Οι φετινοί νικητές των Brit Awards θα φύγουν με δυο αγαλματίδια ο καθένας

Οι φετινοί νικητές των Brit Awards θα φύγουν με δυο αγαλματίδια ο καθένας Facebook Twitter
Τα βραβεία έχουν τη μορφή της γυναικείας προσωποποίησης της Βρετανίας.
0

Οι νικητές και οι νικήτριες των φετινών Brit Awards στις 11 Μαΐου θα κρατήσουν στα χέρια τους ένα αγαλματάκι εντελώς διαφορετικό από αυτά που κρατούσαν οι νικητές τις προηγούμενες χρονιές.

Δυο κορυφαίοι ντιζάινερς, η Εζ Ντέβλιν και ο Γίνκα Ιλόρι, σχεδίασαν το φετινό βραβείο που έρχεται να διαδεχθεί τη σιδερένια γυναίκα που είχε σχεδιάσει το 2019 ο Ντέιβιντ Ατζάγιε. Τα βραβεία έχουν τη μορφή της Βρετανίας, της γυναικείας προσωποποίησης της Βρετανίας.

Οι δυο σχεδιαστές δημιούργησαν ένα ζευγάρι τροπαίων και οι φετινοί νικητές θα παραλάβουν και τις δυο παραλλαγές του.  Οι νικητές καλλιτέχνες θα ενθαρρυνθούν να κρατήσουν το ένα τρόπαιο και να δωρίσουν το άλλο σε κάποιον «άξιο». «Ο Γίνκα και εγώ σκεφτήκαμε ότι το καλύτερο βραβείο που θα μπορούσε να παραλάβει κάποιος θα ήταν να βραβεύει και κάποιον άλλο», δήλωσε η Ντέβλιν.

Οι φετινοί νικητές των Brit Awards θα φύγουν με δυο αγαλματίδια ο καθένας Facebook Twitter
Το αγαλματίδιο που σχεδίασε ο Γίνκα Ιλόρι καλύπτεται από πολύχρωμα σχέδια.
Οι φετινοί νικητές των Brit Awards θα φύγουν με δυο αγαλματίδια ο καθένας Facebook Twitter
Το αγαλματίδιο που σχεδίασε η Εζ Ντέβλιν έχει έναν εγχάρακτο γωνιώδη λαβύρινθο.

«Κάθε παραλήπτης καλείται να απονείμει το δεύτερο τρόπαιο σε κάποιον που θεωρεί άξιο - μπορεί να είναι μουσικός ή μπορεί να είναι κάποιος που κάνει κάτι εντελώς άσχετο με τη μουσική». Η ιδέα για τα διπλά βραβεία γεννήθηκε από τυχαίες πράξεις καλοσύνης που οι δυο ντιζάινερς είδαν να συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του λοκντάουν την περασμένη χρονιά.

Γίνκα Ιλόρι, σχεδειαστής
Ο Γίνκα Ιλόρι. Φωτο: London Craft Week

Σύμφωνα με τον Ιλόρι, η ιδέα για τα τρόπαια γεννήθηκε από τυχαίες πράξεις καλοσύνης, τις οποίες το ζευγάρι παρακολούθησε κατά το κλείσιμο του περασμένου έτους. «Είμαστε δυο καλλιτέχνες από διαφορετικούς κλάδους, με διαφορετική έμπνευση που ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να σχεδιάσουμε ένα τρόπαιο βασισμένο στην ιδέα να επιστρέψουμε κάτι πίσω».

Πρόκειται για το πρώτο ζεύγος σχεδιαστών που έχουν επιλεχθεί για να σχεδιάσουν το αγαλματίδιο της βραδιάς και παρόλο που το μοτίβο είναι το ίδιο - η μορφή της Britannia - μιας γυναίκας με κράνος πολεμιστή που είναι η προσωποποίηση της Βρετανίας, το σχήμα και το υλικό αλλάζει κάθε φορά.

Στη φετινή απονομή αυτών των διπλών βραβείων κάθε δημιουργός θα είναι υπεύθυνος για τη δική του έκδοση. Το μεγαλύτερο από τα δυο σχεδιάστηκε από τον Ιλόρι και καλύπτεται από πολύχρωμα σχέδια που ο δημιουργός του τα αποκαλεί «έκρηξη χρώματος».

Η Εζ Ντέβλιν, σχεδιάστρια
Η Εζ Ντέβλιν

Το μικρότερο, ασημένιο άγαλμα της Ντέβλιν θα έχει έναν εγχάρακτο γωνιώδη λαβύρινθο που αποτελεί φόρο τιμής «στα μονοπάτια που χρειάστηκε να περπατήσουν  πολλοί από εκείνους που εργάζονταν μέσα στις δημιουργικές βιομηχανίες για να προχωρήσουν σε αυτή τη δύσκολη χρονιά».

Το 2017 η Ζάχα Χαντίντ σχεδίασε ένα αγαλματάκι για να γιορτάσει την ποικιλομορφία, ενώ το 2018 ο Ανίς Καπούρ σχεδίασε μια γλυπτική κόκκινη έκδοση για την απονομή του βραβείου που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την British Phonographic Industry για την προώθηση της βρετανικής ποπ μουσικής.

Οι φετινοί νικητές των Brit Awards θα φύγουν με δυο αγαλματίδια ο καθένας Facebook Twitter
Οι φετινοί νικητές των Brit Awards θα παραλάβουν και τις δυο παραλλαγές του βραβείου.
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ