Το Μονοπάτι των Χαμένων Ψυχών του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο κλέβει τις εντυπώσεις στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
Η νέα ταινία του Μεξικανού σκηνοθέτη, μετά τον οσκαρικό θρίαμβο της Μορφής του Νερού, είναι ένα ριμέικ του Nightmare Alley του Έντμοντ Γκούλντιγκ και συγκεντρώνει ένα εντυπωσιακό καστ, αποτελούμενο από τους Μπράντλεϊ Κούπερ, Κέιτ Μπλάνσετ, Γουιλέμ Νταφό, Ρούνεϊ Μάρα, Ντέιβιντ Στράδερν, Τόνι Κολέτ και Ρον Πέρλμαν.
H ταινία ποντάρει «στη μέθη της ύβρεως, το high του αμνήμονος ανθρώπου που έλκεται από τα άκρα και το παίζει Θεός, γνωρίζοντας πολύ καλά το μέγεθος του τσαρλατανισμού του, αλλά και την ικανότητά του να γοητεύει», γράφει ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος στη θετικότατη κριτική του και μας ανοίγει την όρεξη.
Τρεις ακόμα τίτλοι θα επιχειρήσουν να φέρουν πίσω στις αίθουσες το κοινό πιο arthouse θεαμάτων, το οποίο, δυστυχώς, δηλώνει απουσία εδώ και μερικές εβδομάδες. Η Έρημη Χώρα έρχεται φορτωμένη με το μεγάλο βραβείο στο τμήμα Ορίζοντες του Φεστιβάλ Βενετίας του 2020 και παραλληλισμούς με το σινεμά του Μπέλα Ταρ, οι οποίοι δικαιολογούνται μερικώς από την ασπρόμαυρη φωτογραφία και τον πεσιμισμό της.
Το Γάζα, Αγάπη Μου επιχειρεί να αφηγηθεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία ανάμεσα σε δυο μεσήλικες με φόντο την έκρυθμη κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή.
Tέλος, αυτή την εβδομάδα επιστρέφουν για να «ψυχράνουν» την ψυχή μας και οι Σκηνές από έναν Γάμο, το αδυσώπητο δράμα του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν που αποτέλεσε τη μαγιά και για την πρόσφατη, ομώνυμη σειρά του HBO με τους Όσκαρ Άιζακ και Τζέσικα Τσαστέιν.