Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου»

Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου» Facebook Twitter
4

Μπορεί το "Kill Bill" να θεωρείται μία από τις κορυφαίες ταινίες γυναικείας εκδίκησης, μπορεί να έκανε ευρύτερα γνωστή την Ούμα Θέρμαν ως μούσα του Κουέντιν Ταραντίνο, ωστόσο, μόλις πρόσφατα η ίδια αποκάλυψε ότι αυτή ίσως να ήταν η χειρότερη επαγγελματική εμπειρία που έζησε ποτέ.

Στην ίδια συνέντευξη που τελικά αποφάσισε να μιλήσει για την πραγματική της σχέση με τον παραγωγό των σεξουαλικών σκανδάλων Χάρβεϊ Γουάινστιν, στην ίδια αυτή αποκάλυψε ότι σχεδόν μήνυσε και σίγουρα μίσησε τον Ταραντίνο γι' αυτά που την ανάγκασε να κάνει και για τον τρόπο με τον οποίο έθεσε τη ζωή της σε κίνδυνο. 

Όπως εξήγησε η Θέρμαν, ο Ταραντίνο την πίεσε να γυρίσει την περίφημη σκηνή με το κάμπριο αμάξι, στον δρόμο της αναζήτησης του Μπιλ, τη στιγμή που ήταν γνωστό σε όλους ότι ήταν ένα αυτοκίνητο - φέρετρο, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει, με πολλά μηχανολογικά προβλήματα, που ακόμη και το κάθισμα του οδηγού δεν εγγυάτο καμία ασφάλεια. 

Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου» Facebook Twitter

«Ο Κουέντιν ήρθε στο καμαρίνι μου και όπως όλοι οι σκηνοθέτες δεν σήκωνε "'όχι" για απάντηση. Ήταν έξαλλος μαζί μου γιατί εγώ ήθελα η σκηνή να γυριστεί από κασκαντέρ κι αυτό σήμαινε ότι θα του κόστιζε σε χρόνο. Όμως, εγώ φοβόμουν. Τότε ήταν που μου είπε "σου ορκίζομαι ότι το αμάξι είναι μια χαρά. Έχεις μπροστά σου ένα στρωτό κομμάτι δρόμου. Πήγαινε με 40 μίλια για να φαίνονται τα μαλλιά σου να ανεμίζουν στην κάμερα, αλλιώς θα σε βάλω να το ξανά". Όμως, αυτό δεν ήταν αμάξι, ήταν φέρετρο. . Το κάθισμα του οδηγού ήταν σμπαράλια. Και ο δρόμος μόνο στρωτός δεν ήταν, ήταν αμμόδρομος», λέει η Θέρμαν. 

Λίγες ώρες μετά οι χειρότεροι φόβοι της Θέρμαν επιβεβαιώθηκαν. Με το που ανέπτυξε ταχύτητα, το αμάξι εξετράπη της πορείας του και μαζί με την οδηγό του προσέκρουσε σε ένα δέντρο. Η Θέρμαν τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά σε θώρακα και κοιλιακή χώρα και τα γυρίσματα, όπως ήταν φυσικό, σταμάτησαν. 

«Το τιμόνι σχεδόν καρφώθηκε στην κοιλιά μου και τα πόδια μου σχεδόν δίπλωσαν κάτω από το κάθισμα. Ένιωσα έναν απίστευτα διαπεραστικό πόνο και τότε σκέφτηκα "Θεούλη μου, αυτό ήταν, δεν θα περπατήσω ποτέ ξανά". Όταν βγήκα από το νοσοκομείο, φορούσα κολάρο στον λαιμό, τα γόνατα μου ήταν κατεστραμμένα, είχα διάσειση και ένα υπερμεγέθες καρούμπαλο στο κεφάλι. Τότε ήταν που είχαμε ένα άγριο καβγά με τον Κουέντιν, τον οποίο κατηγόρησα ανοιχτά ότι προσπάθησε να με σκοτώσει. Και φυσικά εκείνος θύμωσε, γιατί όντως η πρόθεση του δεν ήταν αυτή», συμπληρώνει η ηθοποιός. 

Η Θέρμαν είχε έρθει σε επικοινωνία με τη Miramax προκειμένου να καταθέσει μήνυση και για χρόνια οι σχέσεις της με τον σκηνοθέτη ήταν κάκιστες, ασχέτως αν έπρεπε μαζί να εμφανίζονται σε φεστιβάλ και διοργανώσεις σχετικές με την προώθηση της ταινίας. Το χειρότερο, ωστόσο, είναι ότι από αυτά τα γυρίσματα δεν έμειναν μόνο οι κακές αναμνήσεις, αλλά και μία κάκωση στον λαιμό και τα πόδια που μέχρι σήμερα ταλαιπωρεί την ηθοποιό. 

Με στοιχεία από New York Times, Vulture.com

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια εγκατάσταση με οικολογικές ανησυχίες στο Turbine Hall της Tate Modern

Πολιτισμός / Γιατί μας αφορά η τέχνη των Σαάμι;

Η νέα εγκατάσταση της Máret Ánne Sara –μια καλλιτέχνιδα που κατάγεται από τους αυτόχθονες Σαάμι που ζουν στο βόρειο άκρο της Σκανδιναβικής Χερσονήσου– αντανακλά το αυξημένο ενδιαφέρον για την τέχνη των αυτόχθονων πληθυσμών.
LIFO NEWSROOM
gillian anderson

Πολιτισμός / Η Τζίλιαν Άντερσον θέλει να μάθει όλες τις ερωτικές μας φαντασιώσεις

Η διάσημη ηθοποιός και η Bloomsbury, μετά την παγκόσμια επιτυχία του best-seller «Want» , ανακοινώνουν την επόμενη συνεργασία τους και καλούν γυναίκες απ' όλο τον κόσμο να μοιραστούν τις φαντασιώσεις τους.
THE LIFO TEAM
Ναός Οσίου Νικολάου Σικελιώτη

Πολιτισμός / Ναός Οσίου Νικολάου Σικελιώτη: Ένα σημαντικό μνημείο κινδυνεύει με κατάρρευση

Ένα θρησκευτικό, ιστορικό αλλά και αρχιτεκτονικό ορόσημο στους πρόποδες της Δίρφυος, έχει περιέλθει σε τραγική κατάσταση και αντιμετωπίζει πλήθος σοβαρών προβλημάτων.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Τζεμ Γιγίτ Ουζούμογλου: Ποιος είναι ο Τούρκος πρωταγωνιστής του Netflix που δεν μπορεί να ταξιδέψει στην Αθήνα

Πολιτισμός / Τζεμ Γιγίτ Ουζούμογλου: Ποιος είναι ο Τούρκος ηθοποιός του Netflix που δεν μπορεί να ταξιδέψει στην Αθήνα

Ο δημοφιλής Τούρκος ηθοποιός Τζεμ Γιγίτ Ουζούμογλου δεν θα εμφανιστεί στη θεατρική σκηνή της Αθήνας λόγω κρατικής λογοκρισίας και περιοριστικών όρων
LIFO NEWSROOM
«Δεν σιωπούμε» γράφει ο Τούρκος ηθοποιός που ακύρωσε εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Πολιτισμός / «Δεν σιωπούμε» γράφει ο Τούρκος ηθοποιός που ακύρωσε εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Ο ηθοποιός θα πρωταγωνιστούσε στα «Σκυλιά» του Ανέστη Αζά αλλά συνελήφθη για «υποκίνηση μίσους» κατά του Ερντογάν και αφέθηκε ελεύθερος υπό όρους
LIFO NEWSROOM
«Όσα Παίρνει ο Άνεμος»: Φωτογραφίες από τις τελευταίες πρόβες λίγο πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα

Πολιτισμός / «Όσα Παίρνει ο Άνεμος»: Φωτογραφίες από τις τελευταίες πρόβες λίγο πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα

Η μεγάλη ερωτική ιστορία της Μάργκαρετ Μίτσελ ζωντανεύει επί σκηνής με φόντο τον αμερικανικό εμφύλιο - Από 25 Απριλίου, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
LIFO NEWSROOM
Τούρκος ηθοποιός ακύρωσε την εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Πολιτισμός / Τούρκος ηθοποιός ακύρωσε την εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Τη θέση του στο έργο αναλαμβάνει ο ηθοποιός Μιχάλης Πητίδης - Η παράσταση «Τα Σκυλιά», που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2024, επιστρέφει από την Παρασκευή 25 Απριλίου για δέκα παραστάσεις στο Θέατρο Κιβωτός
LIFO NEWSROOM
Αμαρτωλά βαμπίρ, επίδοξοι bodybuilders και χαριτωμένα πάντα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Αμαρτωλά βαμπίρ, επίδοξοι bodybuilders και χαριτωμένα panda από αύριο στους κινηματογράφους

Το κινηματογραφικό πρόγραμμα της (Μεγάλης) εβδομάδας απαρτίζεται από τρεις ταινίες, από τις οποίες ξεχωρίζει το μεγάλο, πρωτότυπο στοίχημα του Ράιαν Κούγκλερ με τίτλο «Sinners».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ