Πολυπρισματικό, με πλήθος παραγωγών όπερας, μουσικού θεάτρου, αναβιώσεις επιτυχημένων παραγωγών που ενθουσίασαν κοινό και κριτικούς, μιούζικαλ για όλη την οικογένεια, κουκλοθέατρο, συναυλίες, καθώς και δύο μοναδικά φεστιβάλ αφιερωμένα στην μπαρόκ μουσική και στα κρουστά όργανα, το πρόγραμμα της Εναλλακτικής Σκηνής της περιόδου 2024-25 υπόσχεται να συνδεθεί για ακόμα μια χρονιά με το κοινό.
Σημαντικοί δημιουργοί και ερμηνευτές από τους χώρους της όπερας, του μουσικού θεάτρου, του θεάτρου, της μουσικής και του κουκλοθέατρου στελεχώνουν ένα πρόγραμμα που συνδυάζει τις υψηλές αισθητικές αξιώσεις με την ευρεία στόχευση, κινητοποιώντας τόσο εγχώριες όσο και διεθνείς καλλιτεχνικές δυνάμεις ώστε να υπηρετήσει το απροκατάληπτο και συμπεριληπτικό όραμα που χαρακτηρίζει εξαρχής το στίγμα της πιο ανήσυχης σύγχρονης μουσικοθεατρικής σκηνής της χώρας, με και διαχρονικό υποστηρικτή είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Αξίζει να σημειωθούν δυο σημαντικές διεθνείς συμπαραγωγές: Με το Κέντρο Πειραματισμού του περίφημου Θεάτρου Κολόν του Μπουένος Άιρες, θα παρουσιαστεί η πανελλήνια πρεμιέρα της όπερας δωματίου Κασσάνδρα, σε λιμπρέτο του Ουρουγουανού δραματουργού Σέρχιο Μπλάνκο και μουσική του διακεκριμένου Αργεντινού συνθέτη Πάβλο Ορτίς. Τη σκηνοθεσία υπογράφουν οι Ντιάνα Θεοχαρίδη και Αλέξανδρος Ευκλείδης, ενώ τον πρωταγωνιστικό ρόλο ερμηνεύει η διεμφυλική σοπράνο Μαρία Καστίγιο ντε Λίμα.
Επίσης, σε συμπαραγωγή με τη γαλλική ομάδα Anima Théâtre θα παρουσιαστεί, σε πανελλήνια πρεμιέρα, η παράσταση Mythos, μια συναρπαστική φαντασμαγορία γεμάτη εικόνες, μαριονέτες και μουσική από τον μετρ του είδους Γιώργο Καρακάντζα.
Επίσης, σε συμπαραγωγή με τη γαλλική ομάδα Anima Théâtre θα παρουσιαστεί, επίσης σε πανελλήνια πρεμιέρα, η παράσταση Mythos, μια συναρπαστική φαντασμαγορία γεμάτη εικόνες, μαριονέτες και μουσική από τον μετρ του είδους Γιώργο Καρακάντζα.
Το πρόγραμμα αναλυτικά:
Κασσάνδρα
Πάβλο Ορτίς / Σέρχιο Μπλάνκο
Συμπαραγωγή με το Κέντρο Πειραματισμού του Θεάτρου Κολόν του Μπουένος Άιρες
27, 28, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Η Κασσάνδρα, η καταραμένη μάντισσα της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας, κατέχει το χάρισμα να προβλέπει το μέλλον. Ωστόσο, όπως όλοι οι μάντεις του αρχαίου ελληνικού κόσμου, βλέπει επίσης το παρελθόν – η ενόραση του μάντη περιλαμβάνει τόσο το παρόν όσο και το απόν. Μέσα της ενυπάρχει τόσο η τραγική μοίρα του ανθρώπου όσο και αυτή του ξένου, του πρόσφυγα και του περιθωριοποιημένου από σκοπιά κοινωνική και έμφυλη.
Τραγουδά και μιλάει σε σπαστά αγγλικά, στα αγγλικά κάποιου που σχεδόν δεν γνωρίζει τη γλώσσα και που διαπνέεται από τον πόθο να γίνει κατανοητός. Η Κασσάνδρα είναι μια ηρωίδα που ενώνει τις χρονικές περιόδους και, σε αυτή την όπερα, συνδέει τον μύθο με το παρόν. Συνδέει επίσης την αισθητική του δραματουργού Σέρχιο Μπλάνκο με εκείνη του συνθέτη Πάβλο Ορτίς, δημιουργών που επεξεργάζονται από κοινού αυτή την αδιάκοπη ταλάντευση ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Αυτά τα σύμπαντα, τα τόσο μακρινά μεταξύ τους, περιέχονται, στη σκηνοθετική σύλληψη της Ντιάνας Θεοχαρίδη και του Αλέξανδρου Ευκλείδη, σε έναν ενιαίο χώρο. Συμμετέχουν μουσικοί του Ergon ensemble: Κώστας Τζέκος (κλαρινέτο), Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης (βιολί), Δημήτρης Τραυλός (βιολοντσέλο), Χαράλαμπος Ταλιαδούρος (κρουστά). Τον ρόλο της Κασσάνδρας ερμηνεύει η Μαρία Καστίγιο ντε Λίμα.
Ο αποτυχημένος
Τόμας Μπέρνχαρντ
9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27 Οκτωβρίου 2024
Η εξαιρετικά επιτυχημένη παράσταση μουσικού θεάτρου Ο αποτυχημένος, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του κορυφαίου Αυστριακού συγγραφέα Τόμας Μπέρνχαρντ, αναβιώνει στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ.
Το έργο ζωντανεύει μια επινοημένη ιστορία γύρω από έναν από τους σημαντικότερους πιανίστες του 20ού αιώνα, τον Γκλεν Γκουλντ, και παρουσιάζεται σε θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία του πάντα καλλιτεχνικά ανήσυχου σκηνοθέτη, ηθοποιού και κινηματογραφιστή Έκτορα Λυγίζου. Παίζουν: Άρης Μπαλής, Γιάννης Νιάρρος, Αμαλία Μουτούση, Έκτορας Λυγίζος.
Ιζαντόρα Ντακ
Στέλλα Μιχαηλίδου / Κώστας Βόμβολος
8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 29, 30 Νοεμβρίου & 1 Δεκεμβρίου 2024
Το ευφάνταστο μιούζικαλ Ιζαντόρα Ντακ αποτελεί την παραγωγή για παιδιά της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ για τη σεζόν 2024/25, γεμίζοντας την αίθουσα με κύκνους, πάπιες, γλάρους, κότσυφες και αηδόνια που αφηγούνται, με άξονα τον χορό, μια τρυφερή και ταυτόχρονα σκληρή περιπέτεια αυτογνωσίας. Πρόκειται για ένα έργο που μιλάει για την ποικιλομορφία και την αποδοχή, το οποίο ταυτόχρονα αποτελεί μια ιδεώδη εισαγωγή για τα παιδιά στην τέχνη του χορού. Μια μικρόσωμη πάπια που ζει στη Λίμνη των Κύκνων ονειρεύεται να γίνει μπαλαρίνα, παρότι είναι η τελευταία στην τάξη. Όταν ο δάσκαλός της, ο κύριος Κουντεπιέ, τη διώχνει από το μάθημα, η Ιζαντόρα περιπλανάται απελπισμένη, μέχρι σιγά σιγά να πιστέψει στον εαυτό της και να ανακαλύψει τον δικό της μοναδικό χορό. Ερμηνεύουν: Γεωργία Κυριαζή, Ιώ Λατουσάκη, Δημήτρης Ναλμπάντης, Λυδία Στέφου, Μαργαρίτα Συγγενιώτου, Ραφαέλα Τσομπανούδη
Χορεύουν: Ιωάννα Λουπέτη, Άννα-Μαρία Μαρκοπούλου, Χρήστος Ντεντής (Onel), Μυρσίνη Πετρούτσου, Ιλιάνα Υφαντή, Ελένη Φώτου
Αφιέρωμα στον Γιάννη Κωνσταντινίδη / Κώστα Γιαννίδη
10, 15, 16, 22, 23 Νοεμβρίου 2024
Η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ παρουσιάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα στο πολύπλευρο έργο του σπουδαίου συνθέτη Γιάννη Κωνσταντινίδη / Κώστα Γιαννίδη (1903-1984) με αφορμή τα σαράντα χρόνια από τον θάνατό του. Τέσσερα συναυλιακά προγράμματα συνθέτουν το αφιέρωμα στο έργο του σπουδαίου συνθέτη Γιάννη Κωνσταντινίδη / Κώστα Γιαννίδη που κινήθηκε μεταξύ δύο μουσικών κόσμων και μεταξύ δύο ταυτοτήτων. Την επιμέλεια των συναυλιών του αφιερώματος έχει ο εθνομουσικολόγος Λάμπρος Λιάβας, στον οποίο ανέθεσε ο ίδιος ο συνθέτης την ευθύνη να διατηρήσει το αρχείο του. Το πρόγραμμα των συναυλιών έχει διαμορφωθεί ως εξής:
Φεστιβάλ Μπαρόκ Μουσικής: Η εποχή των πειραμάτων
24, 29, 30 Νοεμβρίου 2024 και 1 Δεκεμβρίου
Το εξαιρετικά επιτυχημένο Φεστιβάλ Μπαρόκ Μουσικής ανανεώνει το ραντεβού του με το αθηναϊκό κοινό, παρουσιάζοντας τέσσερις μοναδικές συναυλίες στην Εναλλακτική Σκηνή ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ και στην ιστορική αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός. Ο μαγευτικός κόσμος του μπαρόκ θα ζωντανέψει μέσα από το πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης, σε καλλιτεχνική επιμέλεια του πολύπλευρου καλλιτέχνη Δήμου Γκουνταρούλη, υπό τον τίτλο «Η εποχή των πειραμάτων».
Πρώτη συναυλία (24/11) • Χάινριχ Ίγκνατς Φραντς Μπίμπερ – Οι σονάτες των Μυστηρίων
Δεύτερη συναυλία (29/11) • Αρκάντζελο Κορέλλι, έργο 5 – 1700, το τέλος μιας εποχής
Τρίτη συναυλία (30/11) • Κάθε λογής σπάνιες και μοντέρνες εφευρέσεις – Oργανική μουσική από την Ιταλία του Γαλιλαίου
Τέταρτη συναυλία (1/12) • Mad Songs, τα τραγούδια της τρέλας – Αγγλία, δεύτερο μισό του 17ου αιώνα
Ματαρόα στον ορίζοντα
Νίκος Κυπουργός, Θοδωρής Αμπαζής
Συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο
14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 26, 27, 28, 29 Δεκεμβρίου 2024 & 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Ιανουαρίου 2025
Η αληθινή ιστορία του πλοίου «Ματαρόα», που μετέφερε Έλληνες διανοούμενους στη Γαλλία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, εμπνέει μια νέα μυθοπλαστική προσέγγιση στα ιστορικά γεγονότα που ζωντανεύει επί σκηνής μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Θοδωρή Αμπαζή, σε μια συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο.
Το έργο Ματαρόα στον ορίζοντα προβάλλει τις κατακερματισμένες μνήμες μιας χώρας με τραυματικό παρελθόν στην οθόνη ενός δυστοπικού παρόντος. Το πλοίο-θρύλος υπόσχεται μια ονειρική έξοδο. Μια έξοδο αναγκαία για κάποιους, άβολη και μάταιη για άλλους, αμφίβολη για όλους. Άνθρωποι σε αέναη μετακίνηση μέχρι τελικής πτώσεως, φυγάδες ενός σαπισμένου κόσμου, περιμένουν το πλοίο για έναν τόπο που υπόσχεται δικαιοσύνη και επιτρέπει τα όνειρα. Ερμηνεύουν: Γιάννης Εγγλέζος, Δημήτρης Ήμελλος, Ηλέκτρα Καρτάνου, Ελίτα Κουνάδη, Μάριος Κρητικόπουλος, Μανόλης Μαυροματάκης, Λένα Μποζάκη, Βασίλης Παπαδόπουλος, Στέφανος Πίττας, Περικλής Σιούντας, Αγγελική Στελλάτου, Αντιγόνη Φρυδά
You Don’t Know My Place / The Music of Julius Eastman
19 Ιανουαρίου 2025
Το πιανιστικό ντούο P42 (Piano for two) των Μπεάτας Πίντσετιτς και Χρήστου Σακελλαρίδη παρουσιάζει ένα μουσικό πορτρέτο του πρωτοποριακού Αφροαμερικανού συνθέτη Τζούλιους Ήστμαν, ερμηνεύοντας δύο εμβληματικά έργα του για δύο πιάνα.
Ο Τζούλιους Ήστμαν, πρωτοπόρος μινιμαλιστής συνθέτης και παραγνωρισμένη φωνή της εποχής του, δημιούργησε έργα που αντικατοπτρίζουν σημαντικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα. Η μουσική του αναδεικνύει θέματα όπως ο ρατσισμός, η ταυτότητα και η κοινωνική δικαιοσύνη.
Θέλω να δω τον Πάπα!
Θεόφραστος Σακελλαρίδης
31 Ιανουαρίου & 1, 2, 7, 8, 9, 14, 15, 16 Φεβρουαρίου 2025
Στο έργο Θέλω να δω τον Πάπα! (1920) ξεδιπλώνεται στο έπακρο η σύγχρονη αστική θεματολογία του Σακελλαρίδη, ο οποίος υπογράφει και το λιμπρέτο του έργου, υποσκάπτονται τα θεμέλια της αστικής ζωής και αμφισβητείται έντονα ο θεσμός της οικογένειας.
Επιθυμία της νεόνυμφης Άννας είναι, κατά τη διάρκεια του γαμήλιου ταξιδιού της στην Ιταλία, να δει από κοντά τον Πάπα. Όταν ο σύζυγός της δεν ανταποκρίνεται στην επιθυμία της, ο γάμος τους κινδυνεύει να διαλυθεί. Επιστρέφοντας στο αθηναϊκό περιβάλλον, οι οικείοι τους παρεμβαίνουν απροκάλυπτα στην κλονισμένη σχέση του ζευγαριού, αποκαλύπτοντας με κωμικοτραγικό τρόπο όλες τις παθογένειες αλλά και την υποκρισία της αστικής τάξης. Σκηνοθετεί η Νατάσσα Τριανταφύλλη κα ερμηνεύουν: Χρύσα Μαλιαμάνη, Βαγγέλης Μανιάτης, Μαρισία Παπαλεξίου, Δημήτρης Σιγαλός, Τζούλια Σουγλάκου, Αντώνης Κυριακάκης.
My Bloody Valentine
12 Φεβρουαρίου 2025
Έργα των Βολφ, Λαίβε, Μάλερ, Μπρίττεν, Ραχμάνινοφ, Ριάδη, Σιμπέλιους, Σοπέν, Σούμπερτ, Στράους, Τσεμλίνσκυ κ.ά. με την Αφροδίτη Πατουλίδου. Πιάνο: Έρικ Σνάιντερ
Η συναυλία My Bloody Valentine είναι αφιερωμένη σε όλες αυτές τις μοναχικές ψυχές που κάθε χρόνο αναγκάζονται να υπομείνουν την ευθυμία της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου με την καρδιά τους ραγισμένη. Η συναυλία περιλαμβάνει μουσική που εκτείνεται από τους μεγάλους Ρομαντικούς συνθέτες μέχρι αριστουργήματα της τζαζ και υποβλητικά παραδοσιακά τραγούδια, δημιουργώντας έτσι ένα συναισθηματικά έντονο καλειδοσκόπιο ατμοσφαιρικών μελωδιών για τον μονομερή έρωτα, την προδοσία και την απότομη μεταμόρφωση του υπερβατικού έρωτα σε φλογερό μίσος. Πίσω από τη σύλληψη της συναυλίας αυτής υπάρχει η τρομακτική σκιά του πρόσφατου κύματος γυναικοκτονιών ανά τον κόσμο, με την ευχή τα έντονα συναισθήματα που αναδύονται από τα τραγούδια να συνεισφέρουν με τον τρόπο τους στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση όλων για αυτές τις τραγωδίες.
Mythos
Γιώργος Καρακάντζας
21, 22, 23 Φεβρουαρίου 2025
Η παραγωγή Mythos αποτελεί τη νέα διεθνή συμπαραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ με τη γαλλική ομάδα Anima Théâtre. Μια παράσταση-ταξίδι μέσα από την τέχνη του κουκλοθέατρου, γεμάτη εικόνες, μαριονέτες και μουσική. Με τη νέα του δημιουργία Mythos, o μετρ του είδους Γιώργος Καρακάντζας, που ζει και δημιουργεί στη Μασσαλία, «βουτάει» στον μυθικό, φανταστικό κόσμο των παιδικών του χρόνων για να μας χαρίσει μια συναρπαστική φαντασμαγορία. Σε ένα δυστοπικό νησί ένα παιδί πρέπει να βρει την έξοδο του λαβύρινθου της πραγματικής ζωής του. Τα τέρατα που πρέπει να αντιμετωπίσει στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο εφιαλτικά από τη Γοργόνα. Σε αυτό το ταξίδι μύησης πρέπει να λύσει τον μίτο της Αριάδνης. Ερμηνεύουν: Στεφάν Μικέλ, Ειρήνη Πατούρα, Ταΐς Τρούλιο
Ο πεθαμένος και η Ανάσταση
Νικόλας Τζώρτζης
Βασισμένο στο ομώνυμο πεζογράφημα του Νίκου Γαβριήλ Πεντζίκη
14, 15, 16, 21, 22, 23 Μαρτίου 2025
Η σύγχρονη όπερα Ο πεθαμένος και η Ανάσταση, βασισμένη στο ομώνυμο πεζογράφημα του Νίκου Γαβριήλ Πεντζίκη, παρουσιάζεται σε πρώτη παρουσίαση μετά από ανάθεση της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ στον διακεκριμένο συνθέτη Νικόλα Τζώρτζη, σε σκηνοθεσία της Αναστασίας Κουμίδου. Το έργο-σταθμός για την ελληνική πεζογραφία Ο πεθαμένος και η Ανάσταση του Νίκου Γαβριήλ Πεντζίκη γίνεται όπερα, η οποία, με τη λογική του εσωτερικού μονολόγου, λειτουργεί σαν μια διαδρομή χωρίς αφετηρία ή σαφή προορισμό. Μια περιπλάνηση μέσα σε έναν λαβύρινθο συνειρμών στην οποία κάθε μέλος του κοινού καλείται να χαράξει τον δικό του δρόμο και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Ερμηνεύουν: Νίκη Λαδά (υψίφωνος), Νικόλαος Κύρτσος (βαρύτονος), Αναστάσης Ροϊλός (ηθοποιός).
Madre Salonico
Λέων A. Ναρ
4, 5, 6, 9, 10, 11 Απριλίου 2025
Η παράσταση μουσικού θεάτρου Madre Salonico, σε κείμενο Λέοντα A. Ναρ και σκηνοθεσία Βίκτωρα Αρδίττη, δεν είναι ούτε θέατρο ούτε συναυλία, αλλά μια χειρονομία μνήμης.
Η σκηνή μπορεί να γίνει το τελευταίο καταφύγιο ενός χαμένου πολιτισμού, του σεφαραδίτικου πολιτισμού της Θεσσαλονίκης, αλλά και όλης της λεκάνης της Μεσογείου, των τραγουδιών, της γλώσσας, και των εθίμων – η ανάμνηση μιας δύσκολης αλλά χαμένης και ευτυχισμένης συμβίωσης των θρησκειών και των πολιτισμών πριν από την Καταστροφή.
Η εξακολουθητική συνθήκη της προσφυγιάς, η άρνηση εφησυχασμού στη λήθη και ο έρωτας. Στο έργο το παρόν και το παρελθόν συνυπάρχουν με την ανησυχία της συναισθηματικής αποστασιοποίησης που ίσως στιγματίσει τις επόμενες γενιές. Αλλά και με την υπέρτατη ανάγκη διαχείρισης της μνήμης των πολλών «απόντων».
The Fall of the House of Commons
Ορέστης Παπαϊωάννου / Αλέκος Λούντζης
3, 4, 8, 10, 11 Μαΐου 2025
Εμπνευσμένη από το σκοτεινό σύμπαν του Έντγκαρ Άλλαν Πόε, μια σύγχρονη όπερα για το «ραγισμένο οικοσύστημα των μεταμοντέρνων πόλεων», όπως τη βλέπουν οι δημιουργοί της. Θυμίζοντας όλο και περισσότερο αντανάκλαση σε σβηστή οθόνη υψηλής ευκρίνειας, το εσωτερικό των σύγχρονων διαμερισμάτων φιλοξενεί μια μυστήρια συνύπαρξη ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης. Όλα τα αγαθά παραδίδονται κατ’ οίκον, οι σχέσεις πλέκονται και ξεσπούν εντός, οι φαντασιώσεις ακούγονται σαν ήχος κλήσης.
Η δραματουργική συνομιλία με τον Πόε αξιοποιείται για την αντιδιαστολή του «υψηλού» και του κιτς, αλλά και για τον λειτουργικό συνδυασμό μουσικών ιδιωμάτων από την αρχειοθήκη του κλασικού μελοδράματος ως τα πολυστιλιστικά ασεμπλάζ της μεταμοντέρνας μουσικής. Η μουσική σύνθεση αντλεί από ευρεία γκάμα ειδών εστιάζοντας στις νέες υβριδικές κατευθύνσεις της φωνητικής μουσικής στον 21ο αιώνα. Ερμηνεύουν: Χρύσα Μαλιαμάνη, Γεώργιος Ιατρού, Μιράντα Μακρυνιώτη.
Αφιέρωμα στα εκατό χρόνια από τη γέννηση του Πιερ Μπουλέζ
Γκλόρια Τσενγκ, Ραλφ βαν Ράατ
4 Ιουνίου 2025
H βραβευμένη με Γκράμμυ και Έμμυ πιανίστρια Γκλόρια Τσενγκ και ο καταξιωμένος Ολλανδός πιανίστας Ραλφ βαν Ράατ παρουσιάζουν μια μοναδική συναυλία-αφιέρωμα στα εκατό χρόνια από τη γέννηση του Πιερ Μπουλέζ, του «ασυμβίβαστου καινοτόμου» συνθέτη και μαέστρου που σημάδεψε τον 20ό αιώνα. Το πρόγραμμα της συναυλίας περιλαμβάνει έργα που καλύπτουν το σύνολο της καριέρας του Μπουλέζ, από τα νεανικά του χρόνια και την πιο «μοντερνιστική» περίοδο της καριέρας του έως το τρυφερό, ώριμο έργο που συνέθεσε ο ίδιος με την ευκαιρία του γάμου της Γκλόριας Τσενγκ. Το πρόγραμμα, επίσης, επεκτείνεται και στις σημαντικές, συχνά άγνωστες, σχέσεις του με άλλους συνθέτες, όπως τον Φρανκ Ζάππα και τον Μόρτον Φέλντμαν. Οι δύο πιανίστες θα ερμηνεύσουν επιπλέον σολιστικά έργα που ανακαλύφθηκαν στο αρχείο του Μπουλέζ μετά τον θάνατό του το 2016.
2ο Φεστιβάλ Κρουστών Εναλλακτικής Σκηνής ΕΛΣ
11, 12, 13 Ιουνίου 2025
Το Φεστιβάλ Κρουστών της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ επιστρέφει το καλοκαίρι του 2025 για να παρασύρει το κοινό σε μια μεγάλη, πολύχρωμη και ξέφρενη γιορτή. Για τρεις ημέρες, το Φεστιβάλ Κρουστών θα ξεδιπλώσει το πλήρες φάσμα του συναρπαστικού αυτού ηχητικού κόσμου, σε μια σειρά από δράσεις που εκτείνονται από ξεχωριστά εργαστήρια και masterclasses έως μοναδικές συναυλίες με διακεκριμένα σύνολα και σολίστ και από τις γοητευτικότερες μουσικές παραδόσεις του κόσμου ως τις πλέον εκλεπτυσμένες όψεις της δυτικής νεωτερικότητας. Εξερευνώντας την εγγενή δημοκρατικότητα της παραγωγής ήχου μέσω της κρούσης, το Φεστιβάλ Κρουστών φιλοξενεί μια εκλεκτική «βεντάλια» από εκπαιδευτικές επιλογές, όπως βιωματικά εργαστήρια για παιδιά και εφήβους, καθώς και παρουσιάσεις κρουστών που χρησιμοποιούνται σε διάφορες μουσικές του κόσμου.
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Μαρίνος Τρανουδάκης