«Ζωγραφίζω τον κόσμο όπως τον βλέπω» απαντά ο καλλιτέχνης που απεικόνισε την πλουσιότερη γυναίκα της Αυστραλίας

«Ζωγραφίζω τον κόσμο όπως τον βλέπω» απαντά ο καλλιτέχνης που απεικόνισε την πλουσιότερη γυναίκα της Αυστραλίας Facebook Twitter
0

Την απάντησή του στην πλουσιότερη γυναίκα της Αυστραλίας που απαιτεί να απομακρυνθεί το πορτρέτο της από την Εθνική Πινακοθήκη, έδωσε ο καλλιτέχνης που την ζωγράφισε. 

Η Τζίνα Ράινχαρτ, κληρονόμος ορυχείων και πλουσιότερη γυναίκα της Αυστραλίας, είχε ζητήσει από την Εθνική Πινακοθήκη στην Καμπέρα να αφαιρέσει μη κολακευτικό πορτρέτο της ζωγραφισμένο από τον κορυφαίο Αβορίγινα καλλιτέχνη, Βίνσεντ Ναματζίρα με τον ζωγράφο να απαντά. 

«Ζωγραφίζω τον κόσμο όπως τον βλέπω», είπε σε δήλωσή του την Πέμπτη ο Βίνσεντ Ναματζίρα. 

Ο καλλιτέχνης σύμφωνα με το BBC, ζωγραφίζει εδώ και καιρό με ένα υπερβολικό και πνευματώδη τρόπο ενώ όπως λέει ο ίδιος η δουλειά του στοχεύει στο να κάνει το κοινό να σκεφτεί την επιρροή και τα προνόμια που έχουν ορισμένοι άνθρωποι.  

«Γιατί αυτός ο Αβορίγινας ζωγράφισε αυτούς τους ισχυρούς ανθρώπους; Τι θέλει να πει;» είπε ο Ναματζίρα. «Ζωγραφίζω ανθρώπους που είναι πλούσιοι, ισχυροί ή σημαντικοί, άνθρωποι που είχαν επιρροή σε αυτή τη χώρα και σε εμένα προσωπικά, είτε άμεσα είτε έμμεσα, είτε για καλό είτε για κακό», συμπλήρωσε ο ζωγράφος. 

«Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει, σε άλλους να το βρίσκουν αστείο, αλλά ελπίζω οι άνθρωποι να κοιτάξουν κάτω από την επιφάνεια και να δουν και τη σοβαρή πλευρά του έργου μου», συμπλήρωσε ο Αβορίγινος Ναματζίρα.  

Ο 40χρονος Βίνσεντ Ναματζίρα γεννήθηκε στο Άλις Σπρινγκς και μεγάλωσε σε ανάδοχη οικογένεια στο Περθ από την ηλικία των έξι ετών, γεγονός που σήμαινε ότι έχασε τη σύνδεσή του με την οικογένεια, τη χώρα και τον πολιτισμό του. Επίσης μεγάλωσε χωρίς να γνωρίζει τη σχέση του με τον διάσημο ακουαρελογράφο Άλμπερτ Ναματζίρα, του οποίου είναι δισέγγονος, μέχρι που ενηλικιώθηκε και ανακάλυψε μόνος του την καλλιτεχνική του κληρονομιά.

Με πληροφορίες από BBC 

 

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ