Τα κομμένα κεφάλια του οίκου Gucci δεν άρεσαν καθόλου στον Giorgio Armani

Τα κομμένα κεφάλια του οίκου Gucci δεν άρεσαν καθόλου στον Giorgio Armani Facebook Twitter
2

O Giorgio Armani έχει κατακρίνει πολλές φορές το πώς κάποιοι συνάδελφοί του, με τα εξωπραγματικά looks που λανσάρουν κατά καιρούς στην πασαρέλα προκειμένου να κεντρίσουν το ενδιαφέρον, έχουν μετατρέψει την μόδα σε απέραντο τσίρκο. 

Κάτι που σύμφωνα με τον διάσημο σχεδιαστή συνέβη και την περίπτωση του οίκου Gucci, που την περασμένη εβδομάδα προκάλεσε έντονες και αμφιλεγόμενες αντιδράσεις καθώς ο Alessandro Michele έβαλε τα μοντέλα του να κρατούν στο catwalk αντίγραφα των κεφαλιών τους στα χέρια τους. 

Τα κομμένα κεφάλια του οίκου Gucci δεν άρεσαν καθόλου στον Giorgio Armani Facebook Twitter

Αν και ο Giorgio Armani απέφυγε να κατονομάσει ευθέως τον οίκο μόδας ή τον Michele, δήλωσε «σαστισμένος» από την συγκεκριμένη επιλογή και τέτοιου είδους «καραγκιοζιλίκια». 

«Όχι, δεν θέλω να είμαι μέρος όλου αυτού. Η μόδα μπορεί να γίνει ο τρόπος να κάνεις τα μέσα ενημέρωσης να μιλούν για σένα. Πρέπει να προχωράμε και να συναρπάζουμε αλλά χωρίς να υπερβάλλουμε- είναι πολύ εύκολο. Ποτέ δεν θέλησα να ξεγελάσω τους πελάτες και αυτά που δείχνω την πασαρέλα είναι αυτά που μπορούν να βρουν στα καταστήματα», δήλωσε ο διάσημος σχεδιαστής. 

Με πληροφορίες από WWD

Πολιτισμός
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ