Το Vanity Fair «αδειάζει» την Τζολί για το «πείραμα» με τα παιδιά που εξόργισε το διαδίκτυο

Το Vanity Fair «αδειάζει» την Τζολί για το «πείραμα» με τα παιδιά που εξόργισε το διαδίκτυο Facebook Twitter
2

Συνεχίζεται η κόντρα του περιοδικού «Vanity Fair» με την ηθοποιό Αντζελίνα Τζολί έπειτα και από τις αντιδράσεις που προκάλεσε η  συνέντευξη της στο περιοδικό, με αφορμή τον τρόπο που έγινε το casting για την πρωταγωνίστρια της ταινίας «First They Killed My Father».

Αν και η ηθοποιός ζήτησε από τη διεύθυνση του περιοδικού να ανασκευάσει το δημοσίευμά της, το «Vanity Fair» δεν κάνει πίσω και στέκεται στην απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης.

Υπενθυμίζεται ότι στην εν λόγω συνέντευξη, μεταξύ άλλων, περιγράφεται ο αμφιλεγόμενος τρόπος που χρησιμοποίησε η Τζολί για να βρει την κατάλληλη πρωταγωνίστρια στο πρόσωπο της Srey Moch.

Όπως είχε χαρακτηριστικά γράψει το «Vanity Fair» για τις ανάγκες του casting, η Τζολί έψαξε σε ορφανοτροφεία, τσίρκο και σχολεία των παραγκουπόλεων της Καμπότζης αναζητώντας κυρίως παιδιά που είχαν βιώσει δυσκολίες στη ζωή τους.

Προκειμένου να βρουν την πρωταγωνίστρια της ταινίας, οι παραγωγοί έβαλαν ένα άγνωστο χρηματικό ποσό μπροστά τα παιδιά και τους ζήτησαν να σκεφτούν ένα λόγο για τον οποίο χρειάζονταν αυτά τα χρήματα.

Στη συνέχεια τα ενθάρρυναν να πάρουν τα χρήματα και να προσπαθήσουν φύγουν, με τη Τζολί να προσποιείται ότι τα πιάνει επ' αυτοφώρω. Σ' εκείνο το σημείο τα παιδιά κλήθηκαν να σκαρφιστούν ένα ψέμα για να δικαιολογηθούν. Ανάλογα με την ιστορία που θα έλεγαν και με το πώς θα αντιδρούσαν τα παιδιά, η παραγωγή θα έκανε την επιλογή της.

Οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν μετά τη συνέντευξη ενόχλησαν την ηθοποιό που έσπευσε να απαντήσει στους επικριτές της λέγοντας πως η περιγραφή της σκηνής είχε απομονωθεί από το γενικότερο πλαίσιο της συζήτησης και πως έχει γίνει παρανόηση.

Σύμφωνα με την ηθοποιό, γονείς, κηδεμόνες και μέλη μη κυβερνητικών οργανώσεων, καθώς και γιατροί, ήταν παρόντες καθ 'όλη τη διάρκεια της κινηματογραφικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων των ακροάσεων.

Τόνισε, επίσης, ότι κανείς δεν τραυματίστηκε συμμετέχοντας στα γυρίσματα των σκηνών της ταινίας. «Κάθε μέτρο λήφθηκε για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια, η άνεση και η ευημερία των παιδιών στην ταινία ξεκινώντας από τις ακροάσεις μέχρι την παραγωγή», ανέφερε στην αμερικανική HuffPost.

Η Τζολί, η οποία σκηνοθέτησε την ταινία, δήλωσε ότι το «παιχνίδι» που περιγράφηκε στο άρθρο ήταν μια άσκηση αυτοσχεδιασμού βασισμένη σε μια σκηνή από την ταινία. «Αισθάνομαι αναστατωμένη με το πώς μια άσκηση υποκριτικής σε έναν αυτοσχεδιασμό από μια πραγματική σκηνή της ταινίας, γράφτηκε σαν να ήταν ένα πραγματικό σενάριο», δήλωσε η ηθοποιός. «Η φράση ότι πραγματικά χρήματα ελήφθησαν από ένα παιδί κατά τη διάρκεια του κάστινγκ είναι ψευδής. Θα ήμουν εξοργισμένη αν αυτό είχε συμβεί», πρόσθεσε.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Πέμπτη, το περιοδικό αποκάλυψε ότι σε επικοινωνία που είχε μαζί του ο δικηγόρος της 42χρονης ηθοποιού κατηγόρησε τη δημοσιογράφο που πήρε τη συνέντευξη, Evgenia Peretz ότι έκανε λάθος.

Μάλιστα, ο δικηγόρος της Τζολί ζήτησε από το περιοδικό να αφαιρέσει όλη την παράγραφο που αναφέρεται στην οντισιόν από την ψηφιακή έκδοση, να ζητήσει συγγνώμη και να δημοσιεύσει μία δήλωση όπου να ξεκαθαρίζει ότι τα παιδιά δεν ξεγελάστηκαν.

Το «Vanity Fair», ωστόσο, αφού άκουσε τα ηχογραφημένα αποσπάσματα της συνέντευξης, αποφάσισε να πάρει το μέρος της δημοσιογράφου.

Επιπλέον, ανέβασε ένα απόσπασμα από την ηχογραφημένη συνομιλία της συνέντευξης. Σε αυτό, η Τζολί λέει ότι δεν ήταν παρούσα στις οντισιόν, αλλά οι υπεύθυνοι του casting είπαν στα παιδιά ότι «έρχεται μία κάμερα και θέλουμε να παίξουμε ένα παιχνίδι μαζί σας».

«Και το παιχνίδι για τον ρόλο ήταν "Θα βάλουμε κάποια χρήματα στο τραπέζι. Σκεφτείτε  ένα λόγο για τον οποίο χρειάζεστε αυτά τα χρήματα. Κάποιες φορές ήταν χρήματα, κάποιες φορές ένα μπισκότο (γέλια). Και τώρα πάρτε το. Και τότε τους πιάναμε.» αναφέρει το απόσπασμα που αποδίδεται σε λεγόμενα της Τζολί.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια άλλη αντίδραση από την πλευρά της ηθοποιού.

Πολιτισμός
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ