Ευδοκία Ρουμελιώτη: Ο Γιώργος Κιμούλης με κακοποίησε ψυχικά, με έβριζε χυδαία - Η χειρότερη εμπειρία της ζωής μου

Ευδοκία Ρουμελιώτη: Ο Γιώργος Κιμούλης με κακοποίησε ψυχικά, με έβριζε χυδαία - Η χειρότερη εμπειρία της ζωής μου Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Η ηθοποιός Ευδοκία Ρουμελιώτη μίλησε σήμερα για την παλιότερη αναφορά της στη συνεργασία της με τον Γιώργο Κιμούλη, στον απόηχο της καταγγελίας της Ζέτας Δούκας για λεκτική και σωματική βία από τον ίδιο σκηνοθέτη και ηθοποιό. 

Ενώ ο κ. Κιμούλης έχει δηλώσει πως θα προβεί σε μηνύσεις και αγωγές για ψευδείς ισχυρισμούς, η κα Ρουμελιώτη διαμήνυσε σήμερα μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega: «Δε με ενδιαφέρει, να κάνει ό,τι θέλει, να μου κάνει μήνυση, να με πάει στα δικαστήρια, δεν με ενδιαφέρει τίποτα. Είναι όλα αλήθεια, έχω μιλήσει για αυτό - δεν είναι η πρώτη φορά.»

  

«Δεν μπορεί να βγαίνει ο κύριος Κιμούλης και να λέει ότι τώρα θυμηθήκαμε η Ζέτα, εγώ και όλοι οι υπόλοιποι που θα μιλήσουμε, ότι τώρα θυμηθήκαμε τη συμπεριφορά του «επειδή έχει γίνει της μόδας» πατώντας πάνω στην κορυφαία πράξη της Μπεκατώρου. Πάντα τα λέγαμε, αλλά τα λέγαμε μεταξύ μας. Και η φήμη αυτού του ανθρώπου προηγείται της παρουσίας του. Όλοι ξέρουμε μέσα στον χώρο για τις συμπεριφορές του συγκεκριμένου ανθρώπου», ανέφερε η ηθοποιός.

«Βγήκε και είπε για την Ζέτα ότι ήταν μία φτασμένη ηθοποιός. Ε λοιπόν εγώ δεν ήμουν μια φτασμένη ηθοποιός ήμουν ένα κορίτσι 25 χρονών. Ήταν η τρίτη μου παράσταση. Δεν ήμουν πρωταγωνίστρια. Δεν είχα αυτή την δύναμη στο χώρο.  Φοβόμουν και πίστευα ότι αν έβγαινα να μιλήσω και τα έβαζα με τον Γιώργο Κιμούλη θα έκανα μια κακή αρχή στο θέατρο και μπορεί να μην ξαναδούλευα και εγώ ζούσα από αυτή τη δουλειά τότε».

«Είναι από τις χειρότερες εμπειρίες στη ζωή μου. Μετά από τη συνεργασία με αυτόν τον άνθρωπο παντρεύτηκα ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα στις φωνητικές μου χορδές. Αναγκαζόμουν, για να βγάλω την παράσταση αναγκαζόμουν να κάνω ενέσεις κορτιζόνης για να μπορώ να βρίσκομαι πάνω στη σκηνή και να μιλάω [...] Εγώ ξεκίνησα να κάνω πρόβες με αυτόν τον άνθρωπο, ήμουν τρομερά ευτυχισμένη για αυτή την παράσταση [...] στις πρόβες όλα πήγαιναν περίφημα και όλα άρχισαν τη πρώτη φορά που ανεβήκαμε στη σκηνή. Αυτός ο άνθρωπος με κακοποίησε ψυχικά. Το bullying που έχω υποστεί αισθάνομαι ότι δεν θα το ξεπεράσω ποτέ. Μετά τη συνεργασία μας με τον Γιώργο Κιμούλη φοβόμουν να ανέβω πάνω στη σκηνή. Την ώρα που έπαιζα με έβριζε χυδαία. Ήμουν πάνω στη σκηνή, προσπαθούσα να κάνω τη δουλειά και ερχόταν από πίσω μου και δε μπορώ να πω αυτά που άκουγα να μου λέει στο αυτί μου.

»Αυτό που είπε χθες ότι δεν βγήκαμε να μιλήσουμε, βγήκα και μίλησα από την πρώτη στιγμή, όταν τελείωσε τη συνεργασία μου με αυτό τον άνθρωπο, προσπάθησα να προστατεύσω τους ανθρώπους στο χώρο μου, ποτέ δεν έκρυψα τι έχω περάσει από τον Γιώργο Κιμούλη. Έπιασα κκαι τον καλλιτεχνικό διευθυντή και τον ίδιο και τον ρώτησα γιατί, γιατί μου τα κάνεις όλα αυτά.

»Δεν ξέρω μέχρι και σήμερα για ποιον λόγο τα πέρασα όλα αυτά. Ήταν η χειρότερη εμπειρία της ζωής μου. Ευτυχώς που μετά συνάντησα ανθρώπους που με υποστήριξαν και με στήριξαν και τελικά έμεινα σε αυτόν τον χώρο. Γιατί άλλη μία τέτοια συνεργασία να είχα, θα τα είχα εγκαταλείψει, θα είχα φύγει. Ήταν η πρώτη φορά που δεν κατάφερα να κλείσω τη σεζόν. Αναγκάστηκα να κλείσω το θέατρο Σάββατο βράδυ, ένα κεντρικό θέατρο της Αθήνας, γεμάτο, μια πάρα πολύ μεγάλη επιτυχία και να πάω στο σπίτι μου».

»Αναγκαζόμουν... στο διάλειμμα της παράστασης φοβόμουν να μείνω στο καμαρίνι και πήγαινα και καθόμουν στη λεκάνη της τουαλέτας μέχρι να περάσει το ένα τέταρτο και να βγω στην σκηνή. 

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη είχε συνεργαστεί με τον Γιώργο Κιμούλη στην παράσταση «Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα» που ανέβηκε στο Θέατρο Βρετάνια το 2006 και μιλώντας κατά το παρελθόν στο «Happy Day» είχε «φωτογραφίσει» τον Γιώργο Κιμούλη κάνοντας λόγο για αντισυναδελφική συμπεριφορά.

«Δεν φοβάμαι πια, ότι αύριο δεν θα ξαναβρώ δουλειά. Ακούσαμε ότι μιλήσαμε «μετά από 13 χρόνια». Ο κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του χρόνο. Όταν εγώ βγήκα και μίλησα για αυτό, πέρασε στα ψηλά γράμματα», δήλωσε σήμερα στο Mega. 

«Δεν γίνεται όλοι αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι εμπλέκονται και έχουν κακοποιήσει με κάποιον τρόπο τους συνανθρώπους τους να μην βγαίνουν να πουν ένα συγγνώμη και αντ' αυτού να προσπαθούν με διάφορες δικαιολογίες να θυματοποιούν τον εαυτό τους και να αλλάζουν τα γεγονότα, παρουσιάζοντας την πραγματικότητα με ένα τελείως διαφορετικό τρόπο Σε αυτόν τον χώρο είμαστε λίγοι και γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά», υποστήριξε από την πλευρά της ηθοποιός.

Δείτε αναλυτικά τις δηλώσεις της

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ