Φωτιά και χαλάζι

Φωτιά και χαλάζι Facebook Twitter
0

Πέμπτηβράδυ. Οι καπνοί από την Πάρνηθα είναι τα μαύρα σύννεφα στον ορίζοντα τηςπόλης. Τα κόκκινα ελάφια τρέχουν να γλιτώσουν προς τη Μαλακάσα, που την επομένηπαίζει ο Ρόμπερτ Πλαντ με τον Κρις Κορνέλ, και ο Ελεύθερος Τύπος τυπώνει τοπρώτο του μινιμαλιστικό λαϊκίστικο πρωτοσέλιδο για τα γεγονότα στο βουνό,αντιγράφοντας τη μαύρη σελίδα της Ελευθεροτυπίας πριν από πολλά χρόνια για ένααντίστοιχο περιβαλλοντικό θέμα (και το αστείο είναι ότι μέχρι και χτες Δευτέραπου γράφεται η στήλη, το πρωτοσέλιδο παραλήρημα του Ε.Τ. συνεχίζει απτόητο). Παρασκευήμεσημέρι, ρίχνει δυνατή βροχή και χαλάζι, οι εφημερίδες στάζουν σαν σταλακτίτεςστα περίπτερα, ένα ερωτηματικό πλανάται πάνω από την αλτερνατίβα πόλη: «Θαακυρωθούν οι CocoRosie;». Παρασκευή απόγευμα προς βράδυ, λίγο πριν τις CocoRosie,στο Petit Fleur πίσω από την εκκλησία στοκέντρο του Χαλανδρίου (και παραδίπλα σε μια από τις πιο καλές ταβέρνες/καφενείατης πόλης που δεν έχει καν ταμπέλα), σε αυτό το λικέρ μπαρ, θα το πω εγώ, πουέστησε ο συνάδελφος Νίκος Φωτάκης και θυμίζει λίγο Μονμάρτη και λίγο μεταμοντέρναΜασσαλία και παίζει μόνο τζαζ από σκοροφαγωμένα βινύλια. Απορώ που η βελόνα δενκολλάει. Απλά περπατάει. Δίπλα από τεράστια μπουκάλια lager ο Ντον Ρέντμαν παίζει τηντρομπέτα του και μας σφυρίζει στα αυτιά. Λίγο μετά Θέατρο Ρεματιάς, κάπως σανπλατεία του χωριού κάπου στη Φολέγανδρο, ένας πιτσιρικάς με μπούκλες στηνξύλινη καντίνα πουλάει σόδες για ενάμισι ευρώ (οι μπύρες τελείωσαν νωρίς) καιαπορεί για την κοσμοσυρροή και για τις τσιρίδες των αδελφών Κασάντι. Η νύχταείναι γλυκιά. Τρυφερή είναι η νύχτα. Οι CocoRosie απαγγέλλουν τα μεταμοντέρναμπλουζ που συνίστανται από ένα ανθρώπινο beatbox (λέγε με και Taz),από ιστορίες σε δάση, πόλεις και Ιαπωνίες, κάποιοι τσακώνονται για το αν πρέπεινα κάτσουν καθιστοί ή όρθιοι και τα ξωτικά της περιοχής επαναστατούν καιβγαίνουν από τις τρύπες τους, νομίζοντας ότι βρέθηκαν ταξίδι του μέλιτος στηνΙσλανδία. Σάββατομεσημέρι φεύγω για Θεσσαλονίκη. Τα αερικά περιμένουν εκεί, κάτω από τοσυννεφιασμένο ουρανό, και ρίχνει κεραυνούς πάνω από το Αεροδρόμιο Μακεδονία. Ρίχνειχαλάζι και η Νέα Ραιδεστός μοιάζει με προάστιο της Καμπέρα την εποχή τωνκαταιγίδων. Πλημμυρίζει το σύμπαν. Το βράδυ στο Ρόδον πρώτο τραπέζι πίστα γιαΜενιδιάτη και Χριστίνα Κολέτσα. Τα διασυμπαντικά vibes του χώρου με τους κόκκινουςπολυέλαιους και τις καντίνες με το υπέροχο μπιφτέκι με ανεβάζουν στην πίστα. ΟΓιαννούλης, πάλαι ποτέ σταρ του ελληνικού μπάσκετ, διασκεδάζει στο δίπλατραπέζι, το σαλονικιώτικο Μεξικό της νέας ταινίας του Ταραντίνο σκάει πάνω απότα λέιζερ της εισόδου του Μενιδιάτη, και ο καλλιτέχνης, ωσάν νέος Μικ Τζάγκερσε συνδυασμό με δερβίση, εμφανίζεται στη σκηνή λευκοφορεμένος με ζωνάρι βράκακαι 2-3 επιτυχίες στο στόμα. Οι BMW έξω σπινάρουν στο χώμα τουπάρκινγκ και ο Λινκλέιτερ πιάνει αγκαζέ τον Αγγελόπουλο για να γυρίσουν τηνεπόμενη σκηνή από την τριλογία που δακρύζει. Είναι Σάββατο βράδυ, αλλά οΜενιδιάτης έχει ένα τραγούδι που μου θυμίζει πάρα πολύ το «FridayI 'm ιn love»  των Cure, αλλά ο ίδιος λεει «ΤιςΚυριακές μου λείπεις». Λάθος μέρα, λάθος στίχος. Κυριακήβράδυ στη Θεσσαλονίκη. Στο Tiffany's ο Μαζάουερ θα άλλαζε τηνιστορία πάνω από ένα σνίτσελ με μανιτάρια και κρέμα γάλακτος, στο Urbanη ΕλευθερίαΙωαννίδου χώνει κάτω από τα πόδια της τον υπέροχο σκύλο Φιντέλ, ενώ ο djπαίζει Ramones,η Λένα Μήτσα (επιφανής διαφημίστρια της πόλης και ορκισμένη ροκ εν ρολ πουαράζει χαλλλλλλαρά στη Ζεύξιδος) και ο Νίκος με το indie ψιλικατζίδικο στον ίδιοδρόμο οργανώνει το σεπτεμβριανό πάρτι για την απαίτηση κάδου ανακύκλωσης στηγειτονιά. Είναι το ίδιο ψιλικατζίδικο που ο Βούγιας θέλει να μετατρέψει σεπολιτικό γραφείο (πολύ προχωρημένη ιδέα, ειδικά μετά από τα αλλεπάλληλακαλοκαίρια που τον βλέπουμε γυμνό να κολυμπάει στην Ανάφη) και το ίδιοψιλικατζίδικο που μπορεί να υπερηφανεύεται ότι άκουσε πρώτο το BurstGenerator των Chemical Brothers,όταν το έπαιζε ο Μπέγκας από το γειτονικό Pasta FloraDarling. Η Θεσσαλονίκη είναι το Coronation Streetτης Ελλάδας.Λίβερπουλ και Παναγιώτης Ψωμιάδης. Ηρακλής, Αντώνης Ρέμος και υπερμεγέθησουβλάκια. Η νύχτα πέφτει στα γραφεία της Manchester Cityκαι ο Καραμανλήςδηλώνει στις κάμερες ότι η καταστροφή στην Πάρνηθα είναι μια πληγή στην καρδιάμας. Πονάει αλλά δεν μας αρέσει.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Την Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου τα εγκαίνια αντιγράφων του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριό

Πολιτισμός / Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο: Ο Οικονομικός απολογισμός για την κατασκευή του χρυσελεφάντινου αγάλματος της Αθηνάς

Αύριο τα εγκαίνια της έκθεσης με τα δύο μοναδικά εκθέματα που κοσμούν εδώ και λίγο καιρό την κεντρική είσοδο του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου
LIFO NEWSROOM
Το Ιστορικό Μεταλλευτικό Τοπίο της Σερίφου στο World Monuments Watch

Πολιτισμός / Το Ιστορικό Μεταλλευτικό Τοπίο της Σερίφου στο World Monuments Watch

Έπειτα από αξιολόγηση περισσοτέρων από 200 υποψηφιοτήτων, το μεταλλευτικό τοπίο της Σερίφου επιλέχθηκε ως ένα από τα 25 μνημεία σε όλον τον κόσμο που οφείλουν να προστατευθούν και αναδειχθούν
LIFO NEWSROOM
O καλλιτεχνικός διευθυντής των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, έρχεται στην Ελλάδα

Πολιτισμός / O Thomas Jolly, καλλιτεχνικός διευθυντής των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι, έρχεται στην Ελλάδα

Ο Thomas Jolly στις 29 Ιανουαρίου θα βρεθεί στο Γαλλικό Ινστιτούτο, όπου θα συνομιλήσει με τον συγγραφέα και δημιουργό ραδιοφωνικών ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικών εκπομπών τέχνης και πολιτισμού Γιώργο Αρχιμανδρίτη
LIFO NEWSROOM
Επίτιμοι διδάκτορες του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ ο Στιβ ΜακΚουίν και η Μπιάνκα Στίγκτερ

Πολιτισμός / Επίτιμοι διδάκτορες του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ ο Στιβ ΜακΚουίν και η Μπιάνκα Στίγκτερ

Στον Βρετανό σκηνοθέτη και στην Ολλανδή σύζυγό του ιστορικό και σκηνοθέτρια απονεμήθηκε ο τίτλος του επίτιμου διδάκτορα για τη μεγάλη κοινωνική και ιστορική αξία του έργου τους, ιδιαίτερα του ντοκιμαντέρ τους «Occupied City»
LIFO NEWSROOM
Πομπηία: Ανακαλύφθηκε πολυτελές, ιδιωτικό λουτρό - Ίσως το μεγαλύτερο που έχει βρεθεί ποτέ εκεί

Πολιτισμός / Πομπηία: Ανακαλύφθηκε πολυτελές, ιδιωτικό λουτρό - Ίσως το μεγαλύτερο που έχει βρεθεί ποτέ εκεί

Το BBC κάνει λόγο για ένα εύρημα που εντοπίζεται «μια φορά στον αιώνα» και έμενε κρυμμένο κάτω από πολλά μέτρα ηφαιστειακών πετρωμάτων και στάχτης για 2.000 χρόνια
LIFO NEWSROOM