Ζητάνε οριστικό αποκλεισμό του Κέισι Άφλεκ από την απονομή των Όσκαρ

Ζητάνε οριστικό αποκλεισμό του Κέισι Άφλεκ από την απονομή των Όσκαρ Facebook Twitter
4

Καθώς το κύμα καταγγελιών για σεξουαλική παρενόχληση από υψηλού προφίλ προσωπικότητες του Χόλιγουντ συνεχίζει να σαρώνει τη βιομηχανία, στο στόχαστρο μπαίνει τώρα και ο ηθοποιός Κέισι Άφλεκ. Μια καμπάνια συγκεντρώνει ήδη υπογραφές για να τον αποκλείσει από τα ερχόμενα Όσκαρ.

Ηθοποιοί που κερδίζουν Όσκαρ προσκαλούνται παραδοσιακά το επόμενο έτος για να ανακοινώσουν τον νικητή του διαδόχου τους, κάτι που σημαίνει πως ο Άφλεκ ο οποίος κέρδισε το βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού το 2017, αναμένεται να ανακοινώσει τον νικητή στην επόμενη τελετή.

Αλλά η καμπάνια στο Change.org  που απευθύνεται στην Ακαδημία, ζητά να μην γίνει ένα τέτοια κάλεσμα εν μέσω των κατηγοριών για σεξουαλική παρενόχληση που έχουν γίνει για τον ηθοποιό.

Η καμπάνια αναδεικνύει τους ισχυρισμούς περί σεξουαλικής παρενόχλησης που έγιναν εναντίον του Άφλεκ το 2010. Πρόκειται για δύο διαφορετικές καταγγελίες οι οποίες έγιναν από μια παραγωγό και μια κινηματογραφίστρια που συνεργάστηκαν με τον ηθοποιό στο  ντοκιμαντέρ «I'm Still Here».

Μία από τις γυναίκες υποστήριξε ότι ο Άφλεκ πλησίασε στο κρεβάτι της ενώ κοιμόταν και είχε αρχίσει να χαϊδεύει την πλάτη της.  Ο Άφλεκ αρνήθηκε τους ισχυρισμούς και το θέμα των μηνύσεων λύθηκε εξωδικαστικά. 

Μετά την παραλαβή περισσότερων από 19.000 υπογραφών, υπάρχουν πληροφορίες πως η Ακαδημία εξετάζει προσεχτικά το σενάριο. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως αυτό που δεν θέλουν με τίποτα να συμβεί με τα Όσκαρ είναι να υπάρξει οποιαδήποτε εμπλοκή με τις υποθέσεις και το σκάνδαλο που έχει ξεσπάσει.

Μια από τις πιο αμήχανες στιγμές του 2017 ήταν όταν η Μπρι Λάρσον απένειμε στον Κέισι Άφλεκ το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου και η «παγωμένη» της αντίδραση που δεν πέρασε απαρατήρητη.

Η γνωστή ηθοποιός και περσινή νικήτρια του Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου, αφού παρέδωσε το Βραβείο στον Άφλεκ, έκανε ένα βήμα πίσω, ως είθισται, για να εκφωνήσει εκείνος με τη σειρά του τον ευχαριστήριο λόγο του. Ωστόσο αντί να χειροκροτήσει μαζί με το κοινό για τη βράβευση, η Λάρσον παρέμεινε με τα χέρια κατεβασμένα σε όλη τη διάρκεια της ομιλίας του.

Πολλοί ήταν εκείνοι στα social media που απέδωσαν την κίνησή της στο «βεβαρυμένο ιστορικό» του Άφλεκ. Η Μπρι Λάρσον αποκάλυψε αργότερα στο Vanity Fair πως η αντίδρασή της ήταν όντως εσκεμμένη. «Νομίζω πως ο,τιδήποτε κι αν ήταν αυτό που έκανα επί σκηνής κατά κάποιον τρόπο μιλά από μόνο του. Είπα ό,τι ήθελα να πω σχετικά με το ζήτημα», σχολίασε.

Όμως εμπάργκο στον Κέισι Άφλεκ ζητά και ο σκηνοθέτης Κάμερον Μπορσέτ o oποίος κάλεσε την Ακαδημία να του απαγορεύσει την είσοδο στα βραβεία.

Στην επιστολή που στέλνει στους διοργανωτές ο σκηνοθέτης γράφει ότι «υπό το φως των αποκαλύψεων ότι ο Χάρβεί Γουάινστιν έχει παρενοχλήσει σεξουαλικά και προσβάλλει τις γυναίκες εδώ και δεκαετίες, η Ακαδημία ψήφισε πρόσφατα να  τον αποκλείσει. Αλλά ξέρετε ότι ένας ακόμη κατηγορούμενος για σεξουαλικές παρενοχλήσεις πρόκειται να συμμετάσχει στην τελετή του 2018».

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

4 σχόλια
Τα δύο πρώτα σχόλια δεν αναφέρουν ολόκληρη την φράση του άρθρου ή οποία είναι <<πλησίασε στο κρεβάτι της ενώ κοιμόταν και είχε αρχίσει να χαϊδεύει την πλάτη της>>
Νόμιζα ότι κάποιος είναι αθωός μέχρι απόδειξης της ενοχής του, αλλά αυτά δεν ισχύουν στα λαϊκά δικαστήρια. Ειδικά άμα είναι να συγκεντρώσουμε υπογραφές... το πιο εύκολο πράγμα. Διαβάζει κάποιος μια επικεφαλίδα, βάζει το όνομά του σε κάποια συλλογή υπογραφών και παριστάνει και τον αδέκαστο.