O σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο εμβολιάστηκε κατά του κορωνοϊού

O σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο εμβολιάστηκε κατά του κορωνοϊού Facebook Twitter
O σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο έλαβε την πρώτη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού (EPA/Αρχείο)
0

Ο σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο εμβολιάστηκε κατά του κορωνοϊού, όπως επιβεβαίωσε νωρίτερα σήμερα ο εκπρόσωπός του.

Ωστόσο, άγνωστο παραμένει ποιο εμβόλιο έκανε ο 94χρονος φυσιοδίφης και ιστορικός.

Ο οικοδεσπότης του Perfect Planet είναι ένας από του πολλούς διάσημους που έλαβαν την πρώτη από τις δύο δόσεις του εμβολίου.

Μεταξύ αυτών η Βασίλισσα Ελισάβετ και ο σύζυγός της πρίγκιπας Φίλιππος, ο σερ Ίαν ΜαΚέλεν και η Τζόαν Κόλινς.

Επί του παρόντος υπάρχουν τρία εμβόλια εγκεκριμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο, της Οξφόρδης με την AstraZeneca, των Pfizer και BioNTech και της Moderna.

Ο σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο σε συνέντευξή του στην The Telegraph τον περασμένο μήνα είχε δηλώσει θετικός στον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού.

«Στα 94 μου, νομίζω ότι το δικαιούμαι!» είπε στην εφημερίδα. Πρόσθεσε ότι το έργο που είχε ξεκινήσει για την ανάπτυξη των εμβολίων έδειξε τα θετικά αποτελέσματα της διεθνούς συνεργασίας για την καταπολέμηση των παγκόσμιων προβλημάτων, όπως η κλιματική κρίση.

«Ο (ιός) επέστησε την προσοχή στο γεγονός ότι δεν είμαστε τόσο παντοδύναμοι και πανίσχυροι όσο νομίζουμε», είχε πει.

Με πληροφορίες του BBC

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ