Να πώς αντέδρασε η Άσλεϊ Γκράχαμ στο σόου της Victoria's Secret και την παντελή απουσία plus-size μοντέλων

Να πώς αντέδρασε η Άσλεϊ Γκράχαμ στο σόου της Victoria's Secret και την παντελή απουσία plus-size μοντέλων Facebook Twitter
0

Η Άσλεϊ Γκράχαμ κατηγόρησε ευθέως την εταιρία Victoria's Secret για έλλειψη διαφορετικότητας καταγγέλλοντας την παντελή απουσία plus-size μοντέλων στις επιδείξεις της. 

Σε ανάρτησή της στον λογαριασμό της στο Instagram, το διάσημο μοντέλο με αφορμή το ετήσιο σόου που φέτος πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη, δημοσίευσε μια «πειραγμένη» φωτογραφία της σε υποτιθέμενο catwalk της Victoria's Secret. Σε αυτήν απεικονίζεται να περπατά στην πασαρέλα φορώντας εσώρουχα και στην πλάτη της φτερά, όπως εκείνα που φορούν οι «Άγγελοι» της Victoria's Secret. Το ποστ συμπλήρωσε με το hashtag #thickthighssavelives [σ.σ. τα παχιά μπούτια σώζουν ζωές].

Got my wings! ???? .. my #AdditionElle wings! #thickthighssavelives

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη A S H L E Y G R A H A M (@theashleygraham) στις


Τα μοντέλα της διάσημης εταιρίας εσωρούχων είναι κατά κανόνα τα πιο καλλίγραμμα στην βιομηχανία της μόδας, κάτι που έχει προκαλέσει κατά καιρούς έντονες αντιδράσεις καθώς θεωρείται πως έτσι προωθείται λανθασμένα ένα μη ρεαλιστικό πρότυπο για τον σωματότυπο των γυναικών. 

Η ανάρτηση της Άσλεϊ Γκράχαμ συγκέντρωσε δεκάδες θετικά σχόλια από χρήστες που χαιρέτισαν την κίνησή της και κατήγγειλαν με τη σειρά τους την απουσία γυναικών με σώματα όλων των μεγεθών στις επιδείξεις εσωρούχων. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ