E-shops και πανδημία: Τι ρούχα αγόρασαν οι Έλληνες εν μέσω lockdown και περιορισμών

E-shops και πανδημία: Τι ρούχα αγόρασαν οι Έλληνες εν μέσω lockdown και περιορισμών Facebook Twitter
0

Περισσότερο άνετα ρούχα αγόρασαν οι Έλληνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας από τα e-shops, ενώ το 51% δηλώνει ότι θα επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα μόνο όταν τα ημερήσια κρούσματα θα έχουν μειωθεί αισθητά.

Συγκεκριμένα, έρευνα του GLAMI, εστίασε στο πώς ψώνισαν οι Έλληνες προϊόντα ένδυσης και υπόδησης την χρονιά της πανδημίας, τι επιλογές έκαναν, την οικονομική τους δύναμη αλλά και διαφορές στην κατανάλωση ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες.

Σύμφωνα με την έρευνα το 41% ψώνισε προϊόντα μόδας περισσότερο από την χρονιά πριν την πανδημία ενώ το 42% ψώνισε λιγότερο. Στην ερώτηση γιατί ψωνίσατε περισσότερο, σχεδόν οι μισοί (49%)  ανέφεραν τις τιμές και τις καλύτερες προσφορές ως κύριο παράγοντα ενώ για το 24% που ψώνισε περισσότερο ο λόγος ήταν ότι ψώνισαν κυρίως online. Για το 53% όσων ψώνισαν λιγότερο ο κύριος παράγοντας ήταν ότι δεν είχαν που να τα φορέσουν ενώ τα μειωμένα έσοδα ήταν εξίσου σημαντικός λόγος για το 42%.

Σε ότι αφορά τα σημαντικά στοιχεία για ένα e-shop καλή σχέση τιμής- ποιότητας (36%) και δωρεάν παράδοση (32%) αξιολογούνται ως τα πιο σημαντικά στοιχεία από τους καταναλωτές.  Σημειώνεται ότι στην αρχή της πανδημίας οι αυστηροί κανόνες υγιεινής και η ανέπαφη παράδοση ήταν το τρίτο πιο σημαντικό χαρακτηριστικό (30%) ενώ φέτος μόλις το 11% το θεωρεί ως σημαντικό στοιχείο. Το 29% ενδιαφέρεται για την άριστη εξυπηρέτηση και την ενημερωμένη ιστοσελίδα.

E-shops και πανδημία: Τι ρούχα αγόρασαν οι Έλληνες εν μέσω lockdown και περιορισμών Facebook Twitter

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες επέλεξαν τις χρεώσεις στα μεταφορικά και την αδυναμία δοκιμής των προϊόντων ως τα δύο πιο αρνητικά χαρακτηριστικά στις online αγορές. H δυσκολία στην εύρεση του σωστού μεγέθους (41%) αλλά και η πολλές φορές χρονοβόρα και πολύπλοκη διαδικασία επιστροφής (28%) αποτελούν επίσης δύο χαρακτηριστικά που αξιολογήθηκαν αρνητικά. Έλλειψη εμπιστοσύνης στις online συναλλαγές εξέφρασε το 14% του δείγματος.

Σύμφωνα με την έρευνα το 62% των Ελλήνων ανακάλυψε και ψώνισε νέες μάρκες online.

Φούτερ, sneakers και πιτζάμες

Οι φόρμες (46%) αποτέλεσαν την πρώτη επιλογή για όλους όσοι συμμετείχαν στην έρευνα ως η πιο πολυφορέμενη επιλογή. Οι πιτζάμες που αποτέλεσαν την δεύτερη επιλογή για τις γυναίκες (37%) δεν φαίνεται να προτιμήθηκε και από τους άνδρες που την κατατάσσουν μόλις 8η με 12%. Πιστές στο αθλητικό - casual look που φαίνεται να υιοθέτησαν οι Ελληνίδες στην καραντίνα αφού επέλεξαν τα sneakers (36%) και τα κολάν (34%) στην κορυφαία τετράδα επιλογών τους.

Εξίσου sport casual επιλογές και για τους άνδρες που ανέδειξαν τα sneakers (32%), τα φούτερ (27%) αλλά και τα jeans (26%) στο top 4 των πιο πολυφορεμένων επιλογών τους.

Σημειώνεται πως το 27% δήλωσαν ότι ανέβηκαν νούμερο στα ρούχα τους ενώ το 51% θα επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα μόνο όταν τα ημερήσια κρούσματα COVID19 θα έχουν πέσει αισθητά. Ωστόσο ένα ποσοστό 41% δήλωσε ότι αναβάλει τα ψώνια του σε ορισμένα είδη μόδας περιμένοντας το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων. Ένα ποσοστό 50% θα συνεχίσει να ψωνίζει online.

Σχεδόν ένας στους δύο περίμενε τις εκπτώσεις

Στην ερώτηση «ποιος ήταν ο τρόπος να ξοδέψετε λιγότερα σε αγορές μόδας», σχεδόν οι μισοί ανέφεραν πως περίμεναν τις εκπτώσεις σε αγαπημένες τους μάρκες, ενώ το 44% επέλεξε να ψωνίσει λιγότερα κομμάτια. Το 30% δήλωσε ότι επέλεξε μόνο μάρκες με προσιτές τιμές για τις αγορές του.

Τέλος σύμφωνα πάντα με την έρευνα οι άνδρες φαίνονται «διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα» ενώ τάσσονται σε μεγαλύτερο βαθμό υπέρ των φυσικών καταστημάτων.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM