Η Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει πότε άρχισε να μισεί τους κριτικούς θεάτρου - και είναι απολαυστική

Η Μέριλ Στριπ αποκαλύπτει πότε άρχισε να μισεί τους κριτικούς θεάτρου - και είναι απολαυστική Facebook Twitter
0

Ακόμη και οι βραβευμένοι με Όσκαρ ηθοποιοί έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους αντιμετωπίσει μία σκληρή ή άδικη κριτική που τους έχει κόψει τη φόρα και έχει ρίξει το ηθικό τους. Ακόμη και η Μέριλ Στριπ, η οποία πάντα ειλικρινής, πριν από μερικές μέρες εξομολογήθηκε σε ποια φάση της μεγάλης καριέρας της άρχισε (κυριολεκτικά) να μισεί τους κριτικούς - του θεάτρου, για αρχή - και εν συνεχεία τους λόγους για τους οποίους αισθάνεται έτσι για οποιονδήποτε γράφει κάτι αρνητικό, χωρίς σοβαρό επιχείρημα. 

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης της για την προώθηση της τελευταίας της ταινίας, "Florence Foster Jenkins", η πρωταγωνίστρια μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών, αποκάλυψε ότι στα μέσα της δεκαετίας του '70, στα πρώτα της βήματα και ενώ συμμετείχε σε μία θεατρική παραγωγή του Broadway, βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα κακοπροαίρετο σχόλιο, που, τελικά, έκανε κακό στην προσπάθεια όλης της θεατρικής ομάδας. 

"Ήμασταν μια υπέροχη ομάδα με τον Mandy Patinkin (σ.σ.: γνωστό από την αστυνομική σειρά "Criminal Minds") τον John Lithgow και τη Mary Beth Hurt. Όλοι μας τότε βρισκόμασταν είτε στην αρχή της καριέρας μας, είτε στα πρώτα μας βήματα στον χώρο του θεάτρου. Είχαμε κάνει τις πρώτες πρόβες και είχαμε περάσει υπέροχα. Γελούσαμε, είχαμε ταιριάξει σαν ομάδα από τις πρώτες κιόλας παραστάσεις και τότε ήρθε ένα δημοσίευμα από τον John Simon, κριτικό του περιοδικού και διάσημο για τον εριστικό τρόπο γραφής του. Αυτός, λοιπόν, έγραψε μία σκατένια κριτική και μετά ακριβώς από το σχόλιο του, το κοινό που ερχόταν να μας δει ήταν εξαιρετικά αμήχανο. Γι' αυτό γιατί υπήρξε κάποιος που υπαγόρευσε στο κοινό πώς να νιώσει", είπε με ειλικρίνεια η Στριπ. 

 

"Σε κάθε περίπτωση, η διαφορά που υπήρξε ήταν αισθητή (αναφορικά με τις αντιδράσεις του κοινού). Τότε ήταν που άρχισα να μισώ τους κριτικούς. Κι ύστερα, ήταν κι αυτοί οι 3 κριτικοί, που ό,τι έγραφαν μετρούσε στη Νέα Υόρκη και κάθε φορά που συμμετείχες σε ένα θεατρικό, ένιωθες τρομερό άγχος και έτρεχες από νωρίς το πρωί να αγοράσεις εφημερίδα για να δεις τι έγραψαν για 'σένα. Ναι, είναι παλιομοδίτικο όλο αυτό και σου προκαλεί ένα απίστευτα ενοχλητικό συναίσθημα.   

Με στοιχεία από το Vanity Fair 

 

 

 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM