ΑΥΡΙΟ

Δημόσιο: Τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες- Πώς θα λειτουργεί

Δημόσιο: Τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες- Πώς θα λειτουργεί Facebook Twitter
Φωτ.: EUROKINISSI
0

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης ανακοίνωσε την δημιουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου που θα καλύπτει όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου.

«Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα, θα καλεί ο πολίτης σε έναν αριθμό στον οποίο θα χρεώνεται η υπόθεσή του σε κάποιον υπάλληλο. Δημοπρατείται αυτό το έργο αυτήν την στιγμή θα είναι έτοιμο πολύ σύντομα και θα αρχίσει να υλοποιείται στην δεύτερη τετραετία», είπε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ.

Όπως διευκρίνισε «η γενική σύλληψη είναι τρία πράγματα, το gov.gr η οποία πρέπει να είναι η βασική πύλη που θα αλληλεπιδρά ο πολίτης με το Δημόσιο για όλες σχεδόν τις υπηρεσίες του κράτους, το δεύτερο είναι τα ΚΕΠ να ολοκληρώσουν το ιδρυτικό τους όραμα, να είναι το μοναδικό γκισέ του Δημοσίου και τρίτον το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης που θα είναι και τηλεφωνικό και κάποιου τύπου ψηφιακό κέντρο μέσω του gov.gr, όπου θα μπορείς να έχεις με μια στοχευμένη υπηρεσία και επαφή απευθείας με το κράτος, να λες το πρόβλημά σου και μετά να διοχετεύεται από αυτήν όποια άλλη υπηρεσία με προσωπική χρέωση».

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης επεσήμανε ότι σχεδιάζεται το ευρωπαϊκό wallet ταυτοτήτων, «υπάρχει και ένα σχετικό πρότζεκτ σε επίπεδο Βρυξελλών, όταν αποκτηθεί στο επόμενο διάστημα και περάσουν οι σχετικές ευρωπαϊκές οδηγίες με μια εφαρμογή θα ταξιδεύουμε εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Ελλάδα
0

ΑΥΡΙΟ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ