Βλέπονταςαπό ψηλά το Γκάζι σκέφτομαι (ξανά) τουςουρανοξύστες / όλη η χάρη του παλιούεργοστασίου είναι οι αιχμές του / οικαμινάδες και τα τρία αεριοφυλάκια / τομεγαλύτερο απ' όλα, με τον κωδικό Δ15,βρίσκεται στα δυτικά του συγκροτήματος,προς το σταθμό του μετρό / και το μόνοπου δεν έχει αξιοποιηθεί / το συγκεκριμένοαεριοφυλάκιο με το χαρακτηριστικόμεταλλικό μαύρο δικτύωμα διασώζεταιακέραιο / με τις σωληνώσεις του, τηλιθόκτιστη λεκάνη συλλογής του αερίου,το μεταλλικό κύλινδρο και τουςχωροδικτυωματικούς μεταλλικούς οδηγούς/ τώρα η Διεύθυνση Μελετών-ΤμήμαΠαραδοσιακών Κτιρίων και Μνημείων τουΔήμου Αθηναίων προχωράει στη «Συντήρησηκαι μετατροπή Αεριοφυλακίου Δ15 σε χώροσυνάθροισης κοινού και συναυλιών» / τοελληνικό τμήμα της Διεθνούς Επιτροπήςγια τη Διατήρηση της ΒιομηχανικήςΚληρονομιάς διαμαρτύρεται, ανάμεσα σεάλλα, γιατί η προτεινόμενη αρχιτεκτονικήλύση προβλέπει την κατασκευή ενόςγιγαντιαίου κυλινδρικού κτιρίου απόοπλισμένο σκυρόδεμα, το οποίο θακατασκευαστεί στη θέση του μεταλλικούκυλίνδρου / πολύ καλά κάνει και θέλεινα αξιοποιήσει το Δ15 ο Δήμος / μιλάμεόμως για ένα αρχιτεκτονικό ποίημα καιχρειάζεται διπλή και τριπλή προσοχή /πολλοί αρχιτέκτονες είχαν διαφωνήσειμε τον τρόπο που αξιοποιήθηκαν τα άλλαδύο, μικρότερα «καζάνια» στο μέτωπο τηςΠειραιώς /αυτοί ισχυρίζονται ότι υπέστησαν μηαναστρέψιμες καταστροφές μετά τημετασκευή τους και την ανέγερση των δύοαντίστοιχων με το προτεινόμενο κυλινδρικώνκτιρίων στο εσωτερικό τους / πραγματικάδεν θα ήθελα να ήμουν στο Δήμο Αθηναίωναυτή την εποχή / γιατί δίπλα στα γνωστάεπικοινωνιακά «βατερλό» ξεμυτίζουνλιγότερο οικεία «ψυχοδράματα», όπωςαυτό που έβγαλε στην «Καθημερινή» οΝίκος Βατόπουλος για το Α' Νεκροταφείο/ διαβάσαμε λοιπόν (και μας σηκώθηκε ητρίχα) ότι «όλοι,σχεδόν, οι μνημειακοί τάφοι του Α'Νεκροταφείου, τα νεοκλασικά μαυσωλεία,τα αγάλματα έχουν περιχαρακωθεί απότοιχία ύψους δύο και πλέον μέτρων απόμπετόν / είναι τα οστεοφυλάκια, τα οποίαέστησε η αρμόδια για θέματα κοιμητηρίωνυπηρεσία του Δήμου Αθηναίων, καταπατώνταςκάθε έννοια αισθητικής, ιστορικήςσυναίσθησης και κοινής λογικής» / πρέπεινα δει κανείς τις φωτογραφίες για νααντιληφθεί το μέγεθος του εγκλήματος/ κάτι τσιμεντένια κουτιά σφηνωμέναανάμεσα στα μνήματα / έχεις στα χέριασου αυτό το διαμάντι, ένα μοναδικό τόπογαλήνης και αναστοχασμού / και τουαλλάζεις τα φώτα / τι να πει κανείς / καιπάμε σ' ένα άλλο δράμα / του ΕθνικούΜουσείου Σύγχρονης Τέχνης / όλες οιελπίδες της Άννας Καφέτση είναι σταχέρια του δραστήριου και εργατικούΑντώνη Σαμαρά / ο τελευταίος υποσχέθηκελύση με τα έργα σε ρυθμούς χελώνας στοΦιξ / μακάρι!
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Βασιλίσσης Όλγας: Ένα σίριαλ που δεν λέει να τελειώσει

Πώς έγινε το τροχαίο στην Κατεχάκη: Τα δύο σενάρια που εξετάζει η αστυνομία

Μέσα στο ατελιέ του Γιάννη Μόραλη

Τα πιο βαρετά κι αμήχανα Όσκαρ που είδαμε ποτέ

Οι ΗΠΑ ανέστειλαν κάθε στρατιωτική βοήθεια προς την Ουκρανία, λέει αξιωματούχος του Λευκού Οίκου

σχόλια