13.5.2020 | 14:00
Εκτέθηκα στον πελάτη μου χωρίς να φταίω, εξ΄ αιτίας της επιπολαιότητας άλλου...
Τελικά. δεν είναι να έχεις εμπιστοσύνη σε κανέναν. Έλεος πια με τα fake news και τις φήμες λόγω κορονοϊού. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει και παίρνει στον λαιμό του τους άλλους, που δεν του φταίνε σε τίποτα. Έτσι την πάτησα και εγώ και τώρα τραβάω τα μαλλιά μου, που εμπιστεύτηκα έναν άσχετο (όπως αποδείχτηκε), ο οποίος είχε πιστέψει μια φήμη και τίποτα παραπάνω, ως προς την διενέργεια μιας εργασίας. Και εγώ τον πίστεψα, χωρίς να διασταυρώσω την πληροφορία -που να πάει το μυαλό μου- και με πήρε τηλέφωνο ο πελάτης μου και με έκανε σκουπίδι. Μάταια προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι με παραπληροφόρησαν κλπ. Και εντάξει, είχε ένα δίκιο. Αλλά και εγώ τί να κάνω... Λες και είχα κανέναν ιδιαίτερο λόγο να μην τον εξυπηρετήσω... Τον έχασα όμως τον πελάτη μου και έμεινα και απλήρωτος. Και τόση δουλειά που είχα κάνει πήγε χαμένη. Θα αναθέσει την διεκπεραίωση της υποθέσεώς του αλλού... Λες και έψαχνε αφορμή για να με αφήσει απλήρωτο. Θέλετε να ακούσετε και το κερασάκι στην τούρτα; Παίρνω και τον άλλον τηλέφωνο (εκείνον που μου έδωσε τις παντελώς λάθος πληροφορίες) και εκείνος, όλο θράσος, μου απαντάει ότι δεν ξέρω τί μου γίνεται και επέμενε στις βλακείες που μου είχε πει και όταν του ανέφερα συγκεκριμένες πηγές και του απέδειξα το πόσο λάθος και ανακριβή ήταν όλα αυτά τα οποία μου είχε πει, το μόνο που μου απάντησε είναι ότι, το μόνο λάθος του ήταν το ότι έχασε τον χρόνο του μαζί μου και ότι κανονικά θα έπρεπε να τον ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον του...Μην εμπιστεύεστε ποτέ κανέναν, τελικά...Δυστυχώς σήμερα πήρα ένα πολύ μεγάλο μάθημα: Πρέπει να διασταυρώνεις και την πιο απλή και προφανή πληροφορία, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό...Και όλοι εσείς που σπεύδετε να το παίξετε έξυπνοι και ξερόλες, προκειμένου να φανείτε ενημερωμένοι, καλό θα ήταν να διασταυρώνετε τις πληροφορίες σας προτού τις πείτε και σε άλλους. Δεν σας φταίει κανείς να εκτίθεται επαγγελματικά εξ' αιτίας σας...
0