Ο Κόλιν Φάρελ μιλά για τη συγκινητική στιγμή όταν ο γιος του, που πάσχει από Σύνδρομο Άνγκελμαν, έκανε τα πρώτα του βήματα

Ο Κόλιν Φάρελ μιλά για τη συγκινητική στιγμή όταν ο γιος του, που πάσχει από Σύνδρομο Άνγκελμαν, έκανε τα πρώτα του βήματα Facebook Twitter
0

Για τις στιγμές της ζωής του που σήμερα ξεχωρίζει μίλησε ο Κόλιν Φάρελ, σε συνέντευξη που έδωσε μαζί με την συμπρωταγωνίστριά του Νικόλ Κίντμαν στο «The Killing of a Sacred Deer» και τον σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο, στο πλαίσιο του Toronto International Film Festival.

Ο 41χρονος ηθοποιός, που στην ταινία υποδύεται ένα πατέρα αντιμέτωπο με μια φρικτή επιλογή, αποκάλυψε μια ιστορία από την ζωή του, από τότε που έγινε πατέρας, και την οποία πάντα θυμάται με μεγάλη συγκίνηση. «Ήταν όταν ο Τζέιμς έκανε τα πρώτα του βήματα λίγες εβδομάδες μετά τα τέταρτα γενέθλιά του. Ήταν ένα θέαμα ταυτόχρονα εκπληκτικό και τόσο συγκινητικό», λέει.

Ο μεγάλος γιος του Κόλιν Φάρελ, με το γνωστό μοντέλο Κιμ Μπορντενέιβ, είναι σήμερα 14 ετών και πάσχει από το Σύνδρομο Άνγκελμαν, μία σπάνια νευρογενετική διαταραχή με συμπτώματα όπως διανοητική και αναπτυξιακή αναπηρία, διαταραχές του ύπνου, προβλήματα στην κίνηση και την ισορροπία, μαθησιακές δυσκολίες και απουσία λόγου.

Στο παρελθόν ο ηθοποιός έχει δηλώσει πως η πατρότητα ήταν ο ένας και μοναδικός λόγος που τον έκανε να αποτοξινωθεί από όλες τις κακές συνήθειες του παρελθόντος και πως ο γιος του, Τζέιμς, αποτελεί για εκείνον τη βασική έμπνευση στη ζωή του.

Ο Κόλιν Φάρελ λέει πως παρόλο που κάθε παιδί όταν κάνει τα πρώτα του βήματα είναι μια κομβική στιγμή, στην περίπτωση του γιου του ήταν πολύ πιο σημαντικό για τον ίδιο καθώς γνώριζε πόσο πολύ προσπάθησε για να το πετύχει. «Ο κόσμος μιλάει για τα παιδιά και τα πρώτα τους βήματα. Προφανώς και είναι μια μνημειώδης στιγμή. Το δείχνουν στις ταινίες, οι γονείς τσατίζονται όταν το χάνουν, τους παίρνουν στη δουλειά να τους το πουν αλλά το να σου λένε πως το παιδί σου μπορεί να μην περπατήσει ποτέ και μετά να βλέπεις τελικά αυτά τα πρώτα βήματα είναι σαν να περικλείει όλα αυτά μαζί», σχολίασε ο διάσημος ηθοποιός.

Μάλιστα στη συνέχεια, απευθυνόμενος στην Νικόλ Κίντμαν που καθόταν δίπλα του, αστειεύτηκε λέγοντάς της «Ξεπέρνα το αυτό», με την διάσημη ηθοποιό να σπεύδει να διευκρινίσει πως ο σύζυγός της και οι κόρες της δεν της επιτρέπουν να μιλά για εκείνους. «Δεν μου επιτρέπεται να μιλάω αυτή τη στιγμή για τα παιδιά μου επειδή μαθαίνουν τι λέω και φτάνει σε αυτά, οπότε πρέπει να σιωπήσω. Είμαι πολύ περήφανη γι' αυτά και θα ήθελα πάρα πολύ να μπορώ να μιλήσω για εκείνα, αλλά μου είπαν να το σταματήσω», λέει η Νικόλ Κίντμαν.

Δείτε το απόσπασμα από τη συνέντευξή τους:

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ