Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter
4

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε στην παραλία με ένα τεράστιο, πολύχρωμο και για πολλούς κακόγουστο τατουάζ στην πλάτη και οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν προκάλεσαν ανελέητο τρολάρισμα στα social media αφού όλοι απορούν τι σκεφτόταν όταν το έκανε.  

Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε παραλία της Χαβάης στη διάρκεια των γυρισμάτων της νέας του ταινίας «Triple Frontier» και σε αυτές φαίνεται να μπαινοβγαίνει στη θάλασσα, φορώντας το μαγιό του οπότε η πλάτη του είναι εντελώς γυμνή. 

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter
Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter

Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που φαίνεται το συγκεκριμένο τατουάζ στην πλάτη του, ο λόγος που ασχολούνται τώρα όλοι τόσο έντονα είναι επειδή όταν είχε ρωτηθεί σχετικά πριν δυο χρόνια, ο Μπεν Άφλεκ είπε πως είναι ψεύτικο και το έκανε για μια ταινία. 

Για να είναι όμως ακόμη εκεί, δύο χρόνια μετά, σημαίνει πως δεν είναι καθόλου ψεύτικο, οπότε μαζί με τις νέες φωτογραφίες άρχισε να ανακυκλώνεται ξανά ο μύθος γύρω από το πώς, πότε και γιατί έκανε τατουάζ έναν φοίνικα να αναγεννιέται από τις στάχτες του

Φυσικά το θέαμα δεν θα μπορούσε να μείνει απαρατήρητο από τους χρήστες στα social media που έσπευσαν να σχολιάσουν πόσο κακόγουστο είναι. 


Ο μύθος γύρω από το τατουάζ ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2015 όταν είχαν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά φωτογραφίες, λίγο μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου του με την πρώην σύζυγό του, Τζένιφερ Γκάρνερ. 

Δημοσιεύματα ανέφεραν τότε πως ο Άφλεκ είχε κάνει το τατουάζ μέσα στο σπίτι της Γκάρνερ στο Λος Άντζελες, το σπίτι είχε χωριστεί στα δύο, ενώ έμενε εκεί μέχρι να βγει το διαζύγιο και πως το έκανε για την ταινία «Live By Night», στην οποία έπαιζε. 

Ο ίδιος είχε δηλώσει μάλιστα πως είναι ψεύτικο. «Βασικά έχω πολλά τατουάζ, αλλά προσπαθώ να είναι σε σημεία που δεν χρειάζεται να καλύπτεις πολύ. Με τον καιρό παθαίνεις κάτι σαν εθισμό με τα τατουάζ». Και κάπως έτσι, υποτίθεται πως ξεκαθαρίστηκε ότι είναι ψεύτικο. 

Ο Μπεν Άφλεκ εμφανίστηκε με τεράστιο πολύχρωμο τατουάζ στην πλάτη και όλοι απορούν Facebook Twitter

Όταν όμως κάποια στιγμή ρώτησαν την Τζένιφερ Γκάρνερ για το τατουάζ, λέγοντάς της πως ο Άφλεκ το έκανε για εκείνη, η ίδια απάντησε: «Ένας φοίνικας που αναγεννιέται από τις στάχτες του; Εγώ είμαι οι στάχτες στο σενάριο; Αρνούμαι να είμαι οι στάχτες». 

Για την ιστορία, άποψη για το τατουάζ έχει εκφράσει και η Τζένιφερ Λόπεζ, που το χαρακτήρισε «απαίσιο». «Είναι απαίσιο! Τι κάνεις; Τα τατουάζ του πάντα έχουν υπερβολικά πολλά χρώματα, δεν θα έπρεπε να είναι τόσο χρωματιστά. Θα έπρεπε να είναι πιο κουλ». 

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ