Πώς θα ξεχωρίζουμε τα προϊόντα με τις μειωμένες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ

Πώς θα ξεχωρίζουμε τα προϊόντα με τις μειωμένες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: Pexels
0

Να τοποθετήσουν καρτελάκια με ειδική σήμανση στα ράφια για τα προϊόντα με τις μειωμένες τιμές, ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, από τα σούπερ μάρκετ, κάτι που όπως σημείωσε ο ίδιος, δεσμεύτηκαν ότι θα γίνει τις επόμενες μέρες.

«Δεν θα σταματήσουμε ποτέ την προσπάθεια για αποκλιμάκωση των τιμών», δήλωσε στον realfm 97,8 ο υπουργός Ανάπτυξης, επισημαίνοντας πως είναι σε εξέλιξη η συζήτηση με τα σούπερ μάρκετ για το σύστημα των προσφορών, ώστε να εφαρμόζεται η νομοθεσία.

Υπενθυμίζεται ότι χθες ο υπουργός Ανάπτυξης συναντήθηκε με το προεδρείο της ένωσης των σούπερ μάρκετ μετά από αίτημά τους για την ενημέρωσή του σχετικά με τις μετρήσεις του ΙΕΛΚΑ, τη σύγκριση των τιμών των προϊόντων τους με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, την πορεία των μεγεθών του κλάδου, την κοστολόγηση των προϊόντων από το χωράφι στο ράφι, την εξέλιξη της πρωτοβουλίας μείωσης των τιμών και τα μέτρα ελέγχου των τιμών.  

Ο κ. Θεοδωρικάκος τόνισε στα μέλη της αντιπροσωπείας πως οφείλουν να συνεχίσουν την πρωτοβουλία για σοβαρές μειώσεις τιμών, να επεκτείνουν την πρωτοβουλία για τους 600 κωδικούς και πέρα από αυτόν τον στόχο, να παρατείνουν χρονικά το μέτρο και να το στηρίξουν τοποθετώντας ειδική σήμανση για τη διευκόλυνση των καταναλωτών.

«Πρέπει όλοι να συνεχίσουν την προσπάθεια μείωσης των τιμών με μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε όφελος των καταναλωτών. Οι μειώσεις πρέπει να επεκταθούν σε κωδικούς και σε χρονική διάρκεια και να είναι αναλογικές σε όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες της αγοράς», είπε χαρακτηριστικά, την ώρα που οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ συμφώνησαν και σε αυτό το πλαίσιο αναμένονται οι νέοι κωδικοί με τους οποίους θα συνεχιστεί η πρωτοβουλία μείωσης των τιμών.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM
Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το Ενιαίο Μητρώο Ακινήτων

Οικονομία / Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το Ενιαίο Μητρώο Ακινήτων

Θα συγκεντρώνει, συστηματοποιεί και ενσωματώνει ψηφιακή πληροφορία που τηρείται από διαφορετικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και αφορά συνολικά στα στοιχεία των ακινήτων της χώρας
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα των αιτήσεων - Βήμα βήμα η διαδικασία

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα των αιτήσεων - Βήμα βήμα η διαδικασία

Ποιοι δικαιούνται voucher μέχρι και 600 ευρώ - Τι προβλέπεται για συνταξιούχους, τρίτεκνους και πολύτεκνους, μονογονεϊκές οικογένειες, άτομα με αναπηρία και γονείς τέκνων με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στο Ιόνιο

Οικονομία / Προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στο Ιόνιο

Η προκήρυξη όπως σημειώνει το ΥΠΕΝ έρχεται σε συνέχεια της αποδοχής της σχετικής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για περιοχές της Πελοποννήσου από τις εταιρείες Chevron και HELLENiQ Energy
LIFO NEWSROOM