Πόσο θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για τα τέλη;

Πόσο θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για τα τέλη; Facebook Twitter
0

Αναρτήθηκαν στο Taxis τα τέλη οδική κυκλοφορίας για το 2015 και τα ποσά που οι ιδιοκτήτες οχημάτων καλούνται να τα καταβάλλουν έως το τέλος του Δεκεμβρίου 2014.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του δημοσίου, ένα δισεκατομμύριο ευρώ θα εισπραχθεί από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και οχημάτων.

Οι φορολογούμενοι μπορούν από σήμερα να εισέρχονται στην υπηρεσία Εκτύπωσης Τελών Κυκλοφορίας Αυτοκινήτων του Τaxis, να συμπληρώνουν τον ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και αφού θα αποκτούν πρόσβαση στα στοιχεία του οχήματος τους θα εκτυπώνουν την ταυτότητα οφειλής με την οποία θα εξοφλούν το φόρο σε τράπεζες και ΕΛΤΑ.

Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2015 με βάση τα κυβικά του κάθε ΙΧ και την εκπομπή ρύπων διαμορφώνονται ως εξής:

  • Από 51 έως 300 κυβικά εκατοστά, 22 ευρώ
  • Από 301 έως 785 κ.ε., 55 ευρώ.
  • Από 786 έως 1.071 κ.ε. 120 ευρώ.
  • Από 1.072 έως 1.357 κ.ε. 135 ευρώ.
  • Από 1.358 έως 1.548 κ.ε. 240 ευρώ.
  • Από 1.549 έως 1.738 κ.ε. 265 ευρώ.
  • Από 1.739 έως 1.928 κ.ε. 300 ευρώ.
  • Από 1.929 έως 2.357 κ.ε. 660 ευρώ.
  • Από 2.358 έως 3.000 κ.ε. 880 ευρώ.
  • Από 3.001 έως 4.000 κ.ε. 1.000 ευρώ.
  • Από 4.001 κ.ε. και άνω 1.320 ευρώ.
  •  

Οχήματα με ταξινόμηση από 1.11.2010 (με βάση τις εκπομπές ρύπων)

  • Από 0 - 100 (γραμμάριο ανά χιλιόμετρο) μηδενικό κόστος.
  • Από 101 - 120 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0,90 ευρώ.
  • Από 121 - 140 (γρ./χλμ.) 1,10 ευρώ.
  • Από 141 - 160 (γρ./χλμ.) 1,70 ευρώ.
  • Από 161 - 180 (γρ./χλμ.) 2,25 ευρώ.
  • Από 181 - 200 (γρ./χλμ.) 2,55 ευρώ.
  • Από 201 - 250 (γρ./χλμ.) 2,80 ευρώ.
  • Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40 ευρώ.
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Οικονομία / Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Σε ερώτηση για το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, ο Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι παρά την πρόοδο και τη μεγάλη αύξηση των εξαγωγών την τελευταία πενταετία, παραμένει το πιο σημαντικό πρόβλημα
LIFO NEWSROOM