Συνολικά 463 κλήσεις δέχτηκε, χθες, η τηλεφωνική γραμμή 1142, που άρχισε να λειτουργεί τις τρεις τελευταίες ημέρες στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Αναλυτικά, οι κλήσεις αυτές αφορούσαν: 129 σε καταγγελίες (27,86%), 67 κλήσεις σε αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%), 148 σε γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%), 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%), σε 23 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%) και 21 κλήσεις αφορούσαν σε άλλο θέμα (4,53%).
Αθροιστικά, δε, τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε συνολικά 1045 κλήσεις, οι οποίες σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υγείας αφορούν: οι 274 καταγγελίες (26,22%), οι 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%), οι 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%), οι 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%), σε 57 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%) και οι 52 κλήσεις κατατάσσονται στην κατηγορία «Άλλο» (4,98%).
Να σημειωθεί ότι καλώντας στο 1142, κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει περιπτώσεις μη τήρηση της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή του.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
σχόλια
Οταν θα ανοιξει η αγορα ξανα ....αραγε να γινεται καμια κληση ?