Επανήλθε ο πρώην Μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιος στην απαράδεκτη και κατάπτυστη δήλωση, για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και την σύνδεσή του με το καρναβάλι.
Υπενθυμίζεται πως σε προηγούμενη παρέμβασή του με αφορμή το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, ο πρώην Μητροπολίτης Αμβρόσιος αναρωτήθηκε μήπως το δυστύχημα αυτό «έρχεται ως ΤΙΜΩΡΙΑ από τον Θεόν για την υπερβολική ασέβεια» λόγω των καρναβαλικών εκδηλώσεων που προηγήθηκαν.
Σήμερα, με νέα μακροσκελή του ανακοίνωση, την οποία έχει αποστείλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κάνει για λόγο για «αμείλικτο πόλεμο εναντίον του» και για «ασεβείς υβριστές, δηλ. όργανα του Διαβόλου».
Δηλώνει μάλιστα πως συγχωρεί τους υβριστές του και πως προσεύχεται για αυτούς. «Να φωτίσει το σκοτεινό μυαλό τους, ώστε να κατανοήσουν, ότι η ελαχιστότης μας δεν ασχολήθηκε με τα θύματα της τραγωδίας, διά τα οποία άλλωστε εξεφράσαμε την συμπάθειά μας προς τους οικείους των, αλλά με το να δώσουμε απάντηση στο ερώτημα «ΓΙΑΤΙ, ΘΕΕ ΜΟΥ;», το οποίον διατυπώθηκε από μια ημερήσια Εφημερίδα των Αθηνών» σχολιάζει ο πρώην Μητροπολίτης.
Προσθέτει δε ότι «η επίθεσις των συγκεκριμένων Δημοσιογράφων των Μ.Μ.Ε = των οργάνων του Διαβόλου, εναντίον μας είναι όχι απλώς ΑΔΙΚΗ, αλλά ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ!. Ο Διάβολος ενοχλήθηκε πολύ από τα λόγια μας και με δαιμονιώδη κακία κινήθηκε εναντίον μας! Στόμα, λοιπόν, του Διαβόλου έγιναν όλοι αυτοί οι υβρισταί μας»
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην αντίδραση του ηθοποιού Μιχάλη Ιατροπούλου, τον οποίο χαρακτηρίζει «διαβολόπαιδο» και στον οποίον απαντάει ως εξής:
«Αγαπητέ μου, Σεις πως γνωρίζετε την μορφή του Διαβόλου;
∙Μήπως είσθε γέννημα και θρέμμα του Διαβόλου;
∙ή Μήπως δηλ. είσθε ΤΕΚΝΟΝ του Διαβόλου;
∙ή Μήπως είσθε εργάτης του Διαβόλου;
∙ή Μήπως είσθε εκπρόσωπος του Διαβόλου;
∙ή Μήπως είσθε συνήγορος και υπερασπιστής του Διαβόλου;
∙Και τέλος, Μήπως είσθε Δικηγόρος του Διαβόλου;
Πως, λοιπόν, γνωρίζετε την μορφή του Διαβόλου; Για να γνωρίζετε την μορφή του Διαβόλου πρέπει να συνομιλείτε μαζί του! Να είσθε, δηλ. κάτι από όλα αυτά! Ψάξτε, λοιπόν, τον εαυτόν σας και τότε ελάτε να τα πούμε, ΔΙΑΒΟΛΟ-ΠΑΙΔΟ!»
Σημειώνει τέλος πως «εμείς με όσα γράψαμε δεν στραφήκαμε εναντίον των θυμάτων και νέων ανθρώπων εκεί ψηλά στα Τέμπη, όπως θέλουν να γράφουν οι υβριστές μας, τα ΣΤΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, αλλ’ εναντίον της αμαρτωλής Κοινωνίας, η οποία ξεχύθηκε στους δρόμους λατρεύοντας και λιτανεύοντας τον Διάβολο».