Τα Πανεπιστήμια ( αλλά και οι λοιπές μορφές ανώτερης εκπαίδευσης) είναι ικανά να προσφέρουν σε έναν άνθρωπο τη δυνατότητα ευρείας και επαρκών γνώσεων σε έναν τομέα και συνήθως χωρίς ιδιαίτερη εξειδίκευση σε προπτυχιακά προγράμματα. Επιτρέπουν ακόμη ειδικά μέσω των εργασιών ( πτυχιάκες, διατριβές ) ν’ αναπτύξουν την επιστημονική σκέψη και κριτική ικανότητα και να αξιοποιούν καλύτερα τις πληροφορίες που λαμβάνουν. Όλα αυτά ολοκληρώνονται με τα επαγγελματικά δικαιώματα που προσφέρει και η απόκτηση πτυχίου και μεταπτυχιακού. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ. Στις μέρες μας βέβαια θεωρητικά κι ένας μη σπουδαστής έχει πρόσβαση σχεδόν σε όλα τα είδη γνώσεων. Φυσικά είμαστε και σε μια εποχή που πολλοί από μας με ένα πτυχίο είμαστε απλά καταρτισμένοι και όχι πλήρως και χωρίς εκείνη την περίφημη διακίνηση ιδεών ή τους καρποφόρους διαλόγους που κάποτε ίσως να γινόντουσαν. Τώρα οι τρόποι, η παιδεία, η ευγένεια σε πολύ μεγάλο βαθμό είναι κάτι που θα έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα αν δουλεύτει στην προσχολική ηλικία που είναι πολύ πιο εύπλαστο το άτομο και καλά αποτελέσματα σε παιδιά δημοτικού. Ούτε ο καλός άνθρωπος είναι αποτέλεσμα των σπουδών του επίσης αν και υποτίθεται ο κάθε τομέας σπουδών διέπεται από μια ηθική δεοντολογία.
28.8.2018 | 12:26
!!
τ οτι καποιοι εχουν βγαλει ενα πανεπιστιμιο δεν τους κανει ανωτερους κ παντογνοστες. σεβομαι αυτους που με σεβονται.Παιδεια ειναι κ η ευγενεια σε ολες τις μορφες τις ακομα κ στα μικρες αντιδρασεις της καθημερινοτητας
5