Πέθανε ο κιθαρίστας των Massive Attack, Angelo Bruschini

Πέθανε ο κιθαρίσταςτων Massive Attack, Angelo Bruschini Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Πέθανε ο κιθαρίστας των Massive Attack, Angelo Bruschini, σε ηλικία 62 ετών.

Ο κιθαρίστας των Massive Attack πέθανε έπειτα από μάχη με τον καρκίνο του πνεύμονα, όπως επιβεβαίωσε το συγκρότημα.

«RIP Angelo. Ένα μοναδικό λαμπρό και εκκεντρικό ταλέντο. Είναι αδύνατο να μετρηθεί η συμβολή σου στους Massive Attack Πόσο τυχεροί ήμασταν που μοιραστήκαμε μια τέτοια ζωή μαζί».

Το βιογραφικό του κιθαρίστα των Massive Attack, Angelo Bruschini

Ο γεννημένος στο Μπρίστολ Angelo Bruschini εντάχθηκε στο συγκρότημα τη δεκαετία του 1990. Εκτός από τη συμμετοχή του στη μπάντα, ο Bruschini παρήγαγε το ομώνυμο άλμπουμ του εναλλακτικού ροκ συγκροτήματος Strangelove το 1997. Έπαιξε επίσης κιθάρα για το κομμάτι της Jane Taylor, Blowing This Candle Out, που κυκλοφόρησε το 2005.

Σε δημόσια ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον Ιούλιο, ο Angelo Bruschini έγραψε ότι έπασχε από καρκίνο του πνεύμονα και ότι αρκετοί ειδικοί του ευχήθηκαν «καλή τύχη».

«Είχα μια υπέροχη ζωή, είδα τον κόσμο πολλές φορές, γνώρισα πολλούς υπέροχους ανθρώπους, αλλά η πόρτα κλείνει, νομίζω ότι θα γράψω βιβλίο».

Με πληροφορίες του BBC

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ