Έχοντας χτίσει το δικό του φανατικό κοινό ακολουθώντας πιστά το προσωπικό του όραμα κι από τους (δυστυχώς) λιγοστούς νέους σκηνοθέτες που μεριμνά για το τι (και που) βρίσκεται μέσα στο κάδρο, ο Γουές Άντερσον επιστρέφει φέτος με την ταινία του The French Dispatch.
Στην ταινία, η δομή της οποίας παραπέμπει, όπως λέγεται σε τεύχος του περιοδικού New Yorker, παρακολουθούμε μια σειρά από ιστορίες γύρω από το χτίσιμο του τελευταίου τεύχους ενός διεθνούς περιοδικού που εκδίδεται σε μια φανταστική γαλλική πόλη του 20ου αιώνα
Επρόκειτο να προβληθεί πέρυσι στο φεστιβάλ Καννών που αναβλήθηκε λόγω της πανδημίας, ο Άντερσον και οι παραγωγοί της ταινίας περίμεναν τελικά έναν ολόκληρο χρόνο ώστε να παίξει σε αυτές φέτος, μια επιλογή που φαίνεται να τους δικαιώνει, αν κρίνουμε από την υποδοχή της. «Το φιλμ μοιάζει με τέσσερα φιλμ σε ένα και έχει ιδέες για άλλα έξι, αλλά με την καλή έννοια» γράφει ο Ρόμπι Κόλιν του Telegraph.
«Η κατασκευαστική του δεινότητα είναι τόσο σαρωτική ώστε, αν δεν είσαι αλλεργικός στα δημιουργικά τικ του, δεν μπορείς παρά να ενθουσιαστείς από τις επιμέρους απολαύσεις του. Καμία ταινία δεν μοιάζει με το French Dispatch, εκτός από τις υπόλοιπες ταινίες του Γουές Άντερσον», υποστηρίζει ο Νίκολας Μπάρμπερ του BBC.
«Ο Άντερσον σκηνοθετεί για ακόμη μια φορά το χάος και τη διαπασών, ζητώντας από το κοινό να σκύψει πάνω από ένα ακόμη δαπανηρό και μεγάλων διαστάσεων κουκλοθέατρο με ανθρώπους. Από εκεί και πέρα, οι παραμυθένιες συνθέσεις του γίνονται και πάλι ένα ζηλευτό θέαμα που δύσκολα απορροφά κανείς με ένα μόνο βλέμμα», αναφέρει ο Λουκάς Κατσίκας του cinemagazine.
Για ακόμα μια φορά ο Άντερσον έχει συγκεντρώσει ζηλευτό καστ. Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Μπιλ Μάρεϊ, Τίλντα Σουίντον, Έντουαρντ Νόρτον, Έντριαν Μπρόντι, Τιμοτέ Σαλαμέ, Λέα Σεϊντού και Αντζέλικα Χιούστον είναι μόνο μερικά από τα ονόματα που θα δούμε στην οθόνη το φθινόπωρο που θα προβληθεί η ταινία στις αίθουσες.