Στην Ελλάδα ο Τζέραρντ Μπάτλερ για την Αφή της Ολυμπιακή Φλόγας

Στην Ελλάδα ο Τζέραρντ Μπάτλερ για την Αφή της Ολυμπιακή Φλόγας Facebook Twitter
Τον Τζέραρντ Μπάτλερ υποδέχθηκε η Ρόη Δανάλη-Αποστολοπούλου.
0

O Τζέραρντ Μπάτλερ βρίσκεται από χθες στην Ελλάδα για την τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας.

Τον ηθοποιό υποδέχτηκε η Ρόη Δανάλη-Aποστολοπούλου, που έχει χριστεί επίτιμη πρέσβης της Σπάρτης από τον δήμαρχο, Πέτρο Δούκα.

Η Ρόη Δανάλη-Αποστολοπούλου με αφορμή τη διέλευση της Ολυμπιακής φλόγας από την Σπάρτη για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της, πήρε την πρωτοβουλία να προσκαλέσει τον Τζέραρντ Μπάτλερ ώστε να τρέξει στις 13 Μαρτίου από τον Μυστρά μέχρι τη Σπάρτη ως λαμπαδηδρόμος, με τον διάσημο ηθοποιό να αποδέχεται την πρόσκληση.

Μαζί του ήρθαν επίσης κινηματογραφικοί παραγωγοί όπως οι Τζιάνι Νουνάρι (300, Immortals, 300: Rise of an Empire, Alexander, Τhe Departed, Shutter Island, Se7en), Άλαν Σίγκελ (Law Abiding Citizen, Olympus has fallen, Hunter Killer), καθώς και ο σπαρτιατικής καταγωγής ηθοποιός Μπίλι Ζέιν (Titanic, Back to the Future).

Στην Ελλάδα ο Τζέραρντ Μπάτλερ για την Αφή της Ολυμπιακή Φλόγας Facebook Twitter
Φωτογραφία από την άφιξη του Μπίλι Ζέιν.
Στην Ελλάδα ο Τζέραρντ Μπάτλερ για την Αφή της Ολυμπιακή Φλόγας Facebook Twitter
Μπίλι Ζέιν, Τζιάνι Νούναρι, Αλαν Σίγκελ, Ρόη Δανάλη-Αποστολοπούλου
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ