Poor Things: Ο Γουίλεμ Νταφόε εξηγεί γιατί έπρεπε να βρίσκεται στα γυρίσματα από τις 3 τα ξημερώματα

Poor Things: Ο Γουίλεμ Νταφόε εξηγεί γιατί έπρεπε να βρίσκεται στα γυρίσματα από τις 3 τα ξημερώματα Facebook Twitter
Φωτό: Poor Things Film - Instagram
0

Στην πολυαναμενόμενη και βραβευμένη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου Poor Things ο Γουίλεμ Νταφόε υποδύεται τον Dr. Baxter,  έναν παράφρονα επιστήμονα που το τραύμα του συναγωνίζεται τη γνώση και τα επιτεύγματά του. 

Μόνο που γι' αυτόν τον ρόλο κάπως βασανίστηκε ο επίσης βραβευμένος ηθοποιός καθώς κατά πρώτον έπρεπε να συμβιβαστεί με τη συνθήκη της πλήρους ακινησίας (χωρίς να μπορεί καν να κοιμηθεί για λίγο, όπως κάνουν οι περισσότεροι ηθοποιοί όταν πρέπει να κάνουν ένα εξαιρετικά απαιτητικό και πολύωρο μακιγιάζ). Κατά δεύτερον και ακριβώς γι' αυτές τις ατέλειωτες ώρες μακιγιάζ, αναγκαζόταν να βρίσκεται στα γυρίσματα 4 ώρες πριν αυτά ξεκινήσουν (για όλους τους υπόλοιπους του καστ).

Συγκεκριμένα, ο Νταφόε μίλησε στο Vanity Fair αμέσως μετά την απεργία των ηθοποιών στο Χόλιγουντ, αποκαλύπτοντας το πώς είναι να συνεργάζεται με τον Γιώργο Λάνθιμο, αλλά και για τις τεχνικές δυσκολίες της νέας ταινίας του. 

Βάσει της πλοκής, ο Dr. Baxter αποφασίζει να επαναφέρει στη ζωή το σώμα μίας νεκρής γυναίκας και να της τοποθετήσει τον εγκέφαλο ενός αγέννητου παιδιού.  Αυτή η γυναίκα γίνεται η Bella (Emma Stone), η οποία πρέπει να περιηγηθεί στο σύμπαν των ενηλίκων ως παιδί, ένα παιδί που "πατέρα" έχει τον τρομακτικό Dr Baxter. 

Στην ταινία, ο συγκεκριμένος χαρακτήρας -δηλαδή ο Νταφόε- εμφανίζεται παραμορφωμένος, με τρομακτικές ουλές στο πρόσωπο, μία φρικτή προίκα που ο Baxter κληρονόμησε από τον χειρουργό πατέρα του, όταν εκείνος του ακρωτηρίασε το πρόσωπο. Για να μεταμορφωθεί, όμως, ο Νταφόε σε αυτόν τον παράφρονα επιστήμονα, έπρεπε να προετοιμάζεται τουλάχιστον 6 ώρες για να "μπει" στον ρόλο. 

"Τέσσερις ώρες μέσα, δύο ώρες έξω κάθε μέρα - εμφανίζομαι στις τρεις το πρωί, κάθομαι στην καρέκλα, διαλογίζομαι και προσπαθώ να αντιμετωπίσω τη συνθήκη του να στέκομαι ακίνητος. Δεν μπορείς να κοιμηθείς γιατί είναι αρκετά περίπλοκο και πρέπει να συνεργαστείς με τους ανθρώπους που το εφαρμόζουν", τόνισε ο Νταφόε. 

Και φυσικά αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να φτάνει στα γυρίσματα από τις 3 το ξημέρωμα, ενώ όλοι οι άλλοι κατέφθαναν στις 7 το πρωί. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι αν και ήταν ταλαιπωρία το να δημιουργείται κάθε μέρα αυτή η μάσκα, απόλαυσε το γεγονός ότι έπρεπε να δουλεύει πίσω από το προσωπείο, κυριολεκτικά. 

Υπενθυμίζεται ότι η ταινία αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 8 Δεκεμβρίου. 

Με στοιχεία από Vanity Fair 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ