Αύξηση πάνω από 1 δισ. στον τζίρο των σούπερ μάρκετ – Τι ψωνίζουν οι Έλληνες

Αύξηση πάνω από 1 δισ. στον τζίρο των σούπερ μάρκετ – Τι ψωνίζουν οι Έλληνες Facebook Twitter
0

Αύξηση 30,7% κατέγραψαν στον τζίρο τους οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ από τις 24 Φεβρουαρίου έως 12 τις Απριλίου, δηλαδή τις επτά εβδομάδες που ακολούθησαν την καταγραφή του πρώτου κρούσματος στην Ελλάδα. Σε απόλυτο ποσό η αύξηση αγγίζει τα 1,035 δισεκατομμύρια ευρώ. 

Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ από τις 20 Φεβρουαρίου έως τις 12 Απριλίου αυξήθηκαν κατά 30,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (25/02/2019-14/4/2019). 

 

Οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων ανήλθαν σε 1,035 δισ. ευρώ έναντι 792,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στα σούπερ μάρκετ της Αθήνας καταγράφηκε το 54,2% της αύξησης και στη Θεσσαλονίκη το 10,7%.

Από τις 340 κατηγορίες προϊόντων, οι 168 αφορούν τρόφιμα (28,7% αύξηση των πωλήσεων), 41 προϊόντα νοικοκυριού (47,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (37,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (15,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση τη συγκεκριμένη περίοδο. Στη βασική τετράδα των προϊόντων που εμφανίζουν τις πιο μεγάλες πωλήσεις την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 449,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 351,9%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 309% και το οινόπνευμα με άνοδο 308,6%.

Συγκεκριμένα για την εβδομάδα που τελείωσε στις 12/4, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή άγγιξε το 35,2%. Την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων ανήλθαν σε 152,1 εκατ. ευρώ έναντι 112,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή. 

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν και πάλι τα αντισηπτικά τζελ, αύξηση 629,9% στον τζίρο, ο αθλητικός εξοπλισμός (341,7%), τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 336,9%, κόλλες βαριάς χρήσης με αύξηση 329,9% και εξοπλισμός ζαχαροπλαστικής με αύξηση 290,6%.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βέφα Αλεξιάδου: Το «αντίο» των τηλεοπτικών σεφ - «Όταν κάλεσε τον μαγειρικό κόσμο της Αθήνας, δεν πήγε κανείς» λέει ο Μαμαλάκης

Ελλάδα / Οι σεφ αποχαιρετούν την Βέφα Αλεξιάδου και ο Μαμαλάκης σχολιάζει: «Πριν μήνες δεν πήγε κανένας στο βιβλίο της»

Δηκτικός ο Ηλίας Μαμαλάκης αποδομεί τους μάγειρες και τηλεοπτικούς σεφ που αποχαιρέτησαν την Βέφα Αλεξιάδου σαν «εθνική μαγείρισσα», «καλύτερη από τον Τσελεμεντέ» αλλά πριν από λίγο καιρό της γύρισαν την πλάτη και δεν πήγαν στην παρουσίαση του βιβλίου της
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 στη δημοσιότητα - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Νέα καταγγελία για το 424 - Φαντάρος πήγε για επέμβαση θυροειδούς και πέθανε

Το περιστατικό ήρθε στην επιφάνεια, μετά την καταγγελία του 55χρονου αστυνομικού που χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα ενώ είχε καρκίνο - Ο πατέρας του 27χρονου φαντάρου, Νίκου Γκάτση, ξεσπά για ιατρικό λάθος
LIFO NEWSROOM
Πολύχρωμο Σχολείο: «Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο σχολείο, αναίτια αφαίρεση υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού»

Ελλάδα / Πολύχρωμο Σχολείο: «Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο σχολείο, αναίτια η αφαίρεση υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού»

Η εθελοντική, μη κερδοσκοπική συλλογικότητα επιστημόνων καταγγέλλει την αφαίρεση εγκεκριμένου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμπεριληπτικού υλικού, από τα εκπαιδευτικά προγράμματα στα σχολεία
LIFO NEWSROOM