Πώς τελικά το «Μother» μάλλον φταίει που η Τζένιφερ Λόρενς χώρισε με τον Αρονόφσκι

Πώς τελικά το «Μother» μάλλον φταίει που η Τζένιφερ Λόρενς χώρισε με τον Αρονόφσκι Facebook Twitter
2

Για περίπου ένα χρόνο ο Ντάρεν Αρονόφσκι και η Τζένιφερ Λόρενς υπήρξαν ένα από τα λαμπερά και πολλά υποσχόμενα ζευγάρια του Χόλιγουντ - και πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκαν οι τίτλοι τέλους.

Οι δημόσιες εμφανίσεις και οι ερωτικές εξομολογήσεις έδωσαν τη θέση τους στα κουτσομπολιά γύρω από το χωρισμό και σήμερα διαφαίνεται πως πίσω από τα φώτα, η σχέση αυτή ήταν προβληματική - και μάλλον φταίει το «Μother».

«Κανονικά, προωθώ μια ταινία, ζητάω από τους ανθρώπους να τη δουν,και στη συνέχεια είναι στο χέρι τους. Συνήθως απλά το αφήνω να φύγει από μένα. Το να βγαίνεις με τον σκηνοθέτη ήταν όμως κάτι εντελώς διαφορετικό...», λέει η Λόρενς στο Variety.

Η ηθοποιός αναφέρει πως ο Αρονόφσκι ήταν πραγματικά αναστατωμένος από τις κακές κριτικές της ταινίας και απλά δεν μπορούσε να σταματήσει να το σκέφτεται.

«Όταν κάναμε μαζί περιοδεία και γυρνούσα στο ξενοδοχείο, το τελευταίο πράγμα που ήθελα ήταν να να μιλήσω για την ταινία», είπε η Λόρενς.

«Εκείνος επέστρεφε και ήθελε να μιλά μόνο για αυτό και το καταλαβαίνω. Είναι το μωρό του. Το έγραψε. Το εμπνεύστηκε. Το σκηνοθέτησε. Είχα διπλό καθήκον προσπαθώντας να είμαι υποστηρικτική σύντροφος ενώ ταυτόχρονα ήθελα να τον κάνω να μην σκέφτεται το Mother για ένα λεπτό...», πρόσθεσε η ηθοποιός και κατέληξε πως δεν ήταν υγιές αυτό που συνέβαινε.

Και φυσικά όλοι θυμούνται το ίδιο αστείο που έγινε όταν το ζευγάρι χώρισε....>>>>

http://www.lifo.gr/now/people/170064

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τα οκτώ πρώην βασιλικά οχήματα που θα εκτίθενται στο νέο μουσείο στο Τατόι

Πολιτισμός / Τέσσερις Rolls Royce και ακόμη έξι βασιλικά αυτοκίνητα συντηρήθηκαν για το νέο μουσείο στο Τατόι

Μουσείο Βασιλικών Αυτοκινήτων και Αγροκτηνοτροφικής Παραγωγής θα στεγάζεται στο Νέο Βουστάσιο του πρώην βασιλικού κτήματος, στο Τατόι - Δείτε βίντεο από την αποκατάσταση των ιστορικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM
Anne Morgenstern: Power Love

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός / Επιθυμία, ταυτότητα και πολιτική διαπλέκονται στις εικόνες της Anne Morgenstern

Η K-Gold Temporary Gallery της Λέσβου παρουσιάζει την έκθεση «Power Love» της Γερμανίδας φωτογράφου Anne Morgenstern, της οποίας το βραβευμένο έργο εκτίθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Δυο ταινίες που περίμενε εδώ και καιρό ένα μεγάλο μέρος του σινεφίλ πληθυσμού κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα, το «Διπλανό Δωμάτιο» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος II» του Ρίντλεϊ Σκοτ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Πολιτισμός / Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτά που θεωρώ βαθιά προσβλητικά λόγια, δήλωσε ο σκηνοθέτης που θα βραβευόταν ως «Εξαίρετος Σκηνοθέτης»
LIFO NEWSROOM
Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Πολιτισμός / Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Ένας ιδιώτης συλλέκτης από το εξωτερικό προσέφερε πάνω από 2,5 εκατομμύρια λίρες για την αγορά του γλυπτού μέσω του οίκου Sotheby’s και δεσμεύτηκε να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακριβούς αντιγράφου για έκθεση στην τοπική κοινότητα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια