«Μην κάνετε λάθος, η τραγωδία που ξεδιπλώνεται στην Αυστραλία βασίζεται στην κλιματική αλλαγή. Πρέπει να δράσουμε με βάση την επιστήμη, να μετακινήσουμε την παγκόσμια εργατική δύναμη στην ανανεώσιμη ενέργεια και να σεβαστούμε τον πλανήτη μας ως το μοναδικό και απίστευτο μέρος που είναι. Έτσι θα έχουμε όλοι μέλλον», ανέφερε ο Κρόου στον λόγο του.


Ο Νεοζηλανδός ηθοποιός χρησιμοποιεί συχνά τα social media για να κοινοποιεί εικόνες της καταστροφής που άφησαν πίσω τους οι πυρκαγιές, οι οποίες καίνε εδώ και μήνες, ενώ συγκεντρώνει επίσης χρήματα για τους εθελοντές πυροσβέστες.

Σχεδόν 30 άνθρωποι έχουν χάσει την ζωή τους και μόνο στη Νέα Νότια Ουαλία περισσότερα από 3.000 σπίτια έχουν καταστραφεί μερικώς ή ολοσχερώς.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM