Για κάποιους είναι η νέα προσθήκη στο διευρυμένο σύμπαν της Marvel, για κάποιους η επόμενη δουλειά της Κλόι Ζάο μετά το Nomadland, για όλους αυτούς το Eternals είναι μια από τις πολυαναμενόμενες ταινίες της σεζόν.
Δυστυχώς ο γάμος ανάμεσα στις καλλιτεχνικές ευαισθησίες της Ζάο και το σινεμά της Marvel δεν υπήρξε ευτυχής, για να το πούμε κομψά. Είναι μια ταινία στην οποία η Ζάο φαίνεται να έχει τον απόλυτο καλλιτεχνικό έλεγχο, είναι αδιαμφισβήτητα διαφορετική από άλλες ταινίες της Marvel, αλλά το αποτέλεσμα είναι συχνά τόσο αμήχανο, που θα ευχόσουν να έβλεπες και πάλι τη γνωστή συνταγή.
Άλλες 8 (!) ταινίες κυκλοφορούν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.To ψυχολογικό (και ψυχεδελικό) θρίλερ Last Night in Soho του Έντγκαρ Ράιτ έχει ένα φανταστικό πρώτο ημίωρο χωρίς ανάλογη συνέχεια, αλλά σίγουρα θα βρει τους οπαδούς του, όπως και οι υπόλοιπες ταινίες του σκηνοθέτη.
Το Ερμιτάζ: H Δύναμη της Τέχνης είναι ένα ωραιότατο ντοκιμαντέρ με αφηγητή τον Τόνι Σερβίλο και αντικείμενο το μουσείο, αλλά και την Αγία Πετρούπολη, συλλαμβάνοντας αποτελεσματικά την ατμόσφαιρα της πόλης.
Το Red Notice του Netflix ξοδεύει το ταλέντο των Ντουέιν Τζόνσον, Ράιν Ρέινολντς και Γκαλ Γκαντό σε μια ανέμπνευστη, φασαριόζικη ταινία απάτης.
Ο Τσαρλατάνος της Ανιέσκα Χόλαντ είναι ένα καλογυρισμένο ακαδημαϊκό δράμα, χωρίς τις ωραιοποιήσεις αντίστοιχων αμερικάνικων ταινιών, είναι, όμως, και μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για κάτι σπουδαιότερο.
Το Charter ακολουθεί μια διαζευγμένη μάνα στην προσπάθεια να ξανακερδίσει την αγάπη των παιδιών της σε ένα ενίοτε σκληρό σκανδιναβικό δράμα που φλερτάρει λίγο και με το θρίλερ.
Με το ίδιο είδος φλερτάρουν και τα 200 Μέτρα, καθώς και με την ταινία δρόμου, αλλά και το δράμα κοινωνικού ρεαλισμού, αναδεικνύοντας τα καθημερινά προβλήματα που γεννά το τείχος που χωρίζει Ισραηλινούς και Παλαιστίνιους.
Οι μετα-κινηματογραφικές αναζητήσεις του Ζαν Λικ Γκοντάρ συνεχίζονται με το Βιβλίο της Εικόνας, ακόμα ένα φιλμικό δοκίμιο του Γάλλου auteur, απευθυνόμενο κυρίως στο πιστό κοινό του.
Τέλος, κυκλοφορεί και το Πίτερ Ράμπιτ 2: Ο Λαγός το ‘σκασε, ένα γλυκύτατο, ψυχαγωγικό sequel στην ελεύθερη κινηματογραφική διασκευή των χνουδωτών ηρώων της Μπέατριξ Πότερ.