Το Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον και το Tipping Point ενώνουν τις δυνάμεις τους και στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση μαθητών και εκπαιδευτικών

Το Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον και το Tipping Point ενώνουν τις δυνάμεις τους και στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση μαθητών και εκπαιδευτικών Facebook Twitter
0

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε και λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που προκύπτουν στην εκπαίδευση, ο οργανισμός The Tipping Point με την υποστήριξη του Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ξεκινάει τη δράση «Επιχειρησιακό Κέντρο για την ψηφιακή μετάβαση των σχολείων» (Let's Get Digital HUB). Η δράση έχει ως στόχο να υποστηρίξει εκπαιδευτικούς και μαθητές σε σχολεία ανά την Ελλάδα, να εντάξουν ομαλά στη διδασκαλία τους ψηφιακά εργαλεία που θα ενισχύσουν τη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα βελτιώσουν την εξ αποστάσεως προσέγγιση.

Με βασική προτεραιότητα οι μαθητές να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τη σχολική κοινότητα, η εκπαιδευτική πλατφόρμα του The Tipping Point προσφέρει τη δυνατότητα σύγχρονης εκπαίδευσης μέσω τηλεδιασκέψεων, και ασύγχρονης εκπαίδευσης, καθώς οι μαθητές μπορούν να θέτουν τις ερωτήσεις τους στους μέντορες του προγράμματος και να λαμβάνουν απαντήσεις μέσα από σύντομα βίντεο 100 δευτερολέπτων.

Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί θα λάβουν συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων και βέλτιστων πρακτικών ψηφιακής διδασκαλίας μέσα από σύγχρονες (live) τηλεδιασκέψεις με «μέντορες-καθηγητές», που θα μοιράζονται βέλτιστες πρακτικές ψηφιακής εκπαίδευσης. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής του The Tipping Point σε Android και iOS ή/και web, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να θέτουν ερωτήσεις σε άλλους καθηγητές σχολείων σχετικά με εργαλεία και μεθοδολογία για την ψηφιακή μετάβαση.

Το Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον και το Tipping Point ενώνουν τις δυνάμεις τους και στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση μαθητών και εκπαιδευτικών Facebook Twitter

Ένας επιπλέον στόχος της δράσης, είναι να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα που θα λειτουργεί ως πεδίο αναφοράς για τις βέλτιστες πρακτικές των εκπαιδευτικών. Η ιστοσελίδα θα περιέχει ερωτήσεις από εκπαιδευτικούς που κάνουν τη μετάβαση στην τάξη τους, καθώς και απαντήσεις 100 δευτερολέπτων από «εκπαιδευτικούς-μέντορες» που είτε είναι ειδικοί, είτε έχουν λάβει μέρος στο πρόγραμμα και μοιράζονται την εμπειρία τους.

Το πρόγραμμα στοχεύει στην πρώτη φάση σε 30 σχολεία που θα επιλεγούν ως «Digital Transition Hubs», με απώτερο στόχο το σταδιακό ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε 270 σχολεία (περίπου το 10% των σχολείων της χώρας). Η έμφαση θα δοθεί σε απομακρυσμένα σχολεία σε ολόκληρη την επικράτεια, αλλά και σε Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, που θα έχουν αυξημένες ανάγκες συνδεσιμότητας, ακόμα και μετά το πέρας της υγειονομικής κρίσης.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM