Μια νέα γραμμή ιατρικής και ψυχοκοινωνικής βοήθειας για τον Covid-19

Μια νέα γραμμή ιατρικής και ψυχοκοινωνικής βοήθειας για τον Covid-19 Facebook Twitter
0

Μια νέα γραμμή ιατρικής και ψυχοκοινωνικής βοήθειας για τον Covid-19 λειτουργεί ως πρωτοβουλία των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων Γιατροί του Κόσμου, ΙΑΣΙΣ και ActionAid, με στόχο την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων και την αποσυμφόρηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Μέσα από τη Γραμμή Βοήθειας προσφέρονται δύο τρόποι υποστήριξης. Ο πρώτος είναι η τηλεφωνική γραμμή 2120006400, την οποία μπορούν να καλούν όσοι παρουσιάζουν ήπια συμπτώματα του νέου κορωνοϊού ή όσοι χρειάζονται πληροφορίες κοινωνικού χαρακτήρα, όπως ενημέρωση αναφορικά με μέτρα πρόληψης και προστασίας κατά του ιού. Ο τηλεφωνητής καταγράφει το αίτημα και σε δεύτερο χρόνο τον φέρνει σε τηλεφωνική επαφή με γιατρό ή με κοινωνικό λειτουργό/ σύμβουλο.


Η συμβουλευτική υποστήριξη που παρέχεται μέσω της τηλεφωνικής γραμμής σχετίζεται με ενημέρωση αναφορικά με μέτρα πρόληψης και προστασίας κατά του ιού, καθοδήγηση ως προς τα σημεία εξυπηρέτησης του κοινού, συμβουλευτική σε θέματα που άπτονται της υγιεινής και των καταστάσεων κρίσεως, παροχή πληροφοριών σε ότι αφορά την παρουσίαση συμπτωμάτων και την καταπολέμηση της ασθένειας και παραπομπή σε αρμόδιους φορείς, όπου αυτό κρίνεται εφικτό.


Ο δεύτερος τρόπος υποστήριξης αφορά αιτήματα ιατρικού χαρακτήρα τα οποία μπορούν να κατατεθούν μέσα από τη συνεργαζόμενη με τους Γιατρούς του Κόσμου πλατφόρμα, booking clinic. Στη συνέχεια όπως και με τη Γραμμή Βοήθειας θα γίνεται σύνδεση με γιατρό.

Eίμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ανταποκρινόμαστε άμεσα και αποτελεσματικά σε αυτή την έκτακτη κατάσταση που έχουμε βρεθεί όλοι, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας.


Η Γραμμή Βοήθειας λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00, ενώ η πλατφόρμα της booking clinic, καταγράφει αιτήματα όλο το 24ωρο. H κλήση στη Γραμμή για να καταχωρηθεί το αίτημα έχει αστική χρέωση, ενώ το τηλεφώνημα όπου γίνεται η σύνδεση με τον/την γιατρό ή τον/την κοινωνικό/ή λειτουργό είναι δωρεάν. Η υποστήριξη της τηλεφωνικής επικοινωνίας υλοποιείται από την εταιρεία Mellon Technologies.


Η γενική διευθύντρια των ΓτΚ, Ευγενία Θάνου, αναφέρει σχετικά με την πρωτοβουλία πρωτοβουλία «η κοινωνία των πολιτών αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι είναι παρούσα και έτοιμη να αντιμετωπίσει επείγουσες καταστάσεις όπως είναι, η περίοδος που διανύουμε. Αυτό γίνεται πιο εύκολο εφόσον έχουν την υποστήριξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας». Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της ΙΑΣΙΣ, Νίκος Μπαλτάς δηλώνει: «Oι φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών που διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία και τεχνογνωσία οφείλουν να υποστηρίξουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους συμπολίτες μας που λόγω των συνθηκών οδηγήθηκαν σε κατάσταση αποκλεισμού. Όλοι μαζί έχουμε χρέος να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό κοινωνικό δίχτυ, που τους υποστηρίζει όλους. Κανείς δεν πρέπει να αισθάνεται μόνος!».

Ο Γεράσιμος Κουβαράς, γενικός διευθυντής της ActionAid αναφέρει: «Eίμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ανταποκρινόμαστε άμεσα και αποτελεσματικά σε αυτή την έκτακτη κατάσταση που έχουμε βρεθεί όλοι, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας. Μόνο μέσα από συνεργασίες μπορούμε να φτιάξουμε μια αλληλέγγυα και ανθεκτική στις κρίσεις κοινωνία. Εύχομαι να υπάρξουν κι άλλες τέτοιες συμπράξεις ανακουφιστικού χαρακτήρα, ώστε να είμαστε στο πλευρό όσων το έχουν ανάγκη».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ