Από σήμερα απευθείας γραμμή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με τρένο

Από σήμερα απευθείας γραμμή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με τρένο Facebook Twitter
3

Απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Αθήνας- Αλεξανδρούπολης ξεκινά από σήμερα, Δευτέρα η ΤΡΕΝΟΣΕ. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, η βραδινή αμαξοστοιχία 500 (στο εξής μετονομάζεται σε 600) με ώρα αναχώρησης 23:55 από τον σταθμό Αθηνών, θα έχει τελικό προορισμό την Αλεξανδρούπολη με ώρα άφιξης 13:37, αντί τον σταθμό της Θεσσαλονίκης.

Εξάλλου, η αμαξοστοιχία 501 (στο εξής μετονομάζεται σε 601) θα αναχωρεί από τον σταθμό της Αλεξανδρούπολης με ώρα αναχώρησης 15:43 αντί του σταθμού της Θεσσαλονίκης, με τελικό προορισμό τον σταθμό Αθηνών με ώρα άφιξης 05:01.

Επιπλέον από σήμερα, 29/07/2013 έως 01/09/2013, λόγω της προβλεπόμενης μειωμένης επιβατικής κίνησης εν όψει της θερινής περιόδου, αναστέλλονται ορισμένα τοπικά δρομολόγια στο τμήμα μεταξύ Αθήνας και Οινόης.

Συγκεκριμένα αναστέλλεται η κυκλοφορία των παρακάτω συρμών:

Αθήνα- Οινόη:

Τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 3530 (αναχώρηση 04:33) και 4530 (αναχώρηση 15:19).

Οινόη- Αθήνα:

Τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 3531 (αναχώρηση 05:29), 4539 (αναχώρηση 06:22), 1537 (αναχώρηση 07:20) και 4531 (αναχώρηση 17:27).

Περισσότερες πληροφορίες στο επιβατικό κοινό παρέχονται από τον αριθμό 14511 και στο www.trainose.gr

Πηγή: ΑΠΕ

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Το ξαναγράφω γιατι πάτησα καταλάθος καταχώριση. Όπως το δεί κανείς, η κόρη μου έκανε Παρίσι Μπορντό, 1200 χιλ, σε 5,5 ώρες, εγώ θυμάμαι όταν πηγαίναμε στο χωριό των γονιών μου στο Σοφικό Διδυμοτείχου 920 χιλ, με τον καρβουνιάρη 25 ώρες. Μετα ήρθαν η ντιζελομηχανές, και κατέβηκε ο χρόνος στις 19 ώρες. Τελευταία φορά που πήγα με τραίνο στο Διδυμότειχο ήταν το 1979, οπότε δεν ξέρω αν κατέβηκε κι άλλο, μάλλον χλωμό το βλέπω, άρα με αυτή την οπτική, πάλι καλά να λέμε, άσε που το είχαν κόψει το απ΄ευθείας δρομολόγιο. Γενικά η Ελλάδα προσφέρεται για σιδηροδρομικές μεταφορές, αλλα κανείς δεν τις αξιοποίησε ποτέ, γιατί άραγε;