Πορτρέτοστη Γιάννα Αγγελοπούλου ετοιμάζει το«Vanity Fair»,γραμμένο με χρυσάφι και ζουμί ραδικιών.Θα προαναγγέλλει την πιθανή ίδρυσηκόμματος το φθινόπωρο του 2008 (της χρονιάςμε τις πολλές καμπύλες) • Έντονηφήμη ότι πλειοψηφικό ποσοστό γνωστούεναλλακτικού εβδομαδιαίου freepress επωλήθη στον κ. Ρέστη,τον χαρούμενο εφοπλιστή ο οποίος έχειαγοράσει ήδη Ιμάκο, και βεβαίως έχεικάνει την παραγωγή του δίσκου της ΓωγώςΜαστροκώστα • Στο επίσημοbulletin στο ΜySpaceτης Φαϊρούζ αναρτήθηκε μεταφρασμένη ησυνέντευξη που έδωσε το περασμένοκαλοκαίρι η ντίβα της Ανατολής στη LifΟ,αναφέροντας ότι είναι η πρώτη που έχειδώσει στα τελευταία 17 χρόνια! Η προηγούμενηδημοσιεύτηκε το 1990 στο περιοδικό «AlShabaka» • Τύφλανα 'χουν οι Ισπανοί: το εξώφυλλο της«Απογευματινής» με Τσέκου-Μπάρμπικαι Ζαχόπουλο-Κεν κατατρόπωσε ακόμακαι το εθνικό αιδοίο της Στεφανή • Γεωμετρικά ανεβαίνει η διαφήμιση τουευρωπαϊκού ίντερνετ, και πολλοί πιστεύουνότι από κοντά θα ποτιστεί η ελληνικήγλάστρα. Διότι το ίντερνετ ποτέ δεν θ'αποκτήσει ανάλογη ισχύ εδώ, λόγω γλώσσας,κλίματος και εθνικού χαρακτήρα! Σίγουραθα τσιμπήσει πάντως • Το μέσο δενείναι κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Κάτι πουείναι φύσει βαρετό, στο δίκτυο απλώς θαδιπλασιάσει την ξενερωσιά του: όπως ησυνέντευξη Τσίπρα που τίποτα αληθινάνέο δεν έφερε. Εκατέρωθεν • Λουδοβίκος των Ανωγείων: το όνομα ταδιηγείται όλα • Ο Κώστας Λαλιώτηςθα γράψει τον πρόλογο στο βιβλίο τουδιευθυντή ελαφρών ειδήσεων του Σταρ κ.Μαλέλη (γέλια) • Με αηδή χαρά, αλλάόχι χωρίς έκπληξη είδαμε διαφημίσειςτου υπουργείου Συγκοινωνιών στα freepress «Βlow»και «Woman Symbol».Το πρώτο το εκδίδει ο κ. Κύρτσος, τοδεύτερο ο σύζυγος της πρώην βουλευτούτης ΝΔ κ. Κουντουρά. Την ίδια διαφήμισηείδαμε σε εταιρικά, ακόμα και ξενοδοχειακάπεριοδικά. Κανένα εξ αυτών δεν έχειστοιχεία αναγνωσιμότητας ή κάτι άλλοπου να αποδεικνύει την εμπορική τουςδιείσδυση, όπως ορίζει ο νόμος. Τότεπρος τι η χαρά; Διότι ανέκαθεν ουπερεκτιμημένος και υπερπροβεβλημένοςκ. Χατζηδάκης μας φαινόταν μια από ταίδια. Επιβεβαιωνόμαστε λοιπόν, προσθέτονταςμια νοσηρή χάντρα στο μέγα σκάνδαλο τηςΚρατικής Διαφήμισης επί Καραμανλή • Ο νέος «Ελεύθερος Τύπος» ανακαλύπτειτην Αμερική: καθοδηγημένος από τααποτελέσματα ποιοτικής έρευνας, άρχισενα στέκεται κριτικά προς την κυβέρνησηκαι μέσα στις τελευταίες δυο εβδομάδεςδημιούργησε τα πιο ενδιαφέροντα καιεπικοινωνιακά πρωτοσέλιδά του απόγενέσεώς του.
σχόλια