Zeit: Διακοπές στο Αιγαίο για λίγους- Οι λόγοι πίσω από το ακριβό ελληνικό καλοκαίρι

Διακοπές στο Αιγαίο για λίγους: Οι λόγοι πίσω από το ακριβό ελληνικό καλοκαίρι Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Απαντήσεις στους λόγους για τους οποίους το ελληνικό τουριστικό προϊόν και ειδικότερα το Αιγαίο έχει γίνει πολύ ακριβό για τους ξένους - και την πλειοψηφία των ντόπιων - επιχειρεί να δώσει η γερμανική εφημερίδα Zeit.

Σε εκτενές ρεπορτάζ της, που αναμεταδίδει η DW, παρατηρείται ότι οι τιμές έχουν αυξηθεί πολύ, και αυτό δεν αφορά μόνο «την πολυτελή Μύκονο». 

Εξηγεί πως ακόμα και σε «οικογενειακούς προορισμούς όπως η Πάρος, η Νάξος ή η Ρόδος, είναι δύσκολο να βρει κανείς διανυκτέρευση κάτω από 100 ευρώ» και σημειώνει πως όποιος θέλει να κάνει διακοπές στη χώρα, θα πρέπει να δώσει «αισθητά περισσότερα χρήματα από τα προηγούμενα χρόνια».

Γίνεται αναφορά σε πρόσφατη δημοσκόπηση που έδειξε ότι ένας στους δύο Έλληνες δεν θα μπορέσει να κάνει διακοπές φέτος, ενώ στη συνεχεία εξηγούνται οι λόγοι της κατάστασης.

«Παρά τις οικονομικές δυσκολίες, ιδιαίτερα ξενοδόχοι και εστιάτορες κατάφεραν να προσελκύσουν περισσότερα κεφάλαια κι έτσι προχώρησαν σε κατασκευές και ανακαινίσεις, όπως ποτέ άλλοτε στο παρελθόν». Ακόμα, «την τελευταία δεκαετία, ο αριθμός των τουριστών στην Ελλάδα έχει διπλασιαστεί», αναφέρεται. 

Το 2012 ήταν γύρω στα 15 εκατομμύρια, το 2019 υπερδιπλασιάστηκαν στα 32 εκατομμύρια, ενώ μετά την πανδημία, το 2022, οι τουρίστες ήταν 30 εκατομμύρια.

Ως λόγοι, παράλληλα, καταγράφονται και οι «ελληνικές πρωτοβουλίες» ή «οι παγκόσμιες τουριστικές τάσεις», όπως και «η επέκταση των δικτύων εναέριας κυκλοφορίας και η αύξηση των προσφορών»

Σε αυτό συνέβαλαν οι «νέες απευθείας συνδέσεις του αεροδρομίου της Αθήνας όχι μόνο με μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, αλλά και με τις ΗΠΑ και την Ασία. Επιπλέον, ο γερμανικός όμιλος Fraport ανέλαβε τη διαχείριση σειράς περιφερειακών αεροδρομίων, ειδικά στα νησιά, επενδύοντας στις υποδομές τους, που είχαν παραμεληθεί στο παρελθόν. Και εκεί, κατά συνέπεια, οι αφίξεις και οι απευθείας πτήσεις αυξήθηκαν ραγδαία».

 
Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM