Εννιά χρόνια μετά το «Great Gatsby» ο Μπαζ Λούρμαν επιστρέφει και φέρνει μαζί του τη φρενήρη αισθητική του για να αφηγηθεί την ιστορία του Έλβις Πρίσλεϊ μέσα από τα μάτια του ατζέντη του, του «Συνταγματάρχη» Τομ Πάρκερ.
Το Elvis, που έκανε την πρεμιέρα του στο φεστιβάλ Καννών είναι μια χειμαρρώδης, sui generis μουσική βιογραφία με τον Όστιν Μπάτλερ στον ρόλο του βασιλιά του rock ‘n’ roll και έναν Τομ Χανκς που για ακόμα μια φορά τα τελευταία χρόνια απομακρύνεται από την περσόνα του και εξαφανίζεται μέσα στον χαρακτήρα.
Στο Νεκρό Τηλέφωνο ο Σκοτ Ντέρικσον συναντά ξανά τον Ίθαν Χοκ μετά το υποβλητικό Sinister και αφηγούνται μια ιστορία με παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο και παλεύουν μόνα τους απέναντι στο Κακό. Το μεταφυσικό στοιχείο παντρεύεται με τον πραγματικό κίνδυνο ενός δολοφόνου παιδιών και, γενικά, υπάρχει μια διάχυτη αίσθηση Στίβεν Κινγκ στο εγχείρημα. Όχι τυχαία, καθώς το διήγημα στο οποίο βασίστηκε φέρει την υπογραφή του υιού του συγγραφέα, του Τζο Χιλ.
Η Αγέλη Προβάτων του Δημήτρη Κανελλόπουλου έφυγε με το βραβείο κοινού από το περασμένο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, εντοπίζει τις ομοιότητες της ελληνικής επαρχίας με την αμερικανική Άγρια Δύση και στήνει μια σύγκρουση ανάμεσα σε οφειλέτες, δανειστές και τα τσιράκια των τελευταίων με όρους νεο-γουέστερν. Δημήτρης Λάλος και Άρης Σερβετάλης πρωταγωνιστούν, με τον δεύτερο να κερδίζει και ένα βραβείο Ίρις Β’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στο φιλμ.
Τέλος, το Αφήνοντας το Λας Βέγκας, μια ατμοσφαιρική ιστορία νέο-ρομαντισμού και αυτοκαταστροφής που χάρισε στον Νίκολας Κέιτζ το μοναδικό του Όσκαρ μέχρι σήμερα, επιστρέφει στις αίθουσες σε επανέκδοση.