Beyoncé: Το συγκινητικό μήνυμα για τον ομοφυλόφιλο θείο της - Στην πρεμιέρα του Renaissance Tour

Beyoncé: «Γελάστε, χορέψτε» το μήνυμά της στην πρεμιέρα της ταινίας Renaissance Tour Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Να χορεύουν, να τραγουδούν, να γελάνε, να κλαίνε και γενικότερα να εκφράζουν τα πάντα, παρότρυνε τους θαυμαστές της η Beyoncé, στην πρεμιέρα της ταινίας Renaissance Tour στο Λονδίνο.

Η Beyoncé συνοδευόμενη από την μεγάλη κόρη της Blue Ivy, έκανε μία σύντομη εμφάνιση πριν την έναρξη της πρεμιέρας, φορώντας ένα λευκό κουστούμι και στέλνοντας μήνυμα στους φαν της, να «νιώθουν ελεύθεροι για τα συναισθήματά τους».

Στην πρεμιέρα βρέθηκε και η Τέιλορ Σουίφτ, της οποίας η ταινία για την περιοδεία της «Eras Tour», έσπασε ρεκόρ εισπράξεων νωρίτερα φέτος. Η Beyoncé είχε παρευρεθεί και στη δική της πρεμιέρα, αντίστοιχα. Στην βραδιά βρέθηκαν επίσης η Michelle Williamsαπό το συγκρότημα  Destiny's Child, ο μουσικός will.i,am, ο πρώην εκδότης της Vogue Edward Enniful και η ηθοποιός Vivica A Fox.

Η ταινία έχει γυρίσματα σε δέκα διαφορετικές χώρες και καταγράφει τη ζωή της Beyoncé εντός και εκτός σκηνής από την περιοδεία της, η οποία έγινε η πιο κερδοφόρα περιοδεία μαύρου καλλιτέχνη και η όγδοη πιο κερδοφόρα περιοδεία όλων των εποχών.

Εκτός από επιτυχίες όπως το «Crazy In Love», το «Cuff It» και το «Drunk In Love», οι θαυμαστές είδαν και την αθέατη πλευρά της Beyoncé, την εγχείρηση στο γόνατο πριν την παγκόσμια περιοδεία της, μέχρι και το πώς η απώλεια ενός δοντιού της κόρης της είχε προτεραιότητα σε σχέση με οτιδήποτε συμβαίνει στη σκηνή.

Η Beyoncé φαίνεται να κάνει εκατοντάδες αλλαγές κοστουμιών ενώ στην ταινία φαίνονται επίσης τα λάθη της, υλικό από τα παρασκήνια κ.λπ.

Η συγκινητική αφιέρωση της Beyoncé

Μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή της ταινίας, είναι η αφιέρωση της στον θείο της Johnny, έναν ομοφυλόφιλο άνδρα, που σχεδίασε τα πρώτα κοστούμια της και του οποίου η αγάπη για τη house μουσική ενέπνευσε τα disco grooves του άλμπουμ και της περιοδείας Renaissance.

«Όπου κι αν πήγαινε, όλα καλυτερεύαν. Με βοήθησε να μεγαλώσω τα παιδιά μου και εκείνα τον αγαπούσαν και τον λάτρευαν. Ήταν ένας σωτήρας», αναφέρει η μητέρα της Beyoncé στην ταινία, Tina Knowles.

Ο θείος της, πέθανε όταν η Beyoncé ξεκινούσε την καριέρα της, αλλά η έμπνευση της Beyonce με την κουλτούρα των γκέι και των χορευτικών της στο Renaissance Tour, αποδίδεται σε εκείνον. Μάλιστα θαυμαστές της έγραψαν σε πανό: «Ο θείος Johnny θα ήταν περήφανος».

«Είμαι πραγματικά περήφανη που αυτή η ταινία βγαίνει την 1η Δεκεμβρίου, στην Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS, προς τιμήν του θείου Johnny», είπε η Beyonce καταχειροκροτούμενη. Τα εισιτήρια VIP για την περιοδεία της, έφτασαν σε κόστος έως και τις 2.400 λίρες και πολλοί ήταν εκείνοι που δεν μπορούσαν να παρευρεθούν για οικονομικούς λόγους.

Στην ταινία παρουσιάζονται όλες οι χορογραφίες και δίνεται η δυνατότητα να ακούσει κανείς την εκπληκτική φωνή της Beyoncé, η οποία μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως έσπασε τη συνήθεια να κάνει «πρόβες μέχρι αηδίας» και άφησε τη μουσική να καθοδηγήσει τις κινήσεις της. Ένιωσε «απελευθερωμένη» στη σκηνή, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το χειρουργείο πριν την παγκόσμια περιοδεία

Κατά τη διάρκεια των προετοιμασιών της περιοδείας, η διάσημη σταρ χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση μετά από έναν τραυματισμό στο γόνατο που είχε προκληθεί πριν από δεκαετίες στη σκηνή. Είχε ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή της προκειμένου να αποκατασταθεί η φυσική της κατάσταση και να γίνουν οι απαραίτητες πρόβες πριν την περιοδεία.

«Ήμουν τρομοκρατημένη επειδή έπρεπε να αποκατασταθεί τόσο γρήγορα. Έκανε πρόβες με αυτό το γόνατο, βγήκε στην περιοδεία και φοβόμουν ότι θα τραυματίσει ξανά, αλλά είναι πάντα στρατιώτης», αποκάλυψε μεταξύ άλλων η μητέρα της στην ταινία.

«Συνήθως κάνω πρόβες μόνο με τακούνια, αλλά λόγω γόνατου, δεν έχω φτάσει ακόμα τόσο μακριά», πρόσθεσε η Beyoncé, της οποίας τα ράμματα μετά την επέμβαση είναι ευδιάκριτα στην ταινία.

Κατά τη διάρκεια μιας στάσης της περιοδείας της στο Χιούστον, η Beyoncé επανενώθηκε με το πρώην συγκρότημά της, Destiny's Child. Ωστόσο αυτή τη φορά δεν ήταν μόνο η Kelly Rowland και η Michelle Williams αλλά και τα ιδρυτικά μέλη LeToya Luckett και LaTavia Roberson, οι οποίες είχαν φύγει από το συγκρότημα το 2000.

Η Blue Ivy μαζί της στην σκηνή

Η Beyoncé στην περιοδεία της, είχε μαζί στη σκηνή τη μεγαλύτερη κόρη της Blue Ivy, η οποία έχοντας παρακολουθήσει τις πρόβες, ήξερε απ' έξω τη χορογραφία και εκτέλεσε ένα χορευτικό στα τραγούδια «My Power» και «Black Parade». Καθώς η περιοδεία προχωρούσε, η αυτοπεποίθησή της μεγάλωνε όλο και περισσότερο, ώσπου στο φινάλε της περιοδείας στο Κάνσας, το σόλο της είχε γίνει viral στο TikTok.

«Μου είπε ότι ήταν έτοιμη να εμφανιστεί και εγώ της είπα όχι. Δεν πίστευα ότι ήταν το κατάλληλο μέρος για μια 11χρονη», παραδέχεται στην ταινία η Beyoncé.

Όταν έβλεπε τα νεύρα της Blue Ivy σκεφτόταν πως «γιατί είπα ναι», καθώς φοβόταν μήπως δει αρνητικές κριτικές για το ντεμπούτο της στο διαδίκτυο. Αλλά αντί να καταρρεύσει, αποφάσισε να βελτιωθεί. Σχετικά με λάθη, η Beyoncé παρομοίασε την περιοδεία με μία μηχανή, που κάποια στιγμή μπορεί και να χαλάσει.

«Αυτή η περιοδεία είναι μια μηχανή. Αλλά όπως κάθε μηχανή, χαλάει», ανέφερε χαρακτηριστικά. Κατά τη διάρκεια μιας συναυλίας στο Γκλέντεϊλ της Αριζόνα, το ηχοσύστημα παρουσίασε βλάβη και επικράτησε χάος. «Χάσαμε το ρεύμα στον ήχο. Χάσαμε τις επικοινωνίες», ανέφερε ένας μηχανικός.

Ωστόσο η Beyoncé  αντί να πανικοβληθεί, ανέλαβε δράση. Συνειδητοποιώντας ότι η δυσλειτουργία αυτή θα μπορούσε να χαλάσει τη δυναμική του σόου, πήρε ένα κοστούμι από το ράφι και αρχίζει να αλλάζει, παρουσιάζοντας στους θαυμαστές της μια νέα εμφάνιση όταν επέστρεψε στη σκηνή. Η οργάνωση ενός σόου αυτού του μεγέθους, είναι μια πρόκληση για τον καθένα, αλλά η Beyoncé καθιστά σαφές ότι κάποιοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα εμπόδια.

«Νιώθω ότι, ως μαύρη γυναίκα, ο τρόπος που οι άνθρωποι επικοινωνούν μαζί μου είναι διαφορετικός. Τα πάντα είναι ένας αγώνας», συμπληρώνει. Σε πλάνα από τη διαδικασία των προβών, οι τεχνικοί της λένε ότι ο φακός της κάμερας που θέλει δεν υπάρχει και ότι οι διαδρομές της κάμερας που ζήτησε είναι αδύνατες. «Μόλις έψαχνα να βρω τις διαδρομές της κάμερας και υπάρχουν», απάντησε, όχι με αγένεια αλλά με αρκετή δύναμη για να καταστήσει σαφές το επιχείρημά της.

«Για να είμαι ειλικρινής είναι εξαντλητικό» καταλήγει και ερμηνεύει το Run The World (Girls).

Με πληροφορίες του BBC

 
 
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ