ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση - Τι αποκαλύπτει έκθεση της Κομισιόν

Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση - Τι αποκαλύπτει έκθεση της Κομισιόν Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
4

Έκθεση της Κομισιόν διαπιστώνει ότι σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% οι Έλληνες μαθητές έχουν χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στην έκθεση και στις φυσικές επιστήμες, ενώ το 27,3% υστερεί στην ανάγνωση.

Έκθεση της Κομισιόν για την Παιδεία διαπιστώνει σοβαρό έλλειμμα στην παροχή επαρκούς εκπαίδευσης από το σχολείο στη Ελλάδα, σημειώνοντας πως οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών είναι χειρότερες από τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Στην ίδια έκθεση, που δημοσιεύει η Καθημερινή, αποτυπώνεται ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή, μόλις 4,5% σε προγράμματα δια βίου μάθησης και κατάρτισης.

Οι συντάκτες της έκθεσης κάνουν ειδική αναφορά στους 15χρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται σε 32% όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%.

Ωστόσο η χώρα μας είναι πολύ καλύτερα από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.

Αναλυτικότερα τα στοιχεία για την Ελλάδα:

- το 35,8% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά ενώ στην έκθεση του 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%

- το 32,7% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009

- χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των μαθητών όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%

Ελλάδα
4

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θεσσαλονίκη: Τον εγχείρησαν για σκωληκοειδίτιδα, αλλά τον ενημέρωσαν έπειτα από έναν χρόνο ότι έχει καρκίνο

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Τον εγχείρησαν για σκωληκοειδίτιδα, αλλά τον ενημέρωσαν έπειτα από έναν χρόνο ότι έχει καρκίνο

«Δίνω μάχη για την ζωή μου -Έναν χρόνο δεν ενημερώθηκα ώστε να λάβω κάποια προφυλακτική φαρμακευτική αγωγή» αναφέρει ο αστυνομικός στη μήνυση που κατέθεσε εναντίον των γιατρών του νοσοκομείου
LIFO NEWSROOM
Ο Νίκος Πλακιάς καταγγέλλει το ΑΠΘ που δεν απένειμε τον τίτλο σπουδών στην Κέλλυ Πορφυρίδου

Ελλάδα / «Η ντροπή του πανεπιστημίου»: Ο Νίκος Πλακιάς ξεσπά για τον πρύτανη και τη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ

Είχαν ειδοποιήσει τους γονείς της Κέλλυς Πορφυρίδου να παραλάβουν τιμητικά τον τίτλο σπουδών του κοριτσιού που δολοφονήθηκε στα Τέμπη αλλά ανασκεύασαν την απόφασή τους και αρνήθηκαν χωρίς να ειδοποιήσουν την οικογένεια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Εγω λέω χωρίς να εννοώ ότι αυτό όντως είναι, να διερευνηθεί ότι στα προηγούμενα χρόνια η συμμετοχή των παιδιών των ξένων μεταναστών στα σχολεία ήταν πολύ χαμηλή σε σύγκριση με τώρα, μήπως είναι και αυτός ένας παράγοντας; 2ον οι καθηγητές δίνουν με μεγάλη άνεση τον βαθμό στο γυμνάσιο - λύκειο για να προαχθουν στην επόμενη τάξη "ανύπαρκτοι" μαθητές, μηπως αν κοβόταν θα διάβαζαν περισσότερο για να περάσουν; Εξού και το μικρό ποσοστό εγκατάλειψης του σχολείου, σου λέει, αφου θα με πέρασες τουλάχιστον μην κάνω απουσίες ώστε να πάρω απολυτήριο. Αποτέλεσμα: στούρνοι με πτυχίο
Υπάρχει στην Ελλάδα σοβαρό έλλειμμα στην παροχή επαρκούς εκπαίδευσης και παιδείας.Μήπως αυτο είναι το βασικό μας πρόβλημα σαν λαός αν ειχαμε καλυτερο σύστημα εκπαίδευσης θα είχαμε αποφύγει πολλα λάθη.
27,3% έχει πρόβλημα με την ανάγνωση. Τι ποσοστό έχει πρόβλημα με την κατανόηση κειμένου; Το 35,8% έχει πρόβλημα με τα μαθηματικά. Τι πρόβλημα έχει πρόβλημα με την κατανόηση βασικών λειτουργιών της οικονομίας;Βλέποντας σχόλια και αντιδράσεις και εδώ και αλλού προβληματίζομαι...