Την άνοιξη του 2011 ο Ντίλαν έκανε επτά παραστάσεις στην Ασία, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων εμφανίσεων της καριέρας του στην Κίνα και το Βιετνάμ. Οι κινεζικές αρχές ζήτησαν τη λίστα με τα τραγούδια που θα έπαιζε.
Ο Ντίλαν τα έδωσε και οι κριτικοί τον χαρακτήρισαν «πουλημένο» που επέτρεψε έλεγχο από τις κυβερνητικές αρχές.
Ο λιγομίλητος και πολύ φειδωλός σε δηλώσεις Νομπελίστας απάντησε με έναν ασυνήθιστο τρόπο, με ένα γράμμα προς τους θαυμαστές και οπαδούς του, όπως τους αποκαλούσε: «Όσον αφορά τη λογοκρισία», έγραφε ανάμεσα σε άλλα, «η κινεζική κυβέρνηση είχε ζητήσει τα ονόματα των τραγουδιών που θα έπαιζα. Δεν υπάρχει λογική απάντηση σε αυτό, γι 'αυτό τους στείλαμε τις καθορισμένες λίστες από τους προηγούμενους 3 μήνες. Αν υπήρχαν τραγούδια, στίχοι ή γραμμές λογοκριμένα, κανείς δεν μου είπε ποτέ για αυτό και παίξαμε όλα τα τραγούδια που σκοπεύαμε να παίξουμε».
Έξι μήνες μετά την περιοδεία ο Ντίλαν σε μια έκθεση στην Γκαγκόσιαν παρουσίασε μια έκθεση των σχεδίων και ζωγραφιών του «που χρονολογούν τα ταξίδια του στην Ασία». Η σειρά αυτών των έργων έγινε διάσημη, ήταν η τρίτη του Ντίλαν και εκδόθηκε σε βιβλίο.
Ο 80χρονος σήμερα Ντίλαν ζωγραφίζει εδώ και πολλά χρόνια κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του. Έντονος παρατηρητής της ζωής, βρίσκει τον πλούτο στην καθημερινότητα όπως τη βλέπει και απεικονίζει τον κόσμο χωρίς μεγάλο καλλωπισμό ή υπερβολή.
Παρόλο που πολλοί έχουν αμφισβητήσει τη ζωγραφική του ικανότητα, είναι ο Μπομπ Ντίλαν. Οι επιρροές από τον κινηματογράφο, τον ευρωπαϊκό μοντερνισμό έως την αμερικανική φωτογραφία ντοκιμαντέρ είναι εμφανείς στο έργο του. Και μόνο η ικανότητά του να αντλεί από μια σειρά πηγών, παραμένει εξαιρετικά αυθεντικό, χαρακτηριστικό γνώρισμα της εικαστικής τέχνης και της μουσικής του.
Η σειρά «Asia», μια οπτική αντανάκλαση των ταξιδιών του Bob Dylan στην Ιαπωνία, την Κίνα, το Βιετνάμ και την Κορέα, που περιλαμβάνει ανθρώπους, εσωτερικούς χώρους, αρχιτεκτονική και τοπία, παρουσιάζεται για άλλη μια φορά στην γκαλερί Halcyon του Λονδίνου. Η σειρά βασίζεται σε μια ποικιλία πρώτων υλών, από σκίτσα έως αρχειακά φιλμ και φωτογραφίες. Ο ίδιος λέει πως «η ιδέα είναι να διατηρήσουμε τα πάντα εκεί όπου πρέπει να είναι», αφήνοντας τον θεατή να συνεχίσει τη δική του αφήγηση πέρα από τα όρια του έργου τέχνης.
Το 2021 θα κυκλοφορήσει μια νέα σειρά εκτυπώσεων από τη σειρά «Asia». Αυτή η κυκλοφορία συμπίπτει με την περιοδεία της πρώτης αναδρομικής του έκθεσης σε όλη την Ασία. Το «Retrospectrum» καλύπτει πέντε δεκαετίες καλλιτεχνικής καριέρας του Ντίλαν με περισσότερους από 250 πίνακες και σχέδια, συμπεριλαμβανομένων των αυθεντικών ακρυλικών σε καμβά από τη σειρά της Ασίας, που δημιουργήθηκε το 2009-2010.
Η έκθεση ενώνει επτά σειρές έργων του, μαζί με αρχειακό υλικό Το «Retrospectrum» διερευνά το μεγάλο εύρος του Ντίλαν και τον μνημειακό του αντίκτυπο στον κόσμο ως μουσικού, ποιητή και καλλιτέχνη.
Σήμερα η έκθεση έχει κάνει στάση στο Μουσείο Τέχνης του Δία στο Σενζέν, όπου θα παραμείνει μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2021.