Δακρυσμένη η Αρτζέντο δηλώνει: Λένε πως σκότωσα τον Μπουρντέν - Τον απατούσα, αλλά με απατούσε και αυτός

Δακρυσμένη η Αρτζέντο δηλώνει: Λένε πως σκότωσα τον Μπουρντέν - Τον απατούσα, αλλά με απατούσε και αυτός Facebook Twitter
4

Η Άζια Αρτζέντο μίλησε για πρώτη φορά από τότε που ο σύντροφός της Άντονι Μπουρντέν, αυτοκτόνησε περιγράφοντας τη θλίψη της, παραδέχτηκε ότι τον απάτησε, αλλά δηλώνει πως και εκείνος έκανε το ίδιο.

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη DailyMailTV, η ηθοποιός και ακτιβίστρια του MeToo, αφηγείται τη στιγμή που έμαθε ότι ο Μπουρντέν είχε αυτοκτονήσει.

Είπε πώς τα τρολ την κατηγόρησαν ότι οδήγησε τον σύντροφό της στην αυτοκτονία εξαιτίας της απιστίας και αποκάλυψε «Με απατούσε και εκείνος. Δεν ήταν πρόβλημα για τη σχέση μας αυτό».

 «Οι άνθρωποι λένε ότι τον δολοφόνησα. Λένε ότι τον σκότωσα. Αλλά καταλαβαίνω ότι ο κόσμος πρέπει να βρει κάποιον να κατηγορήσει. Θα ήθελα επίσης να βρω έναν λόγο. Δεν τον έχω. Ίσως θα αισθανόμουν λίγη παρηγοριά στη σκέψη ότι κάτι συνέβη», λέει.

«Κατά κάποιο τρόπο καταλαβαίνω ότι θέλουν να με βλέπουν ως αρνητικό πρόσωπο, ως τον καταστροφέα», εξηγεί η Αρτζέντο.

Δακρυσμένη η Αρτζέντο δηλώνει: Λένε πως σκότωσα τον Μπουρντέν - Τον απατούσα, αλλά με απατούσε και αυτός Facebook Twitter
H Aρτζέντο και ο Μπουρντέν

«Ο Άντονι ήταν ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος, ένας από τους πιο έξυπνους ανθρώπους που γνώρισα».

«Ήταν ένας άνθρωπος που ταξίδευε 265 ημέρες το χρόνο, όταν βλέπαμε ο ένας τον άλλον, απολαμβάναμε τη συντροφιά. Αλλά, δεν ήμασταν παιδιά. Ήμασταν ενήλικες», λέει σχετικά με το θέμα της απιστίας.

«Είχαμε ζωές, είχαμε συζύγους, είχαμε παιδιά. Δεν μπορώ να τον σκεφτώ ως κάποιον που θα έκανε μια τέτοια ακραία πράξη για κάτι τέτοιο», συμπληρώνει.

«Αυτό που με κάνει να αισθάνομαι απαίσια είναι ότι είχε τόσο πολύ πόνο μέσα του και δεν το μοιράστηκε. Δεν το είδα. Και γι 'αυτό θα νιώθω ένοχη για την υπόλοιπη ζωή μου».

«Ήταν περίπου 12 και ετοιμαζόμουν να πάω και να ξεκινήσω το X-Factor Italy και έλαβα ένα τηλεφώνημα από τον μάνατζέρ του. Μου είπε πως αυτοκτόνησε και δεν μπορούσα να μιλήσω. Δεν μπορούσα να κλάψω καν. Και τότε άρχισα να φωνάζω. Φώναζα με όλη μου τη ψυχή. Ήμουν μόνη μου στην κρεβατοκάμαρά μου. Και μετά άρχισα να κλαίω και δεν μπορούσα να σταματήσω.  Ένιωσα σαν να βρισκόμουν στην άβυσσο και δεν υπήρχε πια φως», λέει για τη στιγμή που έμαθε για το χαμό του Μπουρντέν.

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

4 σχόλια