Αν και το βασικό μέλημα των Συγκοινωνιών του Λονδίνου αυτή τη στιγμή είναι η επερχόμενη απεργία στο Μετρό, η υπηρεσία αντιμετώπισε και ένα άλλο πρόβλημα πρόσφατα. Τα χείλη του Mick Jagger. H αφίσα που διαφημίζει την επικείμενη έκθεση των Rolling Stones που έχει τίτλο Exhibitionism απαγορεύτηκε να αναρτηθεί στο Μετρό του Λονδίνου αλλά και στις στάσεις λεωφορείων γύρω από την πόλη μέχρι μια νέα, λιγότερο χυδαία έκδοση της αφίσας.
Η διαφήμιση - που δείχνει πάνω στο κάτω μέρος του μπικίνι που φοράει μια γυναίκα, κολλημένο στη μέση το διάσημο λογότυπο με τα χείλια του John Pasche σε μια αναιδή θέση –είναι μια δημιουργία του Βρετανού σχεδιαστή Mark Norton με την βοήθεια του Mick Jagger και του Charlie Watts.
Παρόλα αυτά όταν την κατέθεσαν στην εταιρεία Exterion Media που είναι υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στον Ηλεκτρικό και στην Clear Channel για τις στάσεις λεωφορείων, είπαν στο συγκρότημα ότι δεν ήταν κατάλληλη να αναρτηθεί στην τωρινή της μορφή. Για να την εγκρίνουν, πρέπει το λογότυπο να μετακινηθεί στην κοιλιά της γυναίκας.
Οι νέες τροποποιημένες διαφημιστικές αφίσες θα κάνουν την εμφάνιση τους στο Λονδίνο την Δευτέρα αλλά στην υπόλοιπη χώρα θα υπάρχει η κανονική βερσιόν με την «γλώσσα στο εσώρουχο».
Ένας εκπρόσωπος των Rolling Stones είπε: «Έχουμε μείνει άναυδοι και σαστισμένοι με αυτή την χαζή απόφαση. Ίσως έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι οι Rolling Stones που ο χαρακτηρισμός "αμφιλεγόμενοι" τους ακολουθεί παντού ακόμη και σήμερα».
Δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκρότημα έχει προκαλέσει με την αισθητική του: το λογότυπο της γλώσσας που είχε γίνει ειδικά για να απεικονίσει την «αντιεξουσιαστική συμπεριφορά του γκρουπ, το στόμα του Mick και τις φανερές αναφορές στο σεξ», πάντοτε προοριζόταν για να σοκάρει.
Το 1976, η αφίσα τους Black & Blue που έδειχνε την Anita Russell δεμένη και με μελανιές, είχε αφαιρεθεί από τις πινακίδες του Χόλιγουντ μετά από διαμαρτυρίες.
Η προπώληση των εισιτήριων για την έκθεση τους στην Saatchi Gallery του Λονδίνου για του χρόνου θα ξεκινήσει από την Παρασκευή 10 Ιουλίου.
σχόλια